ZerOFXP 2 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Witam, przygotowuje się do remontu mojego 1.6 alz i stad moje pytanie jakiej firmy wybrać najlepiej uszczelkę pod głowice i pierścienie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Uszczelki to z elringa lub reinz'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Victor Reintz , Erling ,Goetze to uszczelki ,pierścienie to Goetze lub Kolbenschmidt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodzio.c 9 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 U mnie mechanik zastosował pierścienie Goetze i jest dobrze, 11 tyś. km po remoncie i brak widocznych ubytków oleju nawet przy 170km/h z pełnym obciążeniem na autostradzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZerOFXP 2 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Mój właśnie wypił 3L na 1000km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej_m 20 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Uszczelkę dawałem Victor Reinz a pierścienie Kolbenschmidt i jest wszystko OK - od remontu przejechane 32kkm. Jak już rozbierasz tak poważnie to rozważ regenerację głowicy a przynajmniej jej dobre sprawdzenie (nie tylko planowanie) u kogoś kto się zajmuje typowo głowicami. Niestety używanie LPG nie przedłuża żywotności silnika. Proponuję też podrzucić nowe panewki przynajmniej korbowodowe i sprawdzić jak wyglądają luzy na sworzniach tłoków tzn. czy nie ma nadmiernych luzów na połączeniu sworzeń-korbowód albo sworzeń-tłok. Jeżeli wymienisz tylko pierścienie a tłoki będą się "bujały" na sworzniach to efekt może być połowiczny. PozdrawiaMM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZerOFXP 2 Opublikowano 17 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2018 dałem uszczelkę Victor Reintz, pierścienie i panewki korbowodowe Kolbenschmidt. Całkowity remont silnika zamknął mi się w 2500zł głowica prawie jak nowa. za 3 dni pierwsze uruchomienie. Remont miał jeszcze chwile poczekać ale pewnego dnia przy odpalaniu zobaczylem dym z pod maski szybko okazało się ze pali się cała obudowa filtra powietrza. Na szczęście szybkie jego wyrwanie oszczędziło auto . Mm teraz nadzieję że trochę pojeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się