Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AMB] Mruga kontrolka ładowania


Cycu71

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem, kupiłem niedawno audi b6 1.8t 2002r AMB rano pojawia mi sie migajaca kontrolka ladowania (najczesciej rano gdy jest mroz) po przejechanu odcinka ok 1-2km gasnie czym moze to byc spowodowane?Gdy kupilem auto byl w nim akumulator Warty o pojemnosci 66Ah i rozruch ok 500A, dodam ze gdy kupowalem nie bylo zimno , a do tego samochod gdy przyjechalem byl nagrzany.Aktualnie wlozylem nowy akumulator z poprzedniego auta Centa Futura+ 50Ah 510A.

Czy mozliwe jest ze ten akumulator jest za malej pojemnosci.Przy odpalonym silniku miernik pokazuje 13,8-14v przy zgaszonym 12v. :)

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie pozyczylem od kolegi miernik i jutro rano bede testowal ;)

sprawdź czy przewody przy alternatorze są dokręcone :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rano sprawdzalem miernikiem przy zaplonie 11.80 przy odpalonym 14.3 V.

Dzis kontrolka nie migala jak na zlosc :D ale miernik mam przy sobie wiec jak cos bede pisal

Pozdro![br]Dopisany: 18 Luty 2009, 20:57_________________________________________________

Dzisiaj rano sprawdzalem miernikiem przy zaplonie 11.80 przy odpalonym 14.3 V.

Dzis kontrolka nie migala jak na zlosc :D ale miernik mam przy sobie wiec jak cos bede pisal

Pozdro!

Dodam iż zauwazylem ,ze kontrolka mruga gdy silnik tylko i wylacznie jest zimny ,do tego najczesciej podczas poczatkowej jazdy, mozliwe ze sie pasek slizga gdy jest zimny ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rano sprawdzalem miernikiem przy zaplonie 11.80 przy odpalonym 14.3 V.

Dzis kontrolka nie migala jak na zlosc :D ale miernik mam przy sobie wiec jak cos bede pisal

Pozdro![br]Dopisany: 18 Luty 2009, 20:57_________________________________________________

Dzisiaj rano sprawdzalem miernikiem przy zaplonie 11.80 przy odpalonym 14.3 V.

Dzis kontrolka nie migala jak na zlosc :D ale miernik mam przy sobie wiec jak cos bede pisal

Pozdro!

Dodam iż zauwazylem ,ze kontrolka mruga gdy silnik tylko i wylacznie jest zimny ,do tego najczesciej podczas poczatkowej jazdy, mozliwe ze sie pasek slizga gdy jest zimny ?

raczej by piszczał :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rano sprawdzalem miernikiem przy zaplonie 11.80 przy odpalonym 14.3 V.

Dzis kontrolka nie migala jak na zlosc :D ale miernik mam przy sobie wiec jak cos bede pisal

Pozdro![br]Dopisany: 18 Luty 2009, 20:57_________________________________________________

Dzisiaj rano sprawdzalem miernikiem przy zaplonie 11.80 przy odpalonym 14.3 V.

Dzis kontrolka nie migala jak na zlosc :D ale miernik mam przy sobie wiec jak cos bede pisal

Pozdro!

Dodam iż zauwazylem ,ze kontrolka mruga gdy silnik tylko i wylacznie jest zimny ,do tego najczesciej podczas poczatkowej jazdy, mozliwe ze sie pasek slizga gdy jest zimny ?

raczej by piszczał :cool1:

Raczej by piszczal?Ja slyszalem ze gdy pasek jest zimny ma mala przyczepnosc i moze sie slizgac nie musi piszczec :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem, kupiłem niedawno audi b6 1.8t 2002r AMB rano pojawia mi sie migajaca kontrolka ladowania (najczesciej rano gdy jest mroz) po przejechanu odcinka ok 1-2km gasnie czym moze to byc spowodowane?Gdy kupilem auto byl w nim akumulator Warty o pojemnosci 66Ah i rozruch ok 500A, dodam ze gdy kupowalem nie bylo zimno , a do tego samochod gdy przyjechalem byl nagrzany.Aktualnie wlozylem nowy akumulator z poprzedniego auta Centa Futura+ 50Ah 510A.

Czy mozliwe jest ze ten akumulator jest za malej pojemnosci.Przy odpalonym silniku miernik pokazuje 13,8-14v przy zgaszonym 12v. :)

Pozdr

To znaczy jak miga?zapala się i gaśnie pełnym światłem i się żarzy?Na 99 % masz albo krótkie szczotki albo pierścień(komutator) wytarty.Z paska raczej nie,jeżeli byłby zbyt luźny to by się świeciła lub żarzyła cały czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miga na (czerwono nie caly czas tylko tak 2-5 razy na 1-2sekundy) tylko przy poczatkowej fazie jazdy tylko jak jade, w biegu jalowym nie.

mam taki sam problem w swoim aucie, ktoś się orientuje co to może być ? auto kupiłem w tamtym roku i już poprzedniej zimy kilka razy miałem taką sytuację, nigdy latem, teraz znowu miga kontrolka, ale sytuacja robi się coraz częstsza :/ dodam jeszcze, że jest też skaczący napinacz paska, po przeczytaniu kilku postów zaczynam podejrzewać sprzęgiełko alternatora, zastanawia mnie tylko jak to może być związane z temperaturą ?może jednak to coś innego ?

przed chwilą sprawdziłem na poluzowanym pasku,alternator nie ma oporu,sprzęgło chodzi w miarę lekko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W niskich temperaturach sprzęgiełko jednokierunkowe alternatora może przepuszczać i raz będzie ładowało, chwilami nie.

Jak się rozgrzeje to sytuacja się poprawia jest O.K.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W niskich temperaturach sprzęgiełko jednokierunkowe alternatora może przepuszczać i raz będzie ładowało, chwilami nie.

Jak się rozgrzeje to sytuacja się poprawia jest O.K.

to by sie mogło zgadzać, kurcze, zamówię jednak to sprzegiełko i napinacz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja mam podobnie tylko z ta różnica że pojawia się nawet na trasie a jak tylko wrzucę na luz obroty spadną to gaśnie kontrolka jakieś pomysły ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...