Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Brak mocy


Michal350MM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

prosze o analize logów początkowo po utracie mocy pomagało ponowne uruchomienie

 http://vaglogger.apphb.com/log/5b6dffa271daa49d5ca51d43

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz niedoładowanie, turbo praktycznie nie wstaje, MAF mierzy bardzo mały, także szukaj w układzie podciśnienia, wężyki, króciec vacum...

Zrób jeszcze basic settings 003 i 011

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbawka nie zapieczona dla pewnosci czyscilem w B.S na 11 ładnie pracuje sztanga, króciec szczelny  wezyki tez, podcisnienie sprawdzane wakumetrem i jeszcze nie wpadłem na dobry trop

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://vaglogger.apphb.com/log/5b6e240871daa46044dd6868

11 w B.S nie chce odtworzyć (1407e.speed) (off) (959.4)  (99.6%)

(1407e.speed) (on) (1076.4) (00,0%)

Edytowane przez Michal350MM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływka została podmieniana , tak jak i n75 łącznie z czujnikiem doładowania dodatkowo czyszczony egr i nic sie nie zmieniło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli sprawdziles uklad podcisnienia, to jak kolega radzi wyżej, a zapieczona geometria to raczej w drugą stronę, przeladowywal by...

Dawka po calosci cięta jest przez przepływomierz, nie ma paliwa, nie odpowiedniej dynamiki gazów spalinowych, czyli nie ma co napędzić turbo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To popraw ten log z grupy 003 w trybie BS bo coś nie wyszedł, niech chociaż ze 2 razy zmieni się on/off

Próbowałeś na próbę pod egr dać kawałek blaszki ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Geometria nie była zapieczona , wyjąłęm turbinke w celu sprawdzenia zmiennej geometrii i wirnika tak dla pewnosci

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma żadnych błędõw w ecu silnika ? 

Pokaż jeszcze logi 004 i 013+018+023 na postoju, tak po 30s chociaz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17964 cos takiego jak sie nie myle, napewno było cos z niedoładowaniem ale bład dał sie skasowac i nie powraca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zrób jeszcze taki test, żeby zapiąć gruchę turbo na krótko z króćca podciśnienia przy vacum (pominąć N75) i zrób wtedy log 003+008+011.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwna sprawa.. według logów przepływomierz ucina. Zrób tak jak Kamil mówi. Masz logi 3,8,11 na innej przepływce? 

Na pierwszym logu widać jak przepływomierz pokazał prze z chwile większą wartość to i doładowanie wzrosło. Swoją przepływke zakładałeś do sprawnego auta i chodziło dobrze? Paliwa nie ma jak pisze Kamil. Zazwyczaj jak nie ma mocy a po odpaleniu wraca to jest problem z podcisnieniem ,ale mówisz że to wykluczasz. Wejdź w bloki weź 011 i włącz bs, podepnij vacu za n75 i zobacz jakie jest podciśnienie dla pewności , chociaż ja myślę że to przepływka. Przyjedź się bez przepływki całkiem i zrób logi. Wrzuć będziemy myśleć.

 

20180811_110207.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten 3,8,11 to turbo na krótko czy na innej przepływce ? 

Zrób jeszcze ten BS 003 dla wykluczenia EGRa... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B.S na 003 nie chce wczytać wyglada to tak: (1407) (egroff) (455.7mg/str) (19,9%)

(1407) (egrON) (166,6mg/str) (64,5%)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na AWX'a to bardzo wysokie BIPy. Nie zmieniałeś filtra paliwa ostatnio ? Nie są pozamieniane jakieś węże paliwowe ? Może Vacum padła... przydałoby się zmierzyć ciśnienie tłoczenia paliwa... można by wtedy wykluczyć dostarczanie w paliwo... bo może go brakować, przez co turbo nie jest odpowiednio rozpędzone i w konsekwencji zasysa mało powietrza... może być też na odwrót dawka jest cięta przez to, że turbo nie wstaje jak trzeba i jest mały przepływ... 

Niski MAF/MAP może być też przez zatkany katalizator - można by na próbę odkręcić od turbo, zrobić szczelinę i zobaczyć wtedy jak pompuje... 

Dużo tych pomysłów i propozycji ale jak Łukasz napisał 

42 minuty temu, Lukasz a4 Mława napisał:

Dziwna sprawa..

:P:P:P

8 minut temu, Michal350MM napisał:

166,6mg/str

Chyba za niski ten pomiar, sprawny MAF pokazuje zazwyczaj ok 250mg/str - poniżej 200mg to już coś nie tak... 

Nie masz gdzieś nieszczelności ? Sprawdź rurę łączącą przepływomierz z turbawką.

Jeśli jest OK - to znowu wracamy do przepływomierza. 

Jeszcze tak myslę żebyś dał na próbę jakąkolwiek zaślepkę pod EGR-a, kawałek puszki z piwa i zrób 003+011 dynamicznie... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...