Prosba o analize logow i pomoc. Brak mocy
1 1

    12 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam. Juz jakis czas mam problem ze spadkiem mocy. Auto idzie wmiare do 4tys obrotow po przekroczeniu auto juz nie chce sie rozpedzac i zdarza sie ze zaczyna go szarpac. Za kazdym razem pokazuje inne bledy po podpieciu a czasami wgl. Do tej pory wyrzucilo mi bledy za ubogiej mieszanki, wypadanie zaplonow na 1 i 3 cylindrze i przestawienia walka rozrzadu. Po ich  skasowaniu nigdy nie powrocily na nowo az do  dzisiaj kiedy wywalio wypadanie zaplonow. Cewki i i swiece sa nowe.  Kilka razy wymienialem juz pompe paliwa tyle ze same wklady jakies zamienniki. I na kazdej pompie jest podobnie. Mierzac cisnienie na listwie manometrem na zaplonie pokazuje cos powyzej 1bara po odpaleniu 2.9.  nieszczelnosci tez nigdzie nie ma. nie wiem za co sie wziac.

    Szukalem troche na forach i zrobilem logi grupy 002, 033 i 115  http://vaglogi.pl/log-002_033_115_VnS9s.html

    Pierwszy raz je robilem i nie bardzo wiedzialem czy wybralem dobre grupy zeby cokolwiek zobaczec. Prosze o pomoc

     

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Przepływu brak i zapewne przepływomierz do wymiany.

    Ciśnienie masakra. Wymieniałeś filtr paliwa? Dziwne, że na każdej pompie masz takie wyniki.

    Edytowane przez przem8

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No wlasnie filtr wymienialem w tamtym roku. On jest z regulatorem cisnienia tak? Na kazdej jest podobnie. Jak postoi np cala noc ma problem z odpaleniem. Raz normalnie odpali a raz dopiero za drugim. Gazownik u ktorego bylem i probowal to diagnozowac rozlozyl rece. On sugerowal sie korektami dlugoterminowymi ktor byly na skraju bledu. Stwierdzil ze jest duzo mozliwosci miedzyinnymi przeplywka i pompa paliwa. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    3 minuty temu, jamaica261 napisał:

    On jest z regulatorem cisnienia tak?

    Tak. Jakiej firmy ten filtr? Możliwe, że jakiś wadliwy może.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wlasnie nie pamietam co to za firma byla. Jutro sprawdze. Bedzie pisalo na obudowie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jak masz takie wyniki z ciśnienia paliwa to nie pałuj bo wypalisz zawory.Jak pompa wymieniana była to wymień wężyki pod deklem pompy masz pewnie nieszczelność i nie pali rano,później sprawdzenie ciśnienia jak bedzie źle to  filtr paliwa

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Pod deklem jest jeden wezyk ktory juz wymienialem bo faktycznie byl nieszczelny. Opaski tez dalem nowe. Filtr paliwa to bosch. Nie mam pojecia jaki byl oryginal. Polecilibyscie inny filtr? Przeplywke juz kiedys czyscilem bo ja podejrzewalem. Kupic ja po nr i tez z boscha jak oryginal ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ogarnij to ciśnienie paliwa, zrób log 2+33 jak już będzie ok. Potem będziesz się zastanawiać nad przepływomierzem jak będzie kiepski przepływ dalej. Przynajmniej ja bym tak zrobił 😛

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ok to zaczne od tego filtra jak nie pomoze to pompa. Filtr jaki bylby najlepszy? Dobrze pamietam ze z manna?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Najlepiej z aso. Z zamiennikami różne herezje potrafią się dziać. Ale z manna możesz ryzykować, wymieniałem jakiś czas temu na taki i odpukać, jest ok.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Przyplywka przyjdzie prawdopodobnie jutro. Filtr paliwa wymienilem na manna. I mam pytanie z nim zwiazane. Po odlaczeniu jednego lrzewodu buchlo z filtra strasznie cisnieniem. Ogladajac jakies filmimi na necie widzialem ze kapie z niego i z przewodow ale nie wywalilo takoe cisnienia. Tak powinno byc?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wiec tak. Wymienilem przeplywke na oryginal boscha i filtr paliwa na manna. Na listwie dalej nie ma  cisnienia. Na zaplonie ma 1 bar na odpalonym 2.9. Powinno byc stale 4 bary? Po wymianie przeplywki tez nie widze roznicy. Powyzej 3tys szarpie i wywala blad wypadania zaplonu na 3 cylindrze. Bedzie to zwiazane z cisnieniem na listwie? I wydaje mi sie ze znalazlem nieszczelnosc na jednym zaworku. Ale nie mam pojecia co to jest za zawor. Slychac z niego delikatne syczenie a po zdjeciu wezyka nie ma tego plastiku takze wezyk na tym sie ledwo trzyma. Co to jest? Bo nie mam pojecia jak szukac zsby kupic.

    20180831_210945.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    1 1

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy