A4 B6 3.0
0

    16 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Napisano (edytowane)

    Witam, co sądzicie o poniższej ofercie?

    https://allegro.pl/ogloszenie/audi-a4-b6-3-0-lpg-2004-r-7482459490

    Troche przebieg wysoki i to mnie martwi... Dzwoniłem do sprzedawcy - póki co nie odbiera więc będę dzwonił ponownie tylko wieczorkiem.

    Pozdrawiam 🙂

    Edytowane przez andrzejb97

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Myślę, że opcja kozak. Weź kogoś z forum kto ma taki silnik i jedź sprawdzić. Za 1.8T policzyliby 10 tys więcej :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Myślałem, że w ogłoszeniu jest błąd co do napędu bo napisane, że na przednie koła, a na klapie i w środku quattro niestety po rozmowie ze sprzedawcą okazało się jednak, że skrzynia to multitronic. Cholerka, nie dopytałem jak z wymianami oleju 😕 Sprzedawca jest drugim właścicielem w polsce, przed zakupem auta był świeżo wymieniony rozrząd przez poprzedniego własciciela w pl, przez obecnego nie był wymieniany więc też dobrze by było rozrząd po zakupie wymienić. Co robić? 🙄

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    17 minut temu, andrzejb97 napisał:

    Myślałem, że w ogłoszeniu jest błąd co do napędu bo napisane, że na przednie koła, a na klapie i w środku quattro niestety po rozmowie ze sprzedawcą okazało się jednak, że skrzynia to multitronic. Cholerka, nie dopytałem jak z wymianami oleju 😕 Sprzedawca jest drugim właścicielem w polsce, przed zakupem auta był świeżo wymieniony rozrząd przez poprzedniego własciciela w pl, przez obecnego nie był wymieniany więc też dobrze by było rozrząd po zakupie wymienić. Co robić? 🙄

    Odpuść sobie, ulepione konkretnie. Też myślałem, że to błąd. Ten silnik też do idealnych nie należał, skrzynia to już totalna wpadka VW. Lepsze 1.8T w biedzie niż pchać i wozić takiego fulla na lawecie. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    W takim razie szukamy dalej.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    ASN tylko i wyłącznie w manualu,a jeśli koniecznie automat,to Q w tipie.Silnik ma słabsze opinie,bo nie jest tak"idiotoodporny",jak stare V6,a ludzie nie dbają i zapuszczają.Potem się cuda dzieją,zapchane katy,pękające bloki,a to z zaniedbań i olewek użytkowników.A naprawy potrafią puścić z torbami.Jak trafi na egzemplarz o który każdy właściciel dbał,to swoje przelata i takie 350,to nic takiego.3 lata temu jeden gość gonił manuala z gazem  z takim nalotem za 23 wtedy:whistling:.Niestety przeważnie u nas te 3,0 są do inwestycji,bo i mało jest mechaników,co go umieją ogarnąć.Ja też trochę musiałem porobić,ale teraz odpukać jest spokój.2 kumpli,to ma w gazie też i naloty ponad 300 i jest ok.Na forum też kilku chłopaków po tyle ma.Jak dobrze trafisz,to będzie radocha.ALE właśnie weź traf.Szukaj,jak mówiłem najlepiej manuala,a w avancie albo z Q dostaniesz go 6 biegowego:).Ten z ogłoszenia w tej konfiguracji i z takim nalotem będzie wisiał i wisiał w takiej kasie.To za 12-13 maks,jak ktoś da.Gdybym mieszkał w pobliżu,to bysmy choć podjechali zobaczyć.Mechanik ze mnie żaden,ale po poczytaniu forum i teraz,jak mam swojego już bym wiedział na co patrzeć.Rozrząd pewnie jest zrobiony,bo jest,a w blokach pomiarowych w ustawieniach pewnie rozjazd,jak ta la la😎

    Edytowane przez mirek31071977

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    W skutek wypadku mam całkowicie niesprawne stopy, niby dam radę jeździć manualem jednak reakcja (hamowanie czy coś) jest już nie taka dlatego poszukuję automatu aby móc zamontować urządzenie typu rgh, chodzi o bezpieczeństwo. Pierwotnie wyborem był silnik 1.8t, który ma bardzo dobre opinie jednak jak się po chwili okazało montowany w nich był multitronic. Zacząłem więc szukać innych silników takich które mają skrzynie tiptronic. Z racji, że uwagę skupiam głównie na silnikach wolnossących - wybór padł na 3.0 w quattro z tipem które chyba jest najrozsądniejsze. Patrząc po aukcjach, ogłoszeń aut z tymi silnikami jest niewiele dodatkowo większość to cabrio lub z jasnymi środkami które mi się kompletnie nie podobają. Niestety w moim przypadku jak widać kupno auta nie jest takie proste 😏

    Edytowane przez andrzejb97

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jak już,to ta ze Starachowic.Tam miałeś multi z gazem za 16500 i juz widze zszedł do 15 dziś.Te 2 masz po 15 bez gazu,1 jeszcze do opłat.Znowu ta z limanowej już zarejestrowana.Bierz VINY i atak do Stanleya.Możesz dzwonić i popytać jak z olejem,katami i tym wałkiem sterującym gruszkami w dolocie.Bo to najczęstsze niedomagania ASN.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A koniecznie chcesz Audi? Niestety w takiej konfiguracji bedzie bardzo mało B6 i niestety tip+Quattro to spalanie w mieście lekko 15 litrów. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    23 godziny temu, Quattro200HP napisał:

    A koniecznie chcesz Audi? Niestety w takiej konfiguracji bedzie bardzo mało B6 i niestety tip+Quattro to spalanie w mieście lekko 15 litrów. 

    Spokojnie coś wyłapie,bo ASN akurat więcej w automacie chodzi i fajnie,jak na B6 wyposażone.W mieście ze spalaniem będzie tak,jak mówisz z tendencją na więcej jeszcze.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    3.0 ASN są zaniedbane i padają jak muchy, ja bym sobie odpuścił... Już lepiej 1.8T lub 2.4 V6 moim zdaniem. Totalna porażka to również 1.6 i 2.0...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Cześć wszystkim. Zaniedbałem temat, ale auta dalej poszukiwałem z tym, że od pewnego czasu zmienił się wybór marki. Odpuściłem sobie audi z następujących powodów:

    - 1.8t którym byłem początkowo zainteresowany, w automacie okazał się być tylko w multitronicu - nie chciałem tej skrzyni absolutnie

    - 2.4 j/w

    - 3.0 - szukając ofert z tymi silnikami również większość które się trafiały były to napędy na przednią oś - wciąż ten nieszczęsny multitronic, tipy które się trafiały (a w trakcie moich poszukiwań było ich może kilka) były bardzo biedne i brzydkie

    Szczerze powiem, że troszkę się zawiodłem na Audi ponieważ nawet w pojemnościach 3.0 bez q wciąż pchali tego multitronica... Przypomnę, że szukałem jedynie jednostek benzynowych wolnossących (oprócz 1.8 rzecz jasna) z automatyczną skrzynią, a obiektem moich poszukiwań były A4 b6/b7 oraz A6 c5/c6. Audi szukałem jeszcze przed tym forum - łącznie jakieś 3-4 miesiące.

    No dobrze, ale co było dalej - bo wspomniałem, że zmienił się wybór marki. Zacząłem zastanawiać się nad BMW e60/e90, po niedługim czasie wybór ostatecznie padł na e60 (które swoją drogą było marzeniem z czasów gimnazjum/technikum). Szukałem auta z silnikiem 3.0 231km bądź 2.5 192km, przeglądałem oferty, dzwoniłem, pytałem itd. aż w końcu znalazło się kilka aut do obejrzenia w niewielkich odległościach od siebie więc wsiadamy w auto i jedziemy. Pierwsza - szpachlowana, malowana na wielu elementach, w dodatku robota tak spartolona, że szok. Druga - to samo jak poprzednia, dodatkowo kitowany był dach więc już bardzo ciekawie, a na progach czujnikowi brakowało skali. Trzecia - blacharsko już lepiej chociaż prawe tylne nadkole było troszke szpachlowane w taki sposób, że nawet linii dobrze nie wyprowadzili i była fala dunaju 😂 + lekko malowane jeszcze dwa elementy. Niestety tutaj okazało się być coś z silnikiem, łańcuszek przy przebiegu niby 160k km (śmiech) tak napierdzielał, że szok. Dodatkowo auto jadąc wydawało z siebie jakieś dodatkowe dziwne dźwięki co ostatecznie je zdyskwalifikowało. W sumie w tym momencie już zwątpiłem, że coś dziś kupię i nie byłem pewien czy dzwonić do kolejnego sprzedawcy, ale jednak. Pojechaliśmy, obejrzeliśmy - blacharsko 0 kitu, malowane były chyba ze dwa elementy m. in. prawe tylne nadkole a drugiego nie pamiętam - może go nawet nie było. Nie były to jakieś wielkie powierzchnie, a jednak od auta z 2005 roku ciężko jest oczekiwać, że całe będzie w ori lakierze, najważniejsze że 0 szpachli. Mechanicznie też okazało się być wszystko ok, silnik 2.5 wszystko chodzi jak należy bez najmniejszych problemów czy jakichś dziwnych dźwięków, prowadzi się super nie to co ta poprzednia, żadnych dziwnych dźwięków w środku, klima sprawna co w przypadku poprzedniej oglądanych aut okazało się być jakąś zmorą bo żadne nie miało sprawnej - zawsze coś nie tak. No i co tu dłużej pisać, i tak się rozpisałem i jak ktoś to wszystko przeczyta to będzie mi bardzo miło. Kupiłem autko, spełniłem swoje jakieś małe marzenie które miałem gdzieś z tyłu głowy już od wielu wielu lat. Auto jak najbardziej mi odpowiada pod każdym względem także nie ma co narzekać, teraz tylko użytkować 🙂

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Powodzenia i bezawaryjnej jazdy życzę 😉

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No to teraz zapisuj sie gdzie trzeba i jazda 😄

     

     

    indeks.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jest spora różnica między A4 V6 a 5er e60 😁

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy