Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AFN - problem przy przyspieszaniu


JurekTCS

Rekomendowane odpowiedzi

chyba ze to silnik AHH ... ;-)

O tego to nie wiedzialem. Myslalem ze wszystkie 90 maja zwykle turbiny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba ze to silnik AHH ... ;-)

O tego to nie wiedzialem. Myslalem ze wszystkie 90 maja zwykle turbiny.

czlowiek sie uczy cale zycie ... ;-)

P.S silnik AHH jest dosyc ciekawym rozwiazaniem .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to jest n75 i co to znaczy rozruszać turbine ręcznie co tam się czyści bo zabardzo sie nieznam a mam podobny problem

U Ciebie nie ma kierownicy turbiny wiec to odpada. A zawor N75 jest od regulacji kierownicy w turbinie.

to ja ma 1Z i cos mi wystaje z turbo-sprężarki po stronie spalin, wiec to jest od kierownic czy nie :neutral:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przy zawieszajacym się turbo będzie ubywać oleju w silniku, kopcenie? Bo u mnie pod tym względem wszytko w porządku.

p.s. dziś przeliczyłem spalanie po pierwszych 600kmi i jestem w szoku bo mi wycodzi ok.4,5l-5l na 100km :mrgreen przy typowej jeżdzie nie za wolno, nie za szybko - mieszany głownie poza miastem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przy zawieszajacym się turbo będzie ubywać oleju w silniku, kopcenie? Bo u mnie pod tym względem wszytko w porządku.

p.s. dziś przeliczyłem spalanie po pierwszych 600kmi i jestem w szoku bo mi wycodzi ok.4,5l-5l na 100km :mrgreen przy typowej jeżdzie nie za wolno, nie za szybko - mieszany głownie poza miastem.

norma :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to jest n75 i co to znaczy rozruszać turbine ręcznie co tam się czyści bo zabardzo sie nieznam a mam podobny problem

U Ciebie nie ma kierownicy turbiny wiec to odpada. A zawor N75 jest od regulacji kierownicy w turbinie.

to ja ma 1Z i cos mi wystaje z turbo-sprężarki po stronie spalin, wiec to jest od kierownic czy nie :neutral:

nie .... :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to jest n75 i co to znaczy rozruszać turbine ręcznie co tam się czyści bo zabardzo sie nieznam a mam podobny problem

U Ciebie nie ma kierownicy turbiny wiec to odpada. A zawor N75 jest od regulacji kierownicy w turbinie.

to ja ma 1Z i cos mi wystaje z turbo-sprężarki po stronie spalin, wiec to jest od kierownic czy nie :neutral:

nie .... :twisted:

wieć co ??jeżeli koledzy mogą mnie oświecić, to się rusza i jest podłączone do zawou N75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przy zawieszajacym się turbo będzie ubywać oleju w silniku, kopcenie? Bo u mnie pod tym względem wszytko w porządku.

p.s. dziś przeliczyłem spalanie po pierwszych 600kmi i jestem w szoku bo mi wycodzi ok.4,5l-5l na 100km :mrgreen przy typowej jeżdzie nie za wolno, nie za szybko - mieszany głownie poza miastem.

U mnie w cylku mieszanym, wyszło 6,1

Samo miasto (wiekszosć w korkach), wyszło 6,6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przy zawieszajacym się turbo będzie ubywać oleju w silniku, kopcenie?

Czy da się rozruszać te kierownice turbo bez wyciągania turbo z silnika? Dałem już mu popalić na drodze ale nadal czasami go przycina, jakaś inna metoda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przy zawieszajacym się turbo będzie ubywać oleju w silniku, kopcenie?

Czy da się rozruszać te kierownice turbo bez wyciągania turbo z silnika? Dałem już mu popalić na drodze ale nadal czasami go przycina, jakaś inna metoda?

nie "zawieszanie sie turbo " nie ma nic wspolnego z ubytkiem oliwy .....

da sie rozruszac ..... :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje lekture 5 czy 6 tematow nizej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to moge się pochwalić, że u mnie problem z brakiem mocy zniknął. Wczoraj pogrzebałem sam przy silniku i okazało się, że zacisk na rurze od filtra powietrza do turbiny był luźny - niedokręcony. Po dokręceniu głupiego zacisku mój problem jak narazie zniknął :grin: . I jak tu oddawać nasz niunie mechanikom, jak nawet takiego bzdetu nie zauważyli :shock:.

Wniosek... spradzać samemu co się tylko da i dopiero jechać do speców.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...