Skocz do zawartości
IGNOROWANY

piszczące hamulce


Krzywuz

Rekomendowane odpowiedzi

siema, jestem świeżo po zmianie tarcz i klocków przód i tył, wszystko firmy FERODO, pierwsze kilometry bajka, po przejechaniu 50-100km, zaczęło piszczeć poniżej 50km/h. Mało tego, gdy już podjeżdżam do świateł lub auta, przy naciśnięciu czuć stuk i lekkie szorowanie, co jest przyczyną? Pomóżcie bo wstyd jeździć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.07.2018 o 19:54, Krzywuz napisał:

Mało tego, gdy już podjeżdżam do świateł lub auta, przy naciśnięciu czuć stuk i lekkie szorowanie,

U mnie też piszczały i słychać było szorowanie, ale po wymianie płynu hamulcowego przestały.

Przejechałeś 100 km, więc pewnie tarcze i klocki są dotarte. Nie wjechałeś w jakąś kałużę z rozgrzanymi hamulcami - może się coś pokrzywiło (to by wyjaśniało stuki)?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie ostatnio u mnie ciagle słonce brak deszczu, wiec nie bardzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba rozebrać zaciski i szukać przyczyny.

Jak znam życie 9 na 10 mechaników wymienia tarcze i klocki bez przeglądu zacisku i jego konserwacji.

Częstym przypadkiem jest też cofniecie tłoczka wraz z brudem na nim.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.07.2018 o 19:54, Krzywuz napisał:

siema, jestem świeżo po zmianie tarcz i klocków przód i tył, wszystko firmy FERODO, pierwsze kilometry bajka, po przejechaniu 50-100km, zaczęło piszczeć poniżej 50km/h. Mało tego, gdy już podjeżdżam do świateł lub auta, przy naciśnięciu czuć stuk i lekkie szorowanie, co jest przyczyną? Pomóżcie bo wstyd jeździć. 

Nie miałeś "hamowania awaryjnego" na rozgrzanych heblach podczas tych 100km?

Dobrze wyczyściłeś jarzma (czy klocek prowadzi się z leciutkim oporem ale bez zacięć).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.08.2018 o 13:24, mayonez666 napisał:

Nie miałeś "hamowania awaryjnego" na rozgrzanych heblach podczas tych 100km?

Dobrze wyczyściłeś jarzma (czy klocek prowadzi się z leciutkim oporem ale bez zacięć).

Tak, ostatnio poczyscilem, posmarowałem pasta i mniej piszczy ale piszczy dalej, znajomy powiedział ze moze przegrzalem tarcze, możliwe to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Krzywuz napisał:

Tak, ostatnio poczyscilem, posmarowałem pasta i mniej piszczy ale piszczy dalej, znajomy powiedział ze moze przegrzalem tarcze, możliwe to?

Dlatego pytałem czy nie hamowałeś ostro. to mogło by spowodować takie piszczenie. Zdemontuj klocki i przetrzyj je szczotką drucianą, jeśli pomorze to znaczy ze tak się stało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak piszczy w takie upaly  to nie ma co się dziwić.

Polowe aut na mieście podpisuje.

Jak szoruje to może oznaczać to ze klocek styka się z tarczą czyli albo jarzmo nie cofa się albo tloczek stoi.

Auto na podnośnik naciśnij kilka razy hebel i sprawdz czy koła kręcą się luźno???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...