Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BFB analiza logów


gigaherc1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, proszę o analizę logów

vaglogi
http://vaglogi.pl/log-115_118_IxAZ8Q.html
http://vaglogi.pl/log-002_033_M9p8o17.html
http://vaglogi.pl/log-003_020_u597y.html

dodatkowo jeszcze z wykresami 

benzyna 
115_118
http://log.malonetuning.com/chart/238374#H8KLCAAdEcKaWwIDTcKMQQrDgzAMBMO%2FwqLCswQJTV8TfHBrw6EIUjvDiHJJw7vDusOEDsKUHndndsOnGcKew7nDtcKQw4QUNcOXwq0ADg5bwrlmwpUvwp8RIXJiw7XDhnDCkcO0ZjXCskw7w7ldw5rDosOaLBLCmMKCN1%2FDmFp5Q8OTw4rCjcO4EMOow7PCk0ElLsOWw49Ow7MPw4wDw55xcghjwofCvlouw5sqw71swpzCnDsAMU8nwo7CrQAAAA%3D%3D
478bb90f5b0051de81ef3de1ed993f61.png
003_020
http://log.malonetuning.com/chart/238371#H8KLCADDiRHCmlsCA03Ci0EOw4IwDATDv8OiwrMtwrVQw7hMwpRDwqBWwrBUw6LDinFRw6HDtcKQVkI9w67DjE4IcMOXw6dNClM2XcOmCsOYRWxwUsKTD8O%2FJkLDpsOCwpbCnGE3w6XDhcOmw6RKK8KlVVrCsTdpHMOpw71HYMKSH8K%2BJcKVw70gw4IJw484w6AFwq8RwqHDnw5pccKtw7Mkw558P8OEw7gFdcOnw6JCwpcAAAA%3D
7672dfdedd7bdec70026a86cd6ac9f33.png
002_033
http://log.malonetuning.com/chart/238375#H8KLCADCuyDCmlsCA23CjUEKw4MwDATDv8KiwrMMdcKbw58YH8OURsK4wobDhArCshLDksK%2Bwr5xDMKlwoced8KGYUMAw6VZNnYjGVU2QMKPwrfCiMO%2Fw7DCtcOhwofDjMO3XMOYJcKVdcKpwoDClw4nw5HDvMOmYyIkLsKsZAzDncKUwo3DlcKcwonDmx3DrcK5FcK9wqFxdMKvLwLDjcOpaWdywrzDvcKIw6BxwogIw75UwrTCmsOUZcOKw5bCjB9iw7wAEENIQsK%2FAAAA


https://malonetuning.com/assets/uploads/22fdb7f7d35e9cf0e4f1cf60863005c0.png

GAZ 
115_118
http://log.malonetuning.com/chart/238373#H8KLCADDvBHCmlsCA03CjEEKw4MwDATDv8KiwrMECU1fE3xwa8OhCFI7w4hyScO7w7rDhA7ClB53Z3bDpxnCnsO5w7XCkMOEFDXDl8KtAA4OW8K5ZsKVL8KfESFyYsO1w4ZwwpHDtGY1wrJMO8O5XcOaw6LDmiwSwpjCgjdfw5haeUPDk8OKwo3DuBDDqMOzwpNBJS7DlsOPTsOzD8OMA8OecXIIY8KHwr5aLsObKsO9bMKcwpw7ADFPJ8KOwq0AAAA%3D
9f21ed03e2fa4ccb53f256871fe79a30.png

 

Przed zrobieniem logów miałem takie błędy 

Control Module Part Number: 8E0 909 518 AL 
  Component and/or Version: 1.8L R4/5VT     G   0003
           Software Coding: 0011501
            Work Shop Code: WSC 06325
4 Znalezione:  
16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Response too Slow
        P0133 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit
        P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
        P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
        P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pb pod koniec prawdopodobnie jest problem z ciśnieniem paliwa, sądzą po błędzie kat tez jest do wymiany lub wywalenia, błąd sondy może być od kiepskiej regulacji gazu, zrob resztę logów na LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest opcja sprawdzenia czy sonda (rozumiem że chodzi o 2 sondę za katem) działa poprawnie? 

Na logikę też obstawiam ze kat jest już zużyty i należy go wymienić ale nie jestem mechanikiem. Jeśli wymiana kata to coś z półki INOX, JMJ, bosal, walker ? Co polecacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób logi na gazie. Co do kata to najlepiej wybić środek i wyłączyć drugą sondę u tunera oraz przy okazji zrobic program. Możesz założyć sportowego kata jeśli jestes fanem ekologii i ktoś z forum również się zajmuje ich produkcją i sprzedażą. Termostat też masz raczej do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...