(A4 B6 1.8t AVJ) Prośba o analize logów, brakuje mocy
2 2

    26 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam, mógłby ktoś zerknąć na logi, auto po wymianie przepływomierza na nowy Bosch, wcześniejsza była już padnięta i usmarowana troche olejem,   odma była nieźle zapchana więc przeczyściłem i wymieniłem częsci na nowe ( niektóre np kolanko pod kolektorem ssącym było w całkowitej rozsypce..), dv nowy, świece nowe ngk, niewiem jak z szczelnością dolotu bo nie miałem jeszcze możliwości sprawdzenia, może to n75?? jak na 150 koni to trochę to słabo jeszcze jedzie... Z góry dzięki

    http://vaglogi.pl/log-115_118_WQOCZ.html  kolega troche za wczesnie wystartował :P

    http://vaglogi.pl/log-003_020_7sikYF.html

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zrób jeszcze 002+033, turbo działa ok, zaplony sporo cofa jak na serię.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    2 godziny temu, Łukasz13 napisał:

    Zrób jeszcze 002+033, turbo działa ok, zaplony sporo cofa jak na serię.

    http://vaglogi.pl/log-002_033_05s3A.html    tylko niepełne bo do 4000, ale może wystarczy żeby coś powiedzieć...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tak ten ostatni wygląda ok, zostaje problem cofania zapłonów, paliwo 95? kompresje można zmierzyć, jakieś dodatkowe błedy wyskakuja?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    34 minuty temu, Łukasz13 napisał:

    Tak ten ostatni wygląda ok, zostaje problem cofania zapłonów, paliwo 95? kompresje można zmierzyć, jakieś dodatkowe błedy wyskakuja?

    Paliwo 95, nie mam gazu, wcześniej miałem błąd o zbyt ubogiej mieszance, po wymianie przepływomierza błąd zniknął, tera jest Ok, cewki tez już dwa razy wymieniałem bo padły..

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A przepływka nie powinna pokazywać trochę więcej? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam. Nie chcę zakładać nowego tematu a mam podobny problem z mocą jak kolega wcześniej. Czy mógłby ktoś spojrzeć na logi? http://vaglogi.pl/log-002_033_ObXbhXs.html  http://vaglogi.pl/log-115_118_kM6AY.html

    Z góry dziękuję. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    20 minut temu, ramzesss napisał:

    Witam. Nie chcę zakładać nowego tematu a mam podobny problem z mocą jak kolega wcześniej. Czy mógłby ktoś spojrzeć na logi? http://vaglogi.pl/log-002_033_ObXbhXs.html  http://vaglogi.pl/log-115_118_kM6AY.html

    Z góry dziękuję. 

    Ciśnienie paliwa, szczelność dolotu.

    Logi bez sensu wykonane, odcinkę masz przy 4 tys ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Żółtodziób jestem jeszcze. Czytając forum przeczytałem, że logi wykonać trzeba na 3 biegu w zakresie obrotów od 1500 do 4000. Dlatego tak wykonałem. Jeśli coś źle zrobiłem to proszę powiedz co i jak, żeby możliwa była diagnoza. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Logi do poprawki, bo robi się do odcinki i wcześniej kasuje błędy nawet jak ich nie ma.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Błędy jak najbardziej wykasowane przed logami. Wykonywałem z wyłączoną klimatyzacją. Ok logi poprawię. 3 bieg w pełnym zakresie do odcięcia z butem w podłodze?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tak. W dieslu się robi do 4tys.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Super, dzięki Ci. Lecę zaraz wykonać. Grupy 2 i 33 oraz 115 i 118 wystarczą czy jeszcze coś wykonać?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zrób dodatkowo jeszcze 3+20.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Chyba przepływomierz robi tu zamęt :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wielkie Ci dzięki za podpowiedź. Poczytam więc co i jak z nim zrobić i ewentualnie wymienię. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Przepływka trup

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dzięki. Zamawiam nowy i dam znać czy zadziałało. Jeszcze raz dzięki za pomoc. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wczoraj wyjelem przeplywke i przeczyscilem. Przy okazji do czyszczenia poszla odma, n75. Auto jakby lepiej sie zbiera. Nie chce nadszarpnac waszej cierpliwosci ale zrobie jeszcze raz logi i wrzuce zeby upewnic sie czy napewno przeplywka jest do wymiany. Koszt w granicach 500 zl za boscha jest dosc duzy jesli mialbym to zrobic na chybil trafil. Oczywiscie jesli to mialoby uzdrowic konie pracujace pod maska, zaden koszt nie jest za duzy. 🤪 Tylko chce miec w miare pewnosc. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    8 minut temu, ramzesss napisał:

    Wczoraj wyjelem przeplywke i przeczyscilem. Przy okazji do czyszczenia poszla odma, n75. Auto jakby lepiej sie zbiera. Nie chce nadszarpnac waszej cierpliwosci ale zrobie jeszcze raz logi i wrzuce zeby upewnic sie czy napewno przeplywka jest do wymiany. Koszt w granicach 500 zl za boscha jest dosc duzy jesli mialbym to zrobic na chybil trafil. Oczywiscie jesli to mialoby uzdrowic konie pracujace pod maska, zaden koszt nie jest za duzy. 🤪 Tylko chce miec w miare pewnosc. 

    Daj logi i zobaczymy. Raczej opinia jest tak że czyszczenie przełpywki nic nie daje, ale może akurat :)

    Przepływomierz kupuj u chłopaków zajmujących się częściami, ja swój kupiłem dużo taniej niż napisałeś :) @Wandej, @dzik, @tomekhxc, @TOM77

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dzięki. Zamawiam nowy i dam znać czy zadziałało. Jeszcze raz dzięki za pomoc. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Cysiek18 dzięki bardzo za namiary na chłopaków. Rzeczywiście ceny atrakcyjne. Poniżej logi po czyszczeniu o którym pisałem. Proszę o podpowiedź. Dzięki. 

    http://vaglogi.pl/log-003_020_e5C5x.html

    http://vaglogi.pl/log-115_118_YpzVJXk.html

    http://vaglogi.pl/log-002_033_DOt9hy.html

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jest trochę lepiej, ale nadal za mało mierzy. Do wymiany

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Sprawdź jeszcze raz szczelność odlotu . 

    Odnośnie części polecam kolegę @dzik 😊

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dzieki za odpowiedz. W najblizszych dniach postaram sie sprawdzic szczelnosc dolotu. Musze na ten temat jeszcze troche poczytac. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    2 2

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.