Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Wymiana wtryskiwaczy - inne symbole


oneskypemen

Rekomendowane odpowiedzi

Jak gniazda były ostre to nowe uszczelnienia pociąłeś przy montażu , taki przypadek miałem u kumpla , mechanior wymienił mu oringi, jak je wyjąłem wszystkie były pocięte, ponowny montaż po obróbce ostrych krawędzi i auto chula aż miło 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, greg2505 napisał:

Jak gniazda były ostre to nowe uszczelnienia pociąłeś przy montażu , taki przypadek miałem u kumpla , mechanior wymienił mu oringi, jak je wyjąłem wszystkie były pocięte, ponowny montaż po obróbce ostrych krawędzi i auto chula aż miło 

Muszę sprawdzić, kupię uszczelniacze wyjme wtryski i zobaczę w jakim stanie może faktycznie tak jak mówisz są ostre krawędzie.

A tak zapytam czym te krawędzie obrabial? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Delikatnie bardzo drobnym papierkiem, następnie wypolerowałem filcowym walcem , po tym sprawdź palcem czy nie jest ostre , ma być gładkie i papierem szlifujesz tylko ostry rant ,a nie całe gniazdo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, oneskypemen napisał:

A tak zapytam czym te krawędzie obrabial? 

Przeczytaj mój temat do którego podesłałem Ci linka , tam większość kwestii na które trzeba zwrócić uwagę jest dokładnie opisane :decayed:

A to że silnik co jakiś czas pracując na biegu jałowym sobie leciutko , nieregularnie bujnie, to ten typ tak ma i trzeba się do tego przyzwyczaić :P

Nie jeden popłynął już na dużą kasę chcąc te bujnięcia zlikwidować , według mnie jest to nierealne na dłuższą metę :D

Taki urok PD-ka , te uszczelnienia na kiwajacych się pompkach praktycznie nigdy nie są idealnie szczelne i co jakiś czas pompki muszą przełknąć jakiś bąbel spalin ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, piotrsob1 napisał:

Przeczytaj mój temat do którego podesłałem Ci linka , tam większość kwestii na które trzeba zwrócić uwagę jest dokładnie opisane :decayed:

A to że silnik co jakiś czas pracując na biegu jałowym sobie leciutko , nieregularnie bujnie, to ten typ tak ma i trzeba się do tego przyzwyczaić :P

Nie jeden popłynął już na dużą kasę chcąc te bujnięcia zlikwidować , według mnie jest to nierealne na dłuższą metę :D

Taki urok PD-ka , te uszczelnienia na kiwajacych się pompkach praktycznie nigdy nie są idealnie szczelne i co jakiś czas pompki muszą przełknąć jakiś bąbel spalin ....

Mój też bujnie , ale to olewam bo ma tak od 9 lat i nic się po za tym  nie dzieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, greg2505 napisał:

Mój też bujnie , ale to olewam bo ma tak od 9 lat i nic się po za tym  nie dzieje

Moje BPW na ponad dziesięć latek miało króciutki epizod ( może ze trzy kkm) kiedy tych bujnięć nie mogłem wyczuć , a było to po wymianie uszczelniaczy opisanej w zalinkowanym wyżej temacie :D

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, piotrsob1 napisał:

Moje BPW na ponad dziesięć latek miało króciutki epizod ( może ze trzy kkm) kiedy tych bujnięć nie mogłem wyczuć , a było to po wymianie uszczelniaczy opisanej w zalinkowanym wyżej temacie :D

Hmm no dobrze pomijając to że, tam lekko kołysze. Tajemnica jest to że, po nagłym docusnieciu gazu chmurka dymu leci. Kiedyś wydaje mi się to było zjawisko mniej widoczne. I zastanawia mnie czy to może być ten jeden z czterech wtryskiwaczy o których mówiłeś ??

A na autostradzie wieczorem w świetle leflektorów innych użytkowników zmieniając pas, widać mgłę dymu  ?

Edytowane przez oneskypemen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie masz DPF-a to w wydechu podczas delikatnej jazdy zawsze odkładają się sadze.

Jak później dasz mu pełną łychę to musi to co tam się nazbierało wypluć na zewnątrz :decayed:

Szczególnie to będzie widoczne w lusterkach podczas jazdy nocnej przed autem z dobrymi światłami :P

Nagraj film w dzień z auta jadącego za tobą , a twoje niech wcześniej będzie przynajmniej lekko przebutowane, dopiero takie filmidło prawdę Ci powie, czy jest problem wymagający działania , czy można z tym żyć :D :whistling:

 P.S. 

Zrobiłem kopiuj-wklej z odpowiedzi udzielonej innemu koledze na PW, bo już mnie palce bolą od klepania klawiatury :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, piotrsob1 napisał:

Jak nie masz DPF-a to w wydechu podczas delikatnej jazdy zawsze odkładają się sadze.

Jak później dasz mu pełną łychę to musi to co tam się nazbierało wypluć na zewnątrz :decayed:

Szczególnie to będzie widoczne w lusterkach podczas jazdy nocnej przed autem z dobrymi światłami :P

Nagraj film w dzień z auta jadącego za tobą , a twoje niech wcześniej będzie przynajmniej lekko przebutowane, dopiero takie filmidło prawdę Ci powie, czy jest problem wymagający działania , czy można z tym żyć :D :whistling:

 P.S. 

Zrobiłem kopiuj-wklej z odpowiedzi udzielonej innemu koledze na PW, bo już mnie palce bolą od klepania klawiatury :D

Jasne całkowicie Cię rozumie, trzeba sobie czasami ułatwiać życie. No zawsze mnie ciekawiło jak to faktycznie wygląda od kuchni, czyli innymi słowa mówiąc z tył samochodu.

Miałem taki eksperyment już dawno wykonać z kamerką ale jakoś tak zeszło. Więc na nowo dałeś mi pomysł by w końcu tak zrobić. W wolnej chwil spróbuję uchwycić ten moment.

Mam dwa aparaty to może jakiś ciekawy materiał spróbuję zmontować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.09.2018 o 21:51, piotrsob1 napisał:

Jak nie masz DPF-a to w wydechu podczas delikatnej jazdy zawsze odkładają się sadze.

Jak później dasz mu pełną łychę to musi to co tam się nazbierało wypluć na zewnątrz :decayed:

Szczególnie to będzie widoczne w lusterkach podczas jazdy nocnej przed autem z dobrymi światłami :P

Nagraj film w dzień z auta jadącego za tobą , a twoje niech wcześniej będzie przynajmniej lekko przebutowane, dopiero takie filmidło prawdę Ci powie, czy jest problem wymagający działania , czy można z tym żyć :D :whistling:

 P.S. 

Zrobiłem kopiuj-wklej z odpowiedzi udzielonej innemu koledze na PW, bo już mnie palce bolą od klepania klawiatury :D

Może ocenisz test wtryskiwaczy, przesyłam załącznik w pdf 

BOSCH-WYNIK TESTU.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, oneskypemen napisał:

Może ocenisz test wtryskiwaczy, przesyłam załącznik w pdf 

BOSCH-WYNIK TESTU.pdf

Nie wiem co to za wartości są w tej tabelce, ale widać wszystkie mieszczą się w normie w każdym przedziale częstotliwości wtrysku / czy tam prędkości obrotowej silnika  :)

Wytargałeś je z silnika tylko po to by zrobić test na maszynie , czy to jakiś inny komplet ?:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, piotrsob1 napisał:

Nie wiem co to za wartości są w tej tabelce, ale widać wszystkie mieszczą się w normie w każdym przedziale częstotliwości wtrysku / czy tam prędkości obrotowej silnika  :)

Wytargałeś je z silnika tylko po to by zrobić test na maszynie , czy to jakiś inny komplet ?:naughty:

Nie, nie ktoś po prostu sprzedaje 800 zł za cztery sztuki chce ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam panowie temat mianowicie zmieniłem wtryski na te z końcówka AL ale są problemy. Mianowicie samochód ma dużo większą moc ale rozjechały się bipy są w górnej granicy czyli - 128 i dodatkowo nie równo pracuje na wolnych obrotach. 

 

Co może być przyczyną? 

 

 

 

IMG_20230511_203848.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...