Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Brak mocy


Michal350MM

Rekomendowane odpowiedzi

http://vaglogger.apphb.com/log/5b6eb44f71daa45388ed35ff

tu mam jazde bez przepływki błedy :

3 Faults Found:
17996 -  Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Open Circuit
        P1588 - 35-10 -   - - Intermittent
17552 -  Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground
        P1144 - 35-00 -   -
17964 -  Charge Pressure Control: Negative Deviation
        P1556 - 35-00 -   -

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do kata i egr juz robiłem test bez zmian dolot tez szczelny serwis okresowy filtry itp robiony z 5tyś temu no powiem tak podstawy posprawdzane raczej stawiam ze cos z przepływki daje popalic ale podmienialem i takie same wyniki  wiec raczej jakis problem elektroniczny a na prądzie słabo sie znam moze ktos doradzi jak pomierzyć kabelki krok po kroku  :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No możesz sprawdzić MAF:

  • Wtyczka odpięta, zapłon przekręcony:

Pin 2 do masy - 11-14V

Pin 2 i Pin3 - 11-14V

Pin 4 do masy - 5V

Pin 4 i Pin 3 - 5V

 

  • Wtyczka wpięta,zapłon przekręcony (pomiar z podłączonym MAF, tam są takie małe otworki żeby wsadzić cieniutki króciec pomiarowy)

Pin 2 i Pin5 - 1V

Pin 2 i Pin5 przy odpalonym/wolne obroty - 1,5 - 2,1 V

Pin 2 i Pin5 przy 300RPM - 3,2 V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy temat. Chętnie bym zajrzał do tego auta. Podciśnienie jest i n75 działa bo odłączył turbo na logu bez przepływki. Będę w domu to wyśle Ci foto z napięciami i rezystancji sprawnej przepływki ( o ile będę miał w programie). Ta przepływka na 100 % była sprawna która podmienileś? 

Jak masz znajomego tunera jedz i niech Ci zróbi soft i dawkę wyznaczy po mapsensor doładowania wtedy auto będzie działać według mnie. Gdybyś był bliżej dałbym ci swoją bo u mnie dawka jest z map.

W każdym razie wyśle Ci dane do sprawdzenia sygnału i napięcia na wtyczce przepływki. Miałem taki przypadek w corsie że był przerwany przewod sygnałowy od przepływki , po założeniu nowego przewodu do kompa auto zaczęło żyć.

Co do zaślepki egr można spróbować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, kamil-vag napisał:

No możesz sprawdzić MAF:

  • Wtyczka odpięta, zapłon przekręcony:

Pin 2 do masy - 11-14V

Pin 2 i Pin3 - 11-14V

Pin 4 do masy - 5V

Pin 4 i Pin 3 - 5V

 

  • Wtyczka wpięta,zapłon przekręcony (pomiar z podłączonym MAF, tam są takie małe otworki żeby wsadzić cieniutki króciec pomiarowy)

Pin 2 i Pin5 - 1V

Pin 2 i Pin5 przy odpalonym/wolne obroty - 1,5 - 2,1 V

Pin 2 i Pin5 przy 300RPM - 3,2 V

O Kamil mnie wyreczył ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem pomiary napięć przepławki, na odpiętej wtyczce napięcia wg tabeli, na podpiętej wtyczce miedzy 2 i 5 pinem mam 12,7v tyle samo na odpalonym i wolnych obrotach, dopiero miedzy pinem 5 i masą jest 1,7V wiec coś nie halo. Dodam ze na odpiętej wtyczce na pinie 5 i masą jest 0v wiec zwarcia raczej brak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jest coś nie tak. Podmień na 100% sprawny przepływomierz i wtedy sprawdź napięcia. A jak nie to szukaj. Na foto masz gdzie co idzie. b30 to przepływka

20180811_181105.jpg

20180811_181308.jpg

20180811_181337.jpg

Edytowane przez Lukasz a4 Mława
Poprawa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmierzyłem jeszcze raz wg. tabeli z audodaty czyli pomiędzy pinami 3 i 5, a nie 2 i 5 jak podał kolega wyżej i wszystko jest ok, na wpiętej wtyczce i przekreconym zapłonie jest 1V, na odpalonym i wolnych obrotach 1,7V, a przy 3000obr/min jest 3.2V czyli wszystko książkowo, sprawdziłem przejścia pomiędzy przepływką, a ECU i wszystko ok, brak zwarć itp.  Na dzień dzisiejszy tak:

-podcisnienia szczelne, sprawdzone na gruszce wakuometrem i jest

-EGR czyszczony 

-wymieniony N75

-podmieniona przepływka oraz czujnik doładowania

-kierownice turbo wyczyszczone, winik jak i łopatki OK

-sprawdzony katalizator

Proszę o jakiś inny trop, dodam że podczas jazdy auto kopci na czarno turbo dmucha 0,4bara, czyli paliwo powinno być ok bo podlewa tylko brak powietrza, po wejściu w tryb awaryjny przestaje kopcić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za pomoc wszystkim zainteresowanym autko śmiga, problem jest z gruchą od zmiennej geometrii jest szczelna wszystko elegancko chodzi w grupie 11 podczas B.S  jednak ma delikatne luzy na boki najpewniej coś ją scinało podczas jazdy pierwszy raz mam taki przypadek. ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, kamil-vag napisał:

Łukasz jaką masz ver autodaty ? ? bo zobacz:

Bez tytułu.png

 

Kamil ja mam 3.45 wersję. Ale też korzystam z Wow-a bo też ma schematy. 

Ważne że problem rozwiązany ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...