Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BRD brak mocy pytania


Eryk1310

Rekomendowane odpowiedzi

Dużo czytałem wiem że ponoć turbo startuje od 2200 do 3000 tysiecy

ale no kurde miałem wczesniej a3 101 koni może nie demon prędkosci ale na ziemi jak mu gazu dałem to auto zamieszało lekko

a tutaj gaz w podłoge i nic a ma ponoć 170 km dla mnie to nie jest normalne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz na rolki pojechac sprawdzic ile jest, zrob komplet logow i sprawdz czy jakies bledy sa. tak to mozna sobie gdybac czy jest moc wlasciwa czy nie..

u mnie uszczelnienia pod ppd 55KM zjadly

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to samo w BRD. Wyczyściłem przepustnice, EGR i kolektor ssący, bo waliło błędami z przepustnicy (w komorze miałem 2 kieliszki oleju) teraz się nie pokazuje ale nadal wstaje od 3 tyś turbo. Robiłem logi grupy 11 i wyszło, że turbina dmucha dopiero od 3 tyś 1.5 bara czyli tak jak powinno być a komp zadaje już 1.5 bara od 1800 obr. Jutro jadę po wakuometr i sprawdzanie podciśnienia. Sprawdź gruszke od sterowania klapami w kolektorze ssącym, u mnie jest prawdopodobnie uszkodzona, ponieważ jak zasysam z niej powietrze to słysze jak syczy i w ogóle nie trzyma podciśnienia. Wyczytałem, że może to mieć wpływ na cały układ podciśnienia.

moniuh jak sprawdziłeś, że u ciebie akurat uszczelnienia pod ppd siadły? 

Edytowane przez marcin.marcin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doszedł do tego Marcin z Allmotors, wtedy to już prawie nie dało się jechać. problemem był wcześniejszy nieprawidłowy montaż 

silnik wpadał w wibracje przy większym wciśnięciu gazu.

zaczęło się od słabszego przyspieszania, na rolkach wyszło 145 zamiast ok 200 i 140 po wgraniu ori softu. powyżej 3k obr na biegach 5/6 nie było mocy, wibracje jakby przerywał silnik.

U mnie turbo wstaje przed 2k obr, ale to po "odprężeniu" wydechu ?

Edytowane przez moniuh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dpf nie był problemem mocy, po wycięciu już nie wpadał w tryb awaryjny z różnicy ciśnienie miedzy zadanym a uzyskanym. turbo bardzo wcześnie wstawało, ale za mało paliwa. uszczelnienia by

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...