Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b7 wyciek oleju wspomagania.


mugolina

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam a4 b7 1.8t I mam mały problem, ubyło mi oleju od wspomagania. 
Jak kupiłem auto to było zalane febi FE46161 tak twierdził poprzedni właściciel i w sumie to nawet dał mi resztę tego oleju więc taki był. Jeździłem na nim pół roku i nie działo się nic, no i 2 miesiące temu profilaktycznie zmieniłem olej i każdy mi zalecal totala tego co leją do citroena więc taki wlalem. No i po tych dwóch miesiącach ubyło mi teraz 3/4 bagnetu, nie ma nawet połowy. A z 2 tyg temu sprawdzałem i było ok. Na debil przez pol roku nie ubylo mi ani grama. Od czego zacząć ? Gdzie szukac wycieku ? może to być spowodowane zmiana oleju z febi na totala ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej zmiana oleju tego nie zrobila.

Zalałes mineralny bo korek masz koloru zielonego tak???

Wyciekac może z magla.

Musiałbyś zdjąć oslony drazkow i sprawdzic.

Może też być taka sytuacja ze poprzednik wlał jakiegoś uszczelniacza a Ty zmiana oleju go poprostu wyplukales.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, wesz82 napisał:

Raczej zmiana oleju tego nie zrobila.

Zalałes mineralny bo korek masz koloru zielonego tak???

Wyciekac może z magla.

Musiałbyś zdjąć oslony drazkow i sprawdzic.

Może też być taka sytuacja ze poprzednik wlał jakiegoś uszczelniacza a Ty zmiana oleju go poprostu wyplukales.

 

Wlalem Total lhm plus czyli mineral. A jak kupiłem to jeździł na syntetyku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sprawdzić czy to magiel czy nie ? 

Bo jestem w Niemczech i jak coś muszę szybko brać urlop i jechać do Pl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz szukać wycieku.

Czyli z pompy do magla i z powrotem. 

Jak nic nie znajdziesz to raczej cieknie w maglu tj na drazku czyli musisz zajrzeć pod oslony.

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, wesz82 napisał:

Musisz szukać wycieku.

Czyli z pompy do magla i z powrotem. 

Jak nic nie znajdziesz to raczej cieknie w maglu tj na drazku czyli musisz zajrzeć pod oslony.

 

Ok, sprawdzę przewody. 

A jak się okaże że jest z przewodami ok i to będzie magiel to długo to jeszcze może wytrzymać delikatnie ubywajac oleju ? Czy nie ma na to reguły ?  Bo jestem w Niemczech a w Pl będę za 2 msc więc wolałbym to tam zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pilnuj stanu i spokojnie zrobisz to u nas.

Nie krec kiera do oporu w ogole się nie powinno ale teraz uważaj na to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, wesz82 napisał:

Pilnuj stanu i spokojnie zrobisz to u nas.

Nie krec kiera do oporu w ogole się nie powinno ale teraz uważaj na to.

Czyli raczej jak to jest magiel nie powinno puścić od razu że wszystko wyleci ? Tylko stopniowo ? 

Patrzyłem na razie gumy od przegubów to na razie nie przecieka z nich ale to pewnie zbiera się w środku i tak szybko nie przeleci. 

Za bardzo nic nie mogę sprawdzić bo nie mam tu możliwości wejść pod auto ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sluchaj cały układ prócz magla zobaczysz spokojnie bez wchodzenia pod auto.

Sam zmieniales ten plyn czy robil to mechanik???

Od zbiorniczka do pompy idzie jeden waz.od pompy do magla 2 waz zaś z magla wraca 3 waz do zbiorniczka.

Popuszczasz sruby od przedniego koła krecisz kiera w strone przeciwna do odkreconego kola po to by magiel wysunal sie najdalej podnosisz auto zdejmujesz koło i masz drążek jak na dloni.musisz zdjąć bliższa tobie opaskę i popatrzec przez mały otwor czy jest tam plyn.może nawet wyleci trochę.

Nie wiem o jakich przegubach piszesz?Pewnie chodzi Ci o drążki lub końcówki drazkow??

Wsio może lecieć powoli puszczać delikatnie do czasu i wtedy może się rozszczelnic w każdej chwili.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, wesz82 napisał:

Sluchaj cały układ prócz magla zobaczysz spokojnie bez wchodzenia pod auto.

Sam zmieniales ten plyn czy robil to mechanik???

Od zbiorniczka do pompy idzie jeden waz.od pompy do magla 2 waz zaś z magla wraca 3 waz do zbiorniczka.

Popuszczasz sruby od przedniego koła krecisz kiera w strone przeciwna do odkreconego kola po to by magiel wysunal sie najdalej podnosisz auto zdejmujesz koło i masz drążek jak na dloni.musisz zdjąć bliższa tobie opaskę i popatrzec przez mały otwor czy jest tam plyn.może nawet wyleci trochę.

Nie wiem o jakich przegubach piszesz?Pewnie chodzi Ci o drążki lub końcówki drazkow??

Wsio może lecieć powoli puszczać delikatnie do czasu i wtedy może się rozszczelnic w każdej chwili.

 

Mechanik mi zmieniał.

Tak, chodziło o drazki. 

Dzisiaj patrzyłem na te osłony drążków i widzę że mam tam jeszcze oryginalne opaski. Jak je ściągnę to czym to później przymocowac ? Dodam że nie ma mnie w Pl i nie do wszystkiego mam dostęp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...