Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z Spalaniem Audi A4 B5


wojtek234

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem tutaj nowy, mam nadzieję, że post piszę w odpowiednim dziale.
A więc, problem polega na tym, że zakupiłem sobie, dosyć niedawno, mój 2 samochód, Audi a4b5 96r, włożyłem w niego więcej kaski niż wyszedł mnie sam zakup.
Wczoraj pojawił mi się problem z spalaniem, a mianowicie zawsze pokazywało na tym komputerku, że spala mi tak średnio te 5/6 litrów na 100, czy tam przy przyspieszaniu dochodziło do maks 12/14 litrow i tak było do wczoraj, potem zaczął mi jakoś wariować, na "1" jak ruszam juz mi potrafi dojsc do 12L potem na "2" do 18 czy tam nawet 20, a przy sredniej predkosci, jest o 3/4 litry wiecej niz zwykle.. Nie wiem co się mogło stać, dodam, że termostat wszystko pokazuje dobrze i ze codziennie robie trasy, raz 30km a raz 200/300km - zależy od potrzeb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komputer wylicza średnią, na to nie patrz.

Zobacz po 100 km ile Ci pokaże komputer. Tutaj Ci wskazuje jak mocno dodasz gaz, im mocniej tym więcej Ci pokaże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, k232 napisał:

Komputer wylicza średnią, na to nie patrz.

Zobacz po 100 km ile Ci pokaże komputer. Tutaj Ci wskazuje jak mocno dodasz gaz, im mocniej tym więcej Ci pokaże.

Wiem, ale chwilówkę też pokazuje no nie? I wlasnie chodzi o to, że w tej chwilowce mi nigdy tak wysoko nie podskakiwalo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W innych autach w których jeździłem czy to busy czy osobowe zawsze pokazuje tak a średnia się wylicza co 100 km.

Pojeździj i zaobserwuj, jeżeli będzie za dużo to wtedy będziemy coś dalej myśleć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, spalanie się nie zmieniło, dodatkowo, doszła dziwna rzecz, zgasł mi 2 razy podczas jazdy na trasie i nie chciał zapalić około 2/3 minut

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, wojtek234 napisał:

Witam, spalanie się nie zmieniło, dodatkowo, doszła dziwna rzecz, zgasł mi 2 razy podczas jazdy na trasie i nie chciał zapalić około 2/3 minut

Ale już jeździ?

Podłącz pod kompa i sprawdź błędy.

Zgasł podczas jazdy czy podczas np. zmiany biegów jak gaz puściłeś?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, maciucha512 napisał:

Ale już jeździ?

Podłącz pod kompa i sprawdź błędy.

Zgasł podczas jazdy czy podczas np. zmiany biegów jak gaz puściłeś?

 

Ogólnie na autach się nie znam bo zacząłem się tym interesować od niedawna więc przepraszam jak czasem coś nazwe po "babsku" czy coś... 

A więc, jezdzi, kreci czasem dlugo, zawiozłem go do mechanika na komputerek i wyskoczyło coś z blokada silnika - czyli immoblizer ktory mi wymontowywał jakiś słaby mechanik skoro dalej jest źle i to wlasnie przez niego tak kreci i gasnie niby.  (Pokazywało że sygnał nieciągły)
Drugi blad byl zwiazany chyba z katalizatorem albo inna część na k, dziwi mnie, że nie wyszło nic z turbina bo myślałem, że jest do regeneracji (przestaje sie zalaczac) i nie ma mocy, mechanik mowił ze to raczej będzie przeplywomierz - w sumie wyjasnilo by to spalanie ostatnie. 

Ps. Zgasł chyba podczas jazdy, nie jestem pewien bo za bardzo nie myślałem o tym czy zmieniałem bieg, prędkość mała nie była a nagle wyłączyło się wspomaganie, więc słabo.
 

Edytowane przez wojtek234
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.07.2018 o 13:07, wojtek234 napisał:

A więc, jezdzi, kreci czasem dlugo, zawiozłem go do mechanika na komputerek i wyskoczyło coś z blokada silnika - czyli immoblizer ktory mi wymontowywał jakiś słaby mechanik skoro dalej jest źle i to wlasnie przez niego tak kreci i gasnie niby.  (Pokazywało że sygnał nieciągły)

Jak immo to podczas zgaśnięcia powinna zapalić się kontrolka immo. 

Albo wymontował albo nie - możesz rozebrać obudowę kierownicy i przy stacyjce jest wtyczka immo - wyczyścić, dogiąć piny.

W dniu 23.07.2018 o 13:07, wojtek234 napisał:

Drugi blad byl zwiazany chyba z katalizatorem albo inna część na k, dziwi mnie, że nie wyszło nic z turbina bo myślałem, że jest do regeneracji (przestaje sie zalaczac) i nie ma mocy, mechanik mowił ze to raczej będzie przeplywomierz - w sumie wyjasnilo by to spalanie ostatnie. 

Z katalizatora nie będzie błędów. A do poprawnej diagnostyki potrzebne są logi. 

Zakup kabel i zrób sam albo poproś kogoś z okolicy o pomoc. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...