Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przewód hamulcowy


Barto1803

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów , dzisiaj zauważyłem u siebie z prawej strony od pasażera ze podczas hamowania i wciskania hamulca minimalnie się sączy płyn hamulcowy pomiędzy przewodem elastycznym a sztywnym tak jakby w miejscu gdzie się je skręca , będę dzisiaj zdejmował koło , czyścił to i próbował może dokręcić i tez zapytanie do was , co z tym zrobić ponieważ mam jutro trasę 420 km DE-PL i muszę wrócić ponieważ mam strzelony zacisk z tylu i jest obecnie zaślepiony a będę go w PL wymieniał wraz z innymi rzeczami... Dodam ze przewody elastyczne wyglądają w miarę okej i nie ma widocznych rozwarstwień i tego typu rzeczy. Wrzucam niżej zdjęcie

Ogólnie bardzo mało tego płynu się sączy, znikome ilości jedynie co to ze jest mokre pewnie z wcześniejszych wycieków 

 

769798DA-7B2B-459C-A00B-93363FA1958F.jpeg

Edytowane przez Barto1803
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed próbą kręcenia dokładnie oczyść przewód z rdzy bo bardzo lubią się zapiekać. Użyj dużo penetratora do rudej i koniecznie klucza do przewodów.

Możesz jeszcze dobrze obejrzeć tą rdze na łączeniu śruby i przewodu, najlepiej jak ktoś by wsiadł i mocno wciskał pedał tak żebyś zobaczył czy to nie z tego miejsca cieknie.Jeśli tak jest to nie rób nic bo będzie tylko gorzej  i szybko zarób przewód z nową końcówką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, mayonez666 napisał:

Przed próbą kręcenia dokładnie oczyść przewód z rdzy bo bardzo lubią się zapiekać. Użyj dużo penetratora do rudej i koniecznie klucza do przewodów.

Możesz jeszcze dobrze obejrzeć tą rdze na łączeniu śruby i przewodu, najlepiej jak ktoś by wsiadł i mocno wciskał pedał tak żebyś zobaczył czy to nie z tego miejsca cieknie.Jeśli tak jest to nie rób nic bo będzie tylko gorzej  i szybko zarób przewód z nową końcówką.

Trochę to oczyściłem chwile temu i nic takiego nie widać niestety i jest tyle piachu ze ciężko wszystko wygrzebać niestety ale jedyne co zauważyłem to ze na pewno minimalnie przy hamowaniu pod ta nakretka ( jak zwał tak zwał ?) zbiera się płyn bo wziąłem druga osobę żeby mi hamowała po oczyszczeniu tego , wszystko jest mocno skręcone i teraz nie wiem czy to jednak może być problem z przewodem elastycznym czy sztywnym, dziwna sprawa bo zazwyczaj jak mi strzelały przewody np elastyczne to wyglądały od razu na skatowane i z rozmachem strzelały a tutaj wszystko wyglada w porządku chyba ze ktoś zle to skręcił i po gwincie leci .. nie mam pojęcia teraz ale no będę jeszcze obserwował przed trasa i zobaczymy bo jutro już muszę być w PL żeby założyć np ten zacisk na tył bo obecnie mam 3 heble . Mam nadzieje ze nie zabraknie ich w trasie ?.. Zaznaczyłem na zdjęciu spod czego się sączy 

6AAB86EA-BA3A-4761-9BE0-06A518B412E9.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym miejscu to mniejszy problem, choć prawdę mówiąc może raz spotkałem się z wyciekiem w tym miejscu. Gorzej jak by był uszkodzony sam przewód przy śrubie, a tam jest to nagminne.  Nie zdziw się jak mechanik będzie musiał wymienić przewód elastyczny bo może tak być że śruba się z niego nie wykręci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, mayonez666 napisał:

W tym miejscu to mniejszy problem, choć prawdę mówiąc może raz spotkałem się z wyciekiem w tym miejscu. Gorzej jak by był uszkodzony sam przewód przy śrubie, a tam jest to nagminne.  Nie zdziw się jak mechanik będzie musiał wymienić przewód elastyczny bo może tak być że śruba się z niego nie wykręci.

Warto mieć nadzieje ze uda się go wykręcić a jak nie to trudno koszt nie jest przerażający przewodów to najwyżej polecę dokupić, byle wytrwalo do Polski potem to niech się dzieje co chce ? No nic dzięki wielkie za pomoc i w sobotę trzeba brać się za samochód na porządnie już ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wszelki wypadek weź ze sobą obcinaczki i dobre kombinerki żeby zagiąć i zagnieść przewód (zaślepić) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, mayonez666 napisał:

Na wszelki wypadek weź ze sobą obcinaczki i dobre kombinerki żeby zagiąć i zagnieść przewód (zaślepić) :D

Okej ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przygotuj się na wymianę przewodu sztywnego.

Skoro poprawiłes łączenie i dalej się saczy to kulka w nim nie dochodzi równo do otworu w gietkim.

Proponuję odkrecic to raz jeszcze PL wyrównać dobrze kulkę i wtedy skręcić to na nowo.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...