Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analize logów 2.5 TDI 180km AKE


arek1614

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Pacjent to B6 z 2003roku 2.5 TDI 180km quattro.

Kod silnika AKE

Ostatnio kumpel kupił b6 w dobrej cenie, ponieważ był problem z mocą i trochę kopcił. Stwierdziliśmy że turbo bo zawór który

otwierał dopływ spalin się przycinał. Zamówiliśmy, zamontowaliśmy i była poprawa ale jeszcze nie to. Sprawdziliśmy dolot i okazało się że

Intercooler prawy dziurawy. Zamówiliśmy, zamontowaliśmy i była lekka poprawa ale dalej trochę mocy brakuje.

Wydaje mi się że może któryś wtrysk leje i dlatego zrobiliśmy logi dynamiczne i bardzo proszę o pomoc.

Pod postem wklejam zdjęcia z logami.

Za każdą podpowiedź Wielkie Dźięki

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

8.jpg

10.jpg

11.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grupy 004 BS statycznego zrob. Zobaczymy jak kąt wtrysku ustawiony. Dodaj jeszcze 013 i 014 statyczne.

Edytowane przez Muskel1
Poprawka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Muskel1 napisał:

Grupy 004 BS statycznego zrob. Zobaczymy jak kąt wtrysku ustawiony. Dodaj jeszcze 013 i 014 statyczne.

Proszę :) 

1.jpg

 

 

 

2.jpg

3.jpg

Edytowane przez arek1614
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

004 BS troche nie wyrazne cyfry. Masz tam na Late -3,2? Czy jestem slepy.

Powinienes miec na Late -2 albo nawet lepiej tak -1,8 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Late jest -3,2 nawet czasami -3,4

 

Co to oznacza?

Edytowane przez arek1614
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kąt wyprzedzenia zapłonu. Ustawienia pompy wtryskowej. Masz troche za późny zapłon ustawiony. Powinienes miec tak 2 st. po OT. Czyli w BS -2 a nawet lepiej -1,8. Moze to byc przyczyna ze lekko słabiej ciagnie.

Edytowane przez Muskel1
Poprawka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być to przyczyną wymienionego wtrysku sterującego? Wymieniali mi go w warsztacie ale nie wiem czy zakodowali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak za pomocą VAGa (tu sprawdzasz podgladowo jaka wartosc) a ustawianie manualnie po poluzowaniu srub, przestawiasz lekko koło zebate prawego wałka rozrzadu. Czy silnik miał przynajmnie 80°C jak logowałes 004 BS?

Poszukaj dobrze na forum bo jest instrukcja ustawiania kata wtrysku pompy wtryskowej w V6.

Edytowane przez Muskel1
Poprawka jak zawsze :-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miał na desce 90 stopni wiec raczej tak. Dzięki za podpowiedzi, zaraz zacznę szukać instrukcji jak to zrobić 

Edytowane przez arek1614
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...