Makale 18 Opublikowano 20 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2018 Poratuje ktoś pinoutem kostek które są przy ECU i łączą się z wiązką auta? Oznaczenie silnika AJK gdyby to miała znaczenia. Będę wkładać AJK do budy B6. Pasuje P&P czy trzeba coś jeszcze ciągnąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekS4 126 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Wsadzam właśnie AGB w moje S4 B7 . Postaram się nie zapomnieć to wieczorem wyśle ci pinout. Z motorem nie powinieneś mieć większych kłopotów. Dodam tylko że w necie krążą plotki o tym żeby włożyć pompę oleju z 2,5TDi. Nie rób tego bo to nie będzie działać. A tak to ja np. dokładam miskę olejową z 2,5TDi no i rozebrałem cały silnik do gołego słupka i wymiana wszystkiego. To jest akurat w V6 dobre posunięcie. Wszystko zależy tez z jakiego źródła miałeś silnik ja swój kpiłem w austri i miałem naprawdę ładny a mimo to i tak robię pełną rewizję. Jaki masz napęd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makale 18 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Cały napęd z 2.0 TFSI z 2007 roku. Silnik jeszcze nie rozebrany ale i tak na śrubki idzie. Zobaczymy jak w środku wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekS4 126 Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Skrzynia może nie pasować. Przynajmniej jedną przymierzałem i nie pasowała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się