Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Luźny bagnet oleju a lewe powietrze 1.8t AWT??


Marcin13

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie! Czy to że często widuje luźny bagnet ( nie siedzi szczelnie w rurce) może powodować łapanie przez silnik lewego powietrza i podwyższone obroty tzn skaczą z 760 na 800.. ?? Kiedyś pamiętam oryginał ciężko było wyciągnąć z rurki a teraz sam wyskakuje co jakiś czas... Majster założył mi kiedyś bez pytania tego gównianego  toprana bo mój oryginał miał urwane oczko... Szukam przyczyny tego skakania obrotów. Wymieniono odmę ( oryginał zaworek w trójniku oraz trójnik),Ezektor ( stary pękł na zgrzewie), przepływkę ( stara zaniżała), dziś wymieniłem wąż intercoolera ( stary był luźny , miał wyrobione wypustki które trzyma taka metalowa wsuwka i pociło się z tego połączenia),logi dynamiczne są ok ,problem dalej występuje...

Edytowane przez Marcin13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzane kilka razy i wyjęcie bagnetu, czy też odkręcenie korka oleju nie wpływa na obroty. Co do bagnetu toprana to mam też u siebie i zmieniałem też jakiś czas temu u ojca w seacie, bo ciężko dostać co innego w sklepach stacjonarnych, i oba siedzą ciaśniutko :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem dziś nowy bo ten jest bardzo luźny. Czyli to nie będzie to... Sprawdzałem ostatnio jaki wpływ na pracę sondy ma odkrecenie korka wlewu oleju i tu już korekty na biegu jalowym są zdecydowanie wyższe. Może chociaż ciasny bagnet wpłynie na bardziej stale korekty na biegu jałowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, przem8 napisał:

Sprawdzane kilka razy i wyjęcie bagnetu, czy też odkręcenie korka oleju nie wpływa na obroty

Czy winowajca może być jakaś usterka związana z katalizatorem?U mnie turbo osiąga wartość żądaną  przy ok 2600 obr. więc późno... Delilatnie skaczą obroty ( 760 do 800) nie czuć tego, widać dopiero na kanale 002 (vag). Dochodzą jeszcze skoki sondy lambda na biegu jalowym. Jak sprawdzic czy to nie kat? Żadnych błędów nie ma. Może fabryczny kat ma już dosyć.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wygląda gr.20? Jeśli dobrze to kat też raczej w porządku. Na obu paliwach takie wahania obrotów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, przem8 napisał:

Jak wygląda gr.20? Jeśli dobrze to kat też raczej w porządku. Na obu paliwach takie wahania obrotów?

Grupa 020 - wszędzie 0 w całym zakresie obrotów (podczas loga dynamicznego). Statycznego 020 nie robiłem .Objawy występują na obu paliwach.

Edytowane przez Marcin13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, przem8 napisał:

Jak wygląda gr.20?

Jednak nie ma samych 0 na kanale 020. Dziś sprawdzałem i oto wyniki (w tym tygodniu wymieniłem wąż intercoolera- stary miał luzy i puszczał trochę oleju, nowy siedzi szczelnie)

PB

http://vaglogi.pl/log-002_033_HxnE3.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_3jh3Y.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_gq84v.html

LPG

http://vaglogi.pl/log-002_033_SYL92Q6.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_33b9Az7.html

Dziwne że na LPG grupa 020 wyszła gorzej niż na PB 

Odpuścić już szukania tych obrotów?? Logi chyba źle nie wyglądają .Chyba niepotrzebnie uczepiłem się tych obrotów jałowych i wskazań sondy na jałowym która też trochę skacze...

Edytowane przez Marcin13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz na pewno jest ori bosch? Trochę za dużo mierzy jak na serię. Reszta w miarę ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, przem8 napisał:

Przepływomierz na pewno jest ori bosch? Trochę za dużo mierzy jak na serię. Reszta w miarę ok.

Raczej tak, kupowałem co prawda na allegro od osoby prywatnej ale miał dokładnie te same oznaczenia co mój stary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ok. Ja bym sobie dał spokój z tymi obrotami. Jak jeździ jak trzeba to nie ma co się martwić na zapas ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, przem8 napisał:

To ok. Ja bym sobie dał spokój z tymi obrotami. Jak jeździ jak trzeba to nie ma co się martwić na zapas ;)

Co do przepływu kiedys jak wstawiłem loga tuz po wymianie przeplywomierza tez ktos pisal ze trochę za duży przepływ ale kolega Łukasz13 napisał że jak na AWT bylo wszystko ok. Dzięki za pomoc i już nie zaglądam do auta bez checka na desce. Pzdr.    

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, quadral20004 napisał:

Daj grubszy oring na bagnecie i po sprawie

Na bagnecie nie mam żadnego oringu, powinien być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...