Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nowicjusz - wątek powitalny


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

Jestem członkiem tego forum od stycznia 2016, czyli od momentu kiedy sprowadziłem sobie pierwsze w życiu Audi - A4 B8 CAGA. Od tamtej pory czerpałem od Was wiedzę i doświadczenie, dzięki Wam udało mi się do mojego "golasa" pomyślnie dołożyć kilka gratów, które uważałem za przydatne, nauczyłem się uzywać VCDS (między innymi to dzięki temu jedyna awaria jaką miałem, awaria czujnika ciśnienia klimy, kosztowała mnie tylko 100 pln za nowy czujnik) - można powiedzieć od zera do bohatera;) Mieszkam obecnie w Warszawie, a pochodzę z małej Ornety na Warmii. Postanowiłem się w końcu przywitać aby móc w końcu podziękować, oraz mam do Was kilka pytań, które zadam już w odpowiednich wątkach, a które wynikają z planu zmiany obecnej A4 B8 CAGA na... inną A4 B8 CAGA - tak, jestem z tego auta zadowolony mimo kilku drobnych "ale".

Tak więc - Cześć wszystkim i dziękuję za dotychczasową pomoc:)

 

[edit]

Zapomniałem dodać czegoś o sobie - jestem elektronikiem z wykształcenia, pracuję w IT, a z zamiłowania jestem "grzebaczem"/naprawiaczem i fanem "zrób to sam":) ...i tu przypomniała mi się jeszcze jedna usterka - migające podświetlenie zegarów - jak by ktoś miał z tym problem to służę pomocą.

Edytowane przez pstrykk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 415.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Cuber

    29931

  • PABLO

    22468

  • wrclaguna

    21717

  • Wihajster

    19996

Top użytkownicy w tym temacie

Witam serdecznie w klubie :a4fan: Mam nadzieję, że znajdziesz informacje jakich szukasz i forum będzie pomocne. Pozdrawiam :hi:

,,,
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, pstrykk napisał:

Witajcie!

Jestem członkiem tego forum od stycznia 2016, czyli od momentu kiedy sprowadziłem sobie pierwsze w życiu Audi - A4 B8 CAGA. Od tamtej pory czerpałem od Was wiedzę i doświadczenie, dzięki Wam udało mi się do mojego "golasa" pomyślnie dołożyć kilka gratów, które uważałem za przydatne, nauczyłem się uzywać VCDS (między innymi to dzięki temu jedyna awaria jaką miałem, awaria czujnika ciśnienia klimy, kosztowała mnie tylko 100 pln za nowy czujnik) - można powiedzieć od zera do bohatera;) Mieszkam obecnie w Warszawie, a pochodzę z małej Ornety na Warmii. Postanowiłem się w końcu przywitać aby móc w końcu podziękować, oraz mam do Was kilka pytań, które zadam już w odpowiednich wątkach, a które wynikają z planu zmiany obecnej A4 B8 CAGA na... inną A4 B8 CAGA - tak, jestem z tego auta zadowolony mimo kilku drobnych "ale".

Tak więc - Cześć wszystkim i dziękuję za dotychczasową pomoc:)

Bardzo fajny opis :) Wpadaj na warszawskie spoty. pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, Kosmita napisał:

Bardzo fajny opis :) Wpadaj na warszawskie spoty. pzdr.

Dzieki za zaproszenie, wpadnę pewnie jak już się ogarnę bo póki co to auto stoi w niemczech u rodziny, a ja nie mam czasu po nie pojechać, Nie mam czasu ogarnąć swojego obecnego do sprzedaży itp. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, pstrykk napisał:

Dzieki za zaproszenie, wpadnę pewnie jak już się ogarnę bo póki co to auto stoi w niemczech u rodziny, a ja nie mam czasu po nie pojechać, Nie mam czasu ogarnąć swojego obecnego do sprzedaży itp. ?

Jak się ogarniesz zapraszamy. A jak nie to też możesz wpaść jakąkolwiek furą w celu zapoznania :) szczegóły na fb lub ew. na forum w dziale (link w moim podpisie). pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie w klubie :a4fan: Mam nadzieję, że znajdziesz informacje jakich szukasz i forum będzie pomocne. Pozdrawiam :hi:

,,,
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. Mam na imię Rafał jestem z augustowa woj. Podlaskie, ale obecnie mieszkam w niemczech i tu właśnie kupiłem moje pierwsze audi jest to model A4 B8 2.0 TDI 177km manual  i przebieg 130 tyś , wersja kombi w czarny pięknym lakierze. Dam kilka fotek aby bylo można zobaczyć to co kupiłem. 

WP_20180806_16_32_45_Pro_LI.jpg

WP_20180806_16_32_54_Pro_LI.jpg

WP_20180806_16_33_21_Pro_LI.jpg

WP_20180806_16_33_37_Pro_LI.jpg

WP_20180806_16_33_58_Pro_LI.jpg

WP_20180806_18_45_22_Pro_LI.jpg

WP_20180806_18_45_26_Pro_LI.jpg

WP_20180806_18_45_32_Pro_LI.jpg

WP_20180806_18_45_40_Pro_LI.jpg

WP_20180806_18_46_08_Pro_LI.jpg

WP_20180806_18_46_19_Pro_LI.jpg

WP_20180806_18_49_17_Pro_LI.jpg

WP_20180806_18_49_30_Pro_LI.jpg

WP_20180806_18_49_44_Pro_LI.jpg

WP_20180806_06_42_24_Pro_LI.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie w klubie :a4fan: Mam nadzieję, że znajdziesz informacje jakich szukasz i forum będzie pomocne. Pozdrawiam :hi:

,,,
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się zorientowałem to jednak ten przód trzeba będzie zdemontować.200 zł za wymiane rozrządu to nie dużo to chyba jakiś zaprzyjaźniony mechanik był.Ale dzięki bardzo za info.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma na imię Jacek posiadam Audi a4 b7 Avant. Autko kupione bezpośrednio w Niemczech brałem z domu od właścicielki.

Trafiło mi się  fajne autko pełna dokumentacja przebieg oryginał 176 tys km. Audi jest z silnikiem 2,0 tdi 8v BPW.

Wymieniłem rozrząd oraz wałek w pompie oleju. Silnik jest spoko fajnie jeździ nie jest problematyczny jeżeli znamy jego historię.

Mam doświadczenie motoryzacyjne większość napraw  wykonuje samodzielnie. Ostatni wymieniłem odmę dymił na biało niebiesko oraz przy odkręcaniu korka wlewu oleju słychać było syknięcie.

Przy okazji sprawdziłem uszczelko pod głowicą- jest ok, oraz inne podzespoły (np wtryskiwacze itd) programem diagnostycznym. Autko przy przebiegu 180 tys km na każdym cylindrze ma po 31 atm.

Serfowałem po Waszym forum jest sporo ciekawych informacji.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie w klubie :a4fan: Mam nadzieję, że znajdziesz informacje jakich szukasz i forum będzie pomocne. Pozdrawiam :hi:

,,,
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serdecznie witam wszyskich posiadaczy pojazdu marki Audi i członków klubu chętnie chciałbym się podzielić z wami o swoim Audi a4 b5 1.8t quattro 98r. No nie ma chyba dla mnie nic piękniejszego niż posiadać samochód marki Audi serio pozdrawiam Robert 

2018-04-08 00.26.33.jpg

20180407_172450.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie w klubie :a4fan: Mam nadzieję, że znajdziesz informacje jakich szukasz i forum będzie pomocne. Pozdrawiam :hi:

,,,
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoiler

 

Mam pytanie do bardziej zaawansowanych użytkowników A4 B5 Avant.

Czy do A4 B5 Avant 97r (przed lift), gdzie reflektory i kierunki są osobno pasują reflektory od lifta ?? 


 

*Trzeba czytać do czego dany dział jest: "Nowicjusz - Jesteś nowy na forum? Tutaj możesz się z nami przywitać."
Zapraszam tu ->Regulamin. Tu się tylko witamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie w klubie :a4fan: Mam nadzieję, że znajdziesz informacje jakich szukasz i forum będzie pomocne. Pozdrawiam :hi:

,,,
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jak widać jestem świeżym użytkownikiem tego forum.

Mam na imię Rafał mam 21 lat, obecnie jezdzę Citroenem xsara 1 2.0 90km Diesel. Jest to mój pierwszy samochód ktory nauczyl mnie bardzo dużo. 

Spoiler

 

Nadszedł wkoncu ten czas aby kupic moje wymarzone Audi A4 B6, czytalem bardzo duzo na temat auta. Interesują mnie głównie 2 wersje silników 1.8T 163 km lub 1.9  130km.

Mój budżet to 20 tys, teraz nasuwa sie moje pytanie czy w tej granicy cenowej jest szansa aby dostac samochód w dobrym stanie? Nie ukrywam boje się kupic w Polsce auta i nie wejsc na tzw minę.

Mam możliwość wybrania sie do Niemczech (okolice monachium) do rodziny i tam zakupic auto. Z tego co patrzalem na stronach internetowych typu mobile.de, ebay itd.... Nie ma za duzo egzemplarzy w dobrym stanie do 4 tys euro. Mialem nadzieje tam na wylapanie 1.9 ze wzgledu na to, ze wchodzi tam Euro 5 w duzych miastach i, ze beda chcieli sie pozbyc starych diesli.

A odziwo na naszych portalach samochody w cenach 16-18 tys pln wydają sie w stanie idealnym, jak to możliwe? (domyslam sie jedynie ze 3/4 jest cofanych)

Znam wady i zalety tych silników, ale jest to wiedza czysto teoretyczna. W praktyce nigdy nie mialem styczności z kupnem, bądz sprzedażą auta, dlatego proszę was starszych i doświadczonych kolegów o rady czym sie kierowac, jakich ludzi unikac.

B6 bedzie moja perełką chce aby towarzyszyla mi przez bardzo dlugi okres w zyciu. 

 Pozdrawiam Serdecznie.

 

*Trzeba czytać do czego dany dział jest: "Nowicjusz - Jesteś nowy na forum? Tutaj możesz się z nami przywitać."
Zapraszam tu ->Regulamin. Tu się tylko witamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...