Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 1.8t BFB - logi do oceny - auto kupione z programem?


jolley

Rekomendowane odpowiedzi

Witam
Wczoraj po długim czasie, u innego mechanika uporałem się ze źle ustawionym rozrządem. Również coś nie tak było z zapłonem przy świecach NGK 1496 (dałem się namówić gaziarzowi :facepalm:), więc zarzuciłem stare świece PFR6Q i jak ręką odjął. Przy zakładaniu gazu, gaziarz uświadomił mnie, że auto ma zrobiony program - tak wynika z parametrów.
Wykonałem kilka logów z kolegą @Damianq - jeszcze raz dzięki :hi:. Rzućcie proszę okiem

PB

http://vaglogi.pl/log-003_020_TWvw15G.html
http://vaglogi.pl/log-115_118_3M1E4I.html
http://vaglogi.pl/log-002_033_Q2772.html
http://vaglogi.pl/log-020_118_Ufv710.html

LPG

http://vaglogi.pl/log-003_020_41U4Qy3.html
http://vaglogi.pl/log-002_033_Xrp8Fs4.html

PB+LPG statyczny

http://vaglogi.pl/log-002_033_LRAdf2.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, jest program.

takich temperatur w dolocie to jeszcze nie widziałem?

przydałby sie FMIC?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaz do regulacji i wtryski zaczynają pętlić na obu paliwach. Skwar w dolocie ale po wykonaniu kilku logów na seryjnym icku nie dziwi ?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, WYSKUN napisał:

tak, jest program.

takich temperatur w dolocie to jeszcze nie widziałem?

przydałby sie FMIC?

dzięki za odpowiedź !
w którym kanale jest temp? Jestem zupełnie zielony :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, przem8 napisał:

Gaz do regulacji i wtryski zaczynają pętlić na obu paliwach. Skwar w dolocie ale po wykonaniu kilku logów na seryjnym icku nie dziwi ?

wtryski lpg mogą być słabe? Niby mają zapasu w spód. Czy pętlą, bo źle są wyregulowane?
A pozostałe parametry w miarę ok? Nic nie niepokoi?

Wtryski myślę wymienić na bexowe, ale to przy okazji poprawy programu. Tzn. gaziarz stwierdził, że program do poprawki, bo turbo poźno wstaje. Wiadomo, kolejny tysiak musi polecieć ? Kwestia czy faktycznie jest kiepski
Odnośnie temperatury, w dolocie, kwestia coolera tak? Jakieś konsekwencje wysokiej temp mogą być, oprócz tego, że słabnie w upalne dni?
Coś o kacie możecie powiedzieć? Turbo dobrze pompuje?

Sorry, za grad pytań, ale to moje pierwsze logi i chciałbym co nie co wiedzieć :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stuków w gr. 20 praktycznie brak więc kat raczej ok. Program do poprawki, bo na benzynie pętli.

Zasada jest taka, że najpierw na benzynie trzeba doprowadzić do ładu to i na gazie będzie śmigać. Turbo mogłoby trochę szybciej wstawać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W gr. 20 na dwóch cylindrach wychodzi na to, że coś tam stukowego jest tak? 1.5-3.8

Czy któryś z parametrów może pokazywać problemy z cylindrami? Mechanik wczoraj pomierzył i wyszło mu na 3 cylindrach 10.5 a na drugim cylindrze 9.5. Trochę mnie przeraził

btw. czy to pętlenie wtrysków jest jakieś przesadne? Czy może mieć to wpływ na spalanie? Benzyny palił mi średnio 11L, ale gazu wychodzi i 15L, także coś dużo

Edytowane przez jolley
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po logach jest trochę przylany na gazie pod obciążeniem to i pali więcej. Wtryski nie mogą pętlić więc unikaj wysokich obrotów póki co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...