Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z uzyskaniem mocy i spadkiem momentu obrotowego 1.8t


SulejmanWspanialy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich mam od maja duży problem z moim autkiem. Zacznijmy od początku więc wpadłem na pomysł modyfikacji mojego wozu czyli wiekszy intercooler, wtryski 370cc,DP i TIP + filtr grzybkowy HKS i hybrydowa turbina z 3.0 tdi. Po wizycie u tunera i wgraniu mapy na 250-280 koni wypluło tylko marne 207km i 300 Nm.  Tuner powiedział żebym wymienił zawór n75, wszystkie wężyki od podciśnienia  i wymienił pompę paliwa. Tak zrobiłem po następnej wizycie auto na hamowni uzyskało wynik 208 koni i 287 Nm kazał wymienić zawór dv więc wymieniłem nastepna wizyta wyniki 207 koni 280 NM tuner mówi no to trzeba zrobić logi, po wykonaniu logów i przeszukaniu jakichkolwiek błedów wyszło że mam do wymiany przepływomierz i sonde lambda. Zrobiłem wróciłem wynik na hamowni ten sam więc tuner mówi " no to może turbina sprawdźmy ile wgl daje ciśnienia" patrzymy bije niecałe 1.1 bara a w ecu ustawiona na 1.5 bara i mówi do mnie " Kamil jedź do twojego człowieka od turbin i powiedz mu co i jak". Pojechałem do kumpla co składał mi tą turbinkę mówię mu co i jak, turbine sprawdził swoim okiem i narzędziami i mówi "turbina w porządku" wyregulował mi tylko westgate i kazał montować tak zrobiłem ruszam zadowolony na hamownie a tam znowu wynik taki sam i dalej bije niecałe 1.1 bara zamiast tych 1.5

Może ktoś miał taki sam lub podobny problem i by pomógł mi go rozwiązać bo ja już nie wiem za co się złapać, nie po to wywaliłem tyle pieniędzy żeby mieć tylko te marne 200 koni 

Specyfikacja:

A4 B6 2002 rok

1.8t AVJ (150 km)

Modyfikacje:

Wtryski 370cc

Turbo hybrydowe z 3.0 tdi

DP i TIP z filtrem grzybkowym HKS

Dv z ProPerfect

Środkowy Intercooler

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób i wrzuć logi. Miałeś wgrywanego gotowca? Jeśli tak to gratuluję...

Najpierw się robi diagnostykę w postaci logów, a później pisze program pod dane auto. Wszystko od d*py strony zrobione...

Najlepiej wróć do serii, logi i jedź do ogarniętego tunera.

A te marne 200km uzyskałbyś po programie na sprawnym osprzęcie i po zmianie wtrysków, chociażby na te z bexa.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, przem8 napisał:

Zrób i wrzuć logi. Miałeś wgrywanego gotowca? Jeśli tak to gratuluję...

Najpierw się robi diagnostykę w postaci logów, a później pisze program pod dane auto. Wszystko od d*py strony zrobione...

Najlepiej wróć do serii, logi i jedź do ogarniętego tunera.

A te marne 200km uzyskałbyś po programie na sprawnym osprzęcie i po zmianie wtrysków, chociażby na te z bexa.

Jutro wrzuce logi, tuner nie wgrywał gotowca walczył z różnymi konfiguracjami  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie czekamy na logi 2+33, 3+20 i 115+118.

A sprzęgło masz fabryczne? Jeśli tak to nie pociągnie więcej jak 220-230km i trochę ponad 320niuta, bo to w avj jest chyba najsłabsze ze wszystkich 1.8t.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, przem8 napisał:

W takim razie czekamy na logi 2+33, 3+20 i 115+118.

A sprzęgło masz fabryczne? Jeśli tak to nie pociągnie więcej jak 220-230km i trochę ponad 320niuta, bo to w avj jest chyba najsłabsze ze wszystkich 1.8t.

Jak sprzęgło się skończy to mam kupionego anglika w quattro czeka na przekładkę tylko musze ogarnąć tą moc 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, SulejmanWspanialy napisał:

Po wizycie u tunera i wgraniu mapy na 250-280 koni

W zasadzie to wystarczy żeby ocenić pracę tego "tunera". Fajnie, że teraz wgrywają mapy na określoną moc, nic tylko się zapisać:-)

Poza tym życzę powodzenia w zrobieniu tych 280 km na wtryskach 370cc.

Sprzęgło przy hybrydzie zazwyczaj leci i kupno anglika nic tu nie pomoże, chyba że wyślesz na obicie kevlarem.

Logi to podstawa, bez tego nie ruszymy z miejsca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to miał być program na tą moc co chciałeś to powodzenia :facepalm:

Zalany w ciul i dobrze, że w ogóle taki wynik Ci wyszedł po strojeniu na hamowni ?

Wgraj serię i jedź do kogoś kumatego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, przem8 napisał:

Jak to miał być program na tą moc co chciałeś to powodzenia :facepalm:

Zalany w ciul i dobrze, że w ogóle taki wynik Ci wyszedł po strojeniu na hamowni ?

Wgraj serię i jedź do kogoś kumatego.

To tylko z bogatą mieszanką mam problem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doładowanie też słabo zrobione, bo prawie jak dla serii (największe zadane masz 0,8bara), a turbo przeładowuje. Wg mnie ten program jest bardzo kiepski i nic nie warty patrząc na graty, które masz pod maską.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, WYSKUN napisał:

bez obrazy to ten tuner to chyba jakiś mirek z wypiździejewic?

Nie wiem, ten tuner jest jednym z najlepiej ocenianych na Wrocławiu kolega też robił swoje 1.8t w golfie i wszystko za***iście ale ja zawsze mam pecha i zgrzyty powstają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu nie można mówić o pechu, a o braku wiedzy i umiejętności. Niech Ci wgra serię, odda hajs i może ktoś Ci poleci kogoś z Twoich okolic. Miałeś kilka wizyt u niego i z tego co piszesz to raczej tej "tjuner" nie wie do końca co czyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jak wyżej, słowa tunera wogóle nie pokrywają się z tym co jest w logach, skup sie narazie na odzyskaniu kasy za jego wypociny. A potem udaj do normalnego człowieka co wie jak działa 1.8t.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Łukasz13 napisał:

Dokładnie jak wyżej, słowa tunera wogóle nie pokrywają się z tym co jest w logach, skup sie narazie na odzyskaniu kasy za jego wypociny. A potem udaj do normalnego człowieka co wie jak działa 1.8t.

Mam nadzieje że odda hajs i pojade chyba do Gregora 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...