Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BFB, wyciąga 140 koni


mikus933

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie.

Kupiłem dwa miesiące temu A4 B6 z silnikiem 1.8t BFB. Postanowiłem pojechać na hamownię by się przekonać że wszystko jest ok. Po schamowaniu największą wartość jaką pokazał to 140 koni. Mechanik mówił żebym zaczął od wymiany świec i cewek to powinna być poprawa. Czy miał rację? Co jeszcze moze być przyczyną? Dodam też, że turbina i przeplywka na pewno jest sprawna bo była sprawdzana. Komputer nie pokazuje żadnych błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawa to logi dynamiczne. Bez tego to mozesz wywalić w ciemno w c**j kasy i żadnych efektów. Zakup kabel, vag i do dzieła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzięki. Kabel mam. Poczytam jak się to robi dokładnie i jak zrobię to odezwę się znowu.

 

Które grupy logować?

Edytowane przez mikus933
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, mikus933 napisał:

Ok, dzięki. Kabel mam. Poczytam jak się to robi dokładnie i jak zrobię to odezwę się znowu.

 

Które grupy logować?

002+033, 003+020, 115+118, przed każdymi logami kasowanie błędów i rób od 1500 do odcinki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

5 minut temu, cysiek18 napisał:

002+033, 003+020, 115+118, przed każdymi logami kasowanie błędów i rób od 1500 do odcinki

Na 3 biegu, tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Udało mi się zrobić logi za pomocą VCDS Lite z forum. Z jakiegoś powodu nie mogę ich dodać przez stronę internetową bo pokazuje, że nic tam nie ma dlatego muszę dodać trzy pliki, przepraszam za kłopot.

Dodam też, że wyskoczył mi czek z błędem:

Address 01: Engine       Labels: 06B-906-018-AVJ.LBL
   Controller: 8E0 909 518 AA
   Component: 1.8L R4/5VT         0004
   Coding: 0011501
   Shop #: WSC 63351
   VCID: 6F9150BF3E85
1 Fault Found:
16795 -  Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected
            P0411 - 002 -  Lower Limit Exceeded
Readiness: 0000 0000

Udało się dodać :)

Dynamiczny:
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_1hKwhA8.html
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_q1Qx3Gs.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_5E0Z7.html

 

LOG-01-115-118-xxx.CSV

LOG-01-002-033-xxx.CSV

LOG-01-003-020-xxx.CSV

Edytowane przez mikus933
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko w normie prócz stuków w gr.20. Zacznij od wymiany świec jeśli tego nie robiłeś. Jak nie pomoże to sprawdź kompresję.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, przem8 napisał:

Wszystko w normie prócz stuków w gr.20. Zacznij od wymiany świec jeśli tego nie robiłeś. Jak nie pomoże to sprawdź kompresję.

Świece wymieniłem na NGK. A czy cewki mogą coś niedomagać? Mechanik mi mówił żeby też od tego zacząć a nie chce 400 zł wywalić na marne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz jakie masz cewki założone, jeśli nie są od nowości to mała szansa źe ich wymiana coś pomoże, lepszy pomysł to pomiar kompresji i wymontowanie katalizatora celem sprawdzenia czy napewno drożny.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Łukasz13 napisał:

Sprawdz jakie masz cewki założone, jeśli nie są od nowości to mała szansa źe ich wymiana coś pomoże, lepszy pomysł to pomiar kompresji i wymontowanie katalizatora celem sprawdzenia czy napewno drożny.

Podjadę do mechanika żeby mi sprawdził kompresję i jak będę miał trochę czasu sprawdzę katalizator. 

Po hamowaniu od razu wymieniłem świece i w moim odczuciu była różnica z tym że nie wiem czy to moja wyobraźnia czy faktycznie pomogło. Bym musiał jechać by jeszcze raz sprawdzili. 

Dzięki za zainteresowanie tematem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ponownie :)

Sprawdziłem kompresję przed chwilą i oto wyniki:

1 cylinder - 12 bar

2 cylinder - 11,6 bar

3 cylinder - 12 bar

4 cylinder - 11,4 bar

Czyli kompresja dobra, tak? Zostaje tylko katalizator, czeka mnie wyjazd do Warszawy autostrada to może kat się trochę przepali i udrożni jak myślicie? Typ od którego kupowałem auto mówił, że jakaś babka nim niby po Berlinie jeździła cały czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompresja w  normie. Katalizator może być  przytkany. Sprawdź go .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...