Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Po wymianie wahaczy, amorów i sprężyn znosi przy wyższych prędkościach


cegla66

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Wiem że takich tematów było na forum dziesiątki ale lektura wszystkich nie pomogła w moim przypadku. 

Sprawa wygląda następująco:

Wymieniłem zawias z BA na: wahacze meyle, łożyska mcpersona, tuleje itd, amory sachs z krótszym skokiem z S-line, sprężyny eibach pro kit -35/-30 dedykowane do mojego auta. Wahacze dokręcane na glebie, zrobiona zbieżność, następnie zrobiona zbieżność po ok 1500km. Koleś mówi żeby kątów nie ruszać bo nie powinno to mieć wpływu na znoszenie! Co o tym myślicie? raport załączam.

 

Problem:

Jadę dosyć dynamicznie i po przekroczeniu 100km/h, przy zmianie biegu po wciśnięciu sprzęgła auto idzie w lewo, minimalnie ale po kilkudziesięciu metrach lądowałbym na barierce, to samo przy depnięciu na hamulec. Po wbiciu biegu auto nie zaczyna jechać prosto, nadal ciągnie go w lewo i muszę korygować kierownicą. Auto przy wyższych prędkościach "myszkuje" po drodze. Pojechałem 2x na stację diagnostyczną - zbieżność OK, opory toczenia OK, równomiernie hamuje, szarpaki przód i tył OK. Opony przekładane przód z tyłem i dalej to samo - w weekend wrzucę jeszcze zimówki które mam na innych felgach i zrobię test. 

 

Możecie podrzucić jakiś pomysł co może być przyczyną? Znacie jakiś warsztat w okolicach Sosnowca który będzie potrafił ogarnąć temat?

 

Z góry dzięki z pomoc.

geometria.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem tyle, że u mnie ciągnie na prawo. spróbuj tego warsztatu http://www.geometria-czeslawduda.pl/

podchodzą do sprawy profesionalnie tyle że trzeba się umawiać z kilkunastodniowym wyprzedzeniem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli z autem i zawieszeniem jest wszystko ok ,to wina musi byc w geometri.

Spotkalem sie juz z nie jednym przypadkiem gdzie na aparaturze pokazywalo idealnie a autem nie dalo sie prosto jezdzic.

Do tego katy z lewej strony sa nie do przyjecia ,przy takiej roznicy w stosunku do prawej strony ,golym okiem bedzie widac ze lewa strona jest schowana duzo bardziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, hugo911 napisał:

Mam podobny problem tyle, że u mnie ciągnie na prawo. spróbuj tego warsztatu http://www.geometria-czeslawduda.pl/

podchodzą do sprawy profesionalnie tyle że trzeba się umawiać z kilkunastodniowym wyprzedzeniem.

 

Dzięki. Udało mi się wcisnąć na dzisiaj. Dam znać co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, cegla66 napisał:

Dzięki. Udało mi się wcisnąć na dzisiaj. Dam znać co i jak.

Opisz im dokładnie co i jak i pozabieraj wszystkie parametry jakie miałeś do tej pory ustawiane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pan Czesław ustawił geometrię i nadal to samo - mówi że to nie kwestia geometrii i kątów. Żeby wyeliminować felgi/opony wrzuciłem wczoraj zimówki na innych felgach (węższe o 4cm) i nadal to samo. Ręce opadają. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...