Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A2 Lift 1.4TDi ATL


Norbas

Rekomendowane odpowiedzi

Daj spokoj, tyle to mi B6 pali w mieszanym :P teraz polo z 1.9 ponizej 6 bez problemu... Mi srednio wychodzilo 5.8 z 1.4...

Moze logi trzeba zrobic ? Moze cos niedomaga ? Ja termostaty zawsze biore z behra ;) to jest to samo co ori.

W zime ciezko go zagrzac bylo, ale tak jak teraz to nie powinno być problemu Norbert. Zrób test, pojezdzij troche, zatrzymaj sie i sprawdz waz wychodzacy z termostatu, ma byc zimny, jesli na zegarach nie ma 90... 

Pocieszę Cię, że w rzeczywistości licznikowe 90 to 75-78 stopni :P

Czujnik powinien przeklamywac 2-3 stopnie max, wiecej to juz wymiana, i najlepiej sprawdzic jeszcze rano po nocy...

I popraw tytuł, nie ALT tylko ATL :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cos duzo Ci pali bo moj ATL w mieszanym cyklu (trasa Olkusz-Krakow we dwie osoby) na kolach 185/50/16 pali 4.6-4.8l... i to po chipie na 115 kunia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, kamil-vag napisał:

Daj spokoj, tyle to mi B6 pali w mieszanym :P teraz polo z 1.9 ponizej 6 bez problemu... Mi srednio wychodzilo 5.8 z 1.4...

Moze logi trzeba zrobic ? Moze cos niedomaga ? Ja termostaty zawsze biore z behra ;) to jest to samo co ori.

W zime ciezko go zagrzac bylo, ale tak jak teraz to nie powinno być problemu Norbert. Zrób test, pojezdzij troche, zatrzymaj sie i sprawdz waz wychodzacy z termostatu, ma byc zimny, jesli na zegarach nie ma 90... 

Pocieszę Cię, że w rzeczywistości licznikowe 90 to 75-78 stopni :P

Czujnik powinien przeklamywac 2-3 stopnie max, wiecej to juz wymiana, i najlepiej sprawdzic jeszcze rano po nocy...

I popraw tytuł, nie ALT tylko ATL :P

Spoko tylko nie miał lekko przez te 100km :decayed:  

Sprawdziłem vagiem wskazania na silniku i w liczniku....   Jest 7 * różnicy po między nimi. Na silniku pokazuje 86-88 po kilku kilosach. Wąż idący od termo w dół jest zimny ale przy lączniku silnik- wąż czuć ciepło. Wąż  idący do nagrzewnicy i chłodnicy pali ;) jutro jeszcze sprawdzę jak bede leciał do pracy :hi: 

 

4 minuty temu, trepek napisał:

Cos duzo Ci pali bo moj ATL w mieszanym cyklu (trasa Olkusz-Krakow we dwie osoby) na kolach 185/50/16 pali 4.6-4.8l... i to po chipie na 115 kunia!

Zrobię jesscze raz pomiar przy dystrybutorze :) a kąt synchor ma być pomiędzy -3/+3 ? Może pompki nie ogarniąją... no nic zrobię logi :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kat synchronizacji zblizony do 0. Zobacz na stan pompek i napisz mi jakie masz BIPy bo u mnie sa strasznie na minusie... jakby mu paliwa brakowalo co dziwne, bo seria wyplula u mnie 94 kunie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, trepek napisał:

Kat synchronizacji zblizony do 0. Zobacz na stan pompek i napisz mi jakie masz BIPy bo u mnie sa strasznie na minusie... jakby mu paliwa brakowalo co dziwne, bo seria wyplula u mnie 94 kunie.

Byłem sprawdzić ;)  Kąt synchro mam na 0 więc jest niby ok... Bipy mam -50/-66/-54... chyba trzeba zmienić uszczelniacze na pompkach za jakiś czas bo korekty są na postoju nawet -1,05 na pierwszym/ +0,32 na drugim / +0,88 na trzecim ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BIPy jak u mnie, tylko korekty mam nieco lepsze.

A jak wciśniesz sprzęgło to zmieniają Ci się korekcje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.10.2018 o 07:57, trepek napisał:

BIPy jak u mnie, tylko korekty mam nieco lepsze.

A jak wciśniesz sprzęgło to zmieniają Ci się korekcje?

No na zimnym to dramat mogłem nie sprawdzać i żył bym spokojnie ?? na każdym po wyżej 1.5 a czasem i nawet miałem 2.99 ? o co kaman ? Na wciśniętym jest git. Na ciepłym w ogóle wsio się nastawia do max 0,55/-0,55 

 

no i jeszcze raz zrobiłem test spalania bez ganiania go. Oto taki wynik na dystrybutorze w cyklu mieszanym 2AEFCF1D-3393-4172-8EB8-A779198908B7.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie oringi do wymiany :P do tego podmienic najwiekszy minus z plusem miejscami ;)

Czyli 4,7 na 100 ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, kamil-vag napisał:

Pewnie oringi do wymiany :P do tego podmienic najwiekszy minus z plusem miejscami ;)

Czyli 4,7 na 100 ? 

No to za jakiś czas będzie trzeba zrobić... 

tak spalanie ze 101,2 km dokładnie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dam Ci radę odnośnie 1.4 TDI - jeśli coś zaczyna źle w nim działać, jakieś dziwne dźwięki czy coś, podkręć głośniej radio ?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, trepek napisał:

Dam Ci radę odnośnie 1.4 TDI - jeśli coś zaczyna źle w nim działać, jakieś dziwne dźwięki czy coś, podkręć głośniej radio ?

?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akcji ciąg dalszy... ciekawe czego brakuje na ostatnim zdjęciu ? graty zamówione i mam nadzieje, ze rozwiąże to problem z biegami ?

F247E635-38E1-4BEA-882D-31C1A44F3CD4.jpeg

D36D3732-9C4F-441C-85BB-4A66C140BF8B.jpeg

20529384-EA3C-4A0D-92EC-275FA39566E6.jpeg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propo korekcji, dobra cena na zestawy uszczelnień na forum: https://a4-klub.pl/offers/offer/8581-zestaw-do-wymiany-uszczelnień-pompowtryskiwacza/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej już ja tego nie zrobie. Auto sprzedane do Gostka co będzie używał go jako mini dostawczaka ? wcześniej miał 1.4 tdi 75 i był zadowolony a szukał teraz 1.4 tdi 90. Skrzynie ogarnąłem i poszła ponad 600km dalej ? 

Jak coś to można zamknąć temat :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...