Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BFB] Problem z turbiną


b.i.a.l.y

Rekomendowane odpowiedzi

23 godziny temu, b.i.a.l.y napisał:

Dzięki. 

100zł za wkładki i oringi jeszcze przeboleję ?. Trochę kasy już poszło (rozrząd, turbina, dv, ezektor, parę pierdół od odmy, o tyle dobrze, że wszystko wymieniłem sam to chociaż zaoszczędziłem na mechanikach) a nie przewidywałem takich wydatków zaraz po zakupie samochodu. 

I co z tym przeładowaniem? Niesie to jakieś konsekwencje? Z chęcią bym tak zostawił bo nieźle się zbiera. Jak doprowadzę silnik do ładu i odbiję się trochę finansowo to chciałbym zrobić go na okolice 190 może 200KM i przy tej mocy to niby trzeba zmienić wtryski i intercooler więc trochę kasy też trzeba przygotować. 

20 PLN sztuka w ASO. O-ring kup w sklepie z uszczelnieniami bo cena w ASO powala. Znalazłem z materiału FPM za około 1 PLN za sztukę

Edytowane przez cysiek18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, b.i.a.l.y napisał:

I co z tym przeładowaniem?

Zrób log turbo z odpiętą wtyczką od n75. Jak będzie ok to będziesz szukał winy gdzie indziej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, przem8 napisał:

Zrób log turbo z odpiętą wtyczką od n75. Jak będzie ok to będziesz szukał winy gdzie indziej ?

Rozchodzi się o to, że jak takie przeładowanie nie niesie ze sobą jakichś negatywnych skutków to chętnie bym tak zostawił, bo auto nieźle się zbiera ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, przem8 napisał:

Póki nie wyskakuje błąd o przeładowaniu to nic się nie powinno dziać.

Dzięki, na taka odpowiedź liczyłem?.  Jutro zamówię te wkładki uszczelniające na listwę oryginalne (sprawdziłem na stronie benepol 18.31 zł/szt.), ale oringi to faktycznie w serwisie życzą sobie ponad 14 zł/szt. to trochę pomyłka. Mam cichą nadzieję, że to jest powodem wysokich korekt, zresztą dam znać co z tego wyjdzie.

Na chwilę obecną dziękuję Wszystkim za zainteresowanie i pomoc?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A korekty masz wysokie na obu paliwach czy tylko na lpg? Jak turbo teraz inaczej pompuje to może pasuje poprawić strojenie lpg :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, przem8 napisał:

A korekty masz wysokie na obu paliwach czy tylko na lpg? Jak turbo teraz inaczej pompuje to może pasuje poprawić strojenie lpg :D

Wykasowałem błędy i śmigam tylko na Pb od dwóch dni. Dzisiaj po powrocie z pracy sprawdziłem korekty długoterminowe i mam +10  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli korekty w logach z poprzedniej strony się nie zmieniły to nic dziwnego, że masz taki wynik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, przem8 napisał:

Jeśli korekty w logach z poprzedniej strony się nie zmieniły to nic dziwnego, że masz taki wynik.

Mam znów wykasować błędy i sprawdzić korekty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, przem8 napisał:

Zrób świeży log 2+33 i przed tym skasuj błędy.

Proszę, robione na Pb po skasowaniu błędów

[002 ; 033] dynamiczny http://vaglogi.pl/log-002_033_jIvLxA.html

[002 ; 033] statyczny http://vaglogi.pl/log-002_033_QZaSI.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.08.2018 o 11:21, b.i.a.l.y napisał:

Przed zamontowaniem sprawdziłem i w regenerowanej WG zaczynał się otwierać przy ok. 0,5 bara.

Bo te zakłady co regeneruja turbiny nie umieją ustawić wg dobrze. Wszyscy myślą że ma być pół bara . Kiedy przy pół bara to wg ma się już kończyć otwierać a nie zaczynać .  

Efekt ?

Zobacz jak Ci turbo przeladowywuje teraz... zadane 0.6 uzyskane 0.9 bara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem filtr paliwa oryginalny z ASO. Po wymianie ciśnienie po odpaleniu 4 bar (nie jak wcześniej 5 bar). Niby wszystko ładnie i pięknie ale teraz buczy jak cholera. Odpalę jest cicho a wystarczy, że zapalę światła i zaczyna się buczenie. Włączając światła drogowe nasila się bardziej. Macie jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, soul87 napisał:

Ale co buczy ? filtr ? pompa ? 

Ciężko jednoznacznie określić czy pompa czy filtr, chyba jedno i drugie. Pytanie dlaczego buczy po zapaleniu świateł? Jak już się przejadę i zatrzymam to nie ważne czy światła zapalone czy nie cały czas buczy. Przy hamowaniu buczenie znika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się z kilkoma problemami uporać,  może komuś w przyszłości się przyda.

Odnośnie wysokich korekt długoterminowych (+10) za to odpowiadała nieszczelność na kolektorze wydechowym. Obecnie oscylują w granicy +1 do +3.

Buczenie po wymianie filtra paliwa (na oryginalny z ASO). Temat poruszany na forum wielokrotnie,  przestudiowałem wszystkie. Jednym pomagała wymiana pompy, innym filtra, jeszcze innym poprawa drgających przewodów idących z baku do filtra. Po podniesieniu samochodu na podnośniku u mnie ewidentnie buczał filtr, a drgania były wyczuwalne na przewodzie powrotnym. Pompa delikatnie słyszalna po zbliżeniu ucha do zbiornika. Zakupiłem filtr KNECHT podmianka i przez kilka minut po wymianie cisza. Zrobiłem dosłownie 2 km i buczenie wróciło. Nie było tak głośne jak na oryginalnym, ale buczało dalej. Przy okazji wymiany śrub od geometrii na tylnej osi, gdy miałem wszystko zdemontowane i zbiornik  na wierzchu, ogarnąłem przewody idące do filtra tak aby nie wpadały w rezonans i inne tego typu tematy, żeby móc wykluczyć i taką usterkę - brak poprawy. Dochodząc do sedna sprawy odpowiedzialna była za to pompa. Chodziła cicho, utrzymywała ciśnienie pod obciążeniem (4 bar) a jakimś cudem powodowała buczenie filtra. Po wymianie na PIERBURG (nr 7.02550.63.0 pasuje p&p) nastała cisza. Na koniec tak poza konkursem, filtr knecht też działa a sporo tańszy niecałe 120 zł , ASO 180zł.

Tak wyglądają teraz logi:

http://vaglogi.pl/log-115_118_D8h9T.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_49B93Al.html

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.08.2018 o 17:19, b.i.a.l.y napisał:

Dzięki. 

100zł za wkładki i oringi jeszcze przeboleję ?. Trochę kasy już poszło (rozrząd, turbina, dv, ezektor, parę pierdół od odmy, o tyle dobrze, że wszystko wymieniłem sam to chociaż zaoszczędziłem na mechanikach) a nie przewidywałem takich wydatków zaraz po zakupie samochodu. 

I co z tym przeładowaniem? Niesie to jakieś konsekwencje? Z chęcią bym tak zostawił bo nieźle się zbiera. Jak doprowadzę silnik do ładu i odbiję się trochę finansowo to chciałbym zrobić go na okolice 190 może 200KM i przy tej mocy to niby trzeba zmienić wtryski i intercooler więc trochę kasy też trzeba przygotować. 

Część, mam ten sam silnik i pytanie jaki interfejs by czytać logi.? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Smarcin1 widzę że potrafiłeś zapytać o hamulce w dziale o hamulcach, więc daczego pytasz o interfejs w dziale silnikowym i to w kilkuletnim temacie? Jak podejść do Ciebie z szacunkiem skoro nie widzisz wielkiego jak byk działu "Diagnostyka" ehh..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...