Masterhizmooptik 0 Opublikowano 17 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 Witam, Mam problem przy odpalaniu, rozrusznik kręci i przy tym przykapca z wydechu jakby miał zaskoczyć ale coś go blokuje. Akumulator nowka od miesiąca, pompę paliwa słychać przy przekręceniu zapłonu, może to być wina któregoś z czujników? Jest to a4 b6 1.9tdi 130km 2004r. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tracer39 20 Opublikowano 17 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 Sprawdź klapę gaszącą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axel1 23 Opublikowano 17 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 Jak sie zapowietrzył to możesz kręcić do końca świata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nygus069 7 Opublikowano 17 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 Zdejmij wężyk od gruszki zaworu egr i go zaślep ,pasuje śrubka M6 , Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masterhizmooptik 0 Opublikowano 18 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 22 godziny temu, Axel1 napisał: Jak sie zapowietrzył to możesz kręcić do końca świata Jak mogę sam odpowietrzyć układ paliwowy ? slyszalem, ze można za pomocą strzykawki odpowietrzyć tylko gdzie ja podłączyć wężykiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1357 Opublikowano 18 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 Podgrzewacz paliwa na filtrze - zdejmij wężyk idący od głowicy - włóż strzykawkę i spróbuj... Możesz też przy odpalaniu wspomagać się wciskaniem 0/1 pedałem gazu - czasami pomaga... Przy okazji podjedź do kogoś i sprawdź błędy i korekcje... bo może już oringi na pompkach mają dość i paliwo ucieka z kanału w głowicy... EGR nie ma nic do tego, bo nawet z otwartym odpali... ale klapa gasząca już tak, tylko musiałoby się urwać cięgno itd... bo w normalnym stanie ona zawsze jest w stanie otwarcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masterhizmooptik 0 Opublikowano 19 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 11 godzin temu, kamil-vag napisał: Podgrzewacz paliwa na filtrze - zdejmij wężyk idący od głowicy - włóż strzykawkę i spróbuj... Możesz też przy odpalaniu wspomagać się wciskaniem 0/1 pedałem gazu - czasami pomaga... Przy okazji podjedź do kogoś i sprawdź błędy i korekcje... bo może już oringi na pompkach mają dość i paliwo ucieka z kanału w głowicy... EGR nie ma nic do tego, bo nawet z otwartym odpali... ale klapa gasząca już tak, tylko musiałoby się urwać cięgno itd... bo w normalnym stanie ona zawsze jest w stanie otwarcia OK dzisiaj jak mi tylko pozwoli czas sprawdzę i dam znać co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masterhizmooptik 0 Opublikowano 29 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2018 Witam Audi odpaliło po doładowaniu go plakiem i do tej pory pali bez problemu lecz od czasu do czasu silnik wchodzi w drgania. Po podłączeniu do kompa wyszedł pompowtrysk na drugim cylindrze, już podlewa. I moje pytanie wymienić jeden pompowtrysk czy wszystkie? Regeneracja czy używki? JAk regeneracja to gdzie polecacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 1 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2018 (edytowane) W dniu 29.09.2018 o 13:46, Masterhizmooptik napisał: Witam Audi odpaliło po doładowaniu go plakiem i do tej pory pali bez problemu lecz od czasu do czasu silnik wchodzi w drgania. Po podłączeniu do kompa wyszedł pompowtrysk na drugim cylindrze, już podlewa. I moje pytanie wymienić jeden pompowtrysk czy wszystkie? Regeneracja czy używki? JAk regeneracja to gdzie polecacie? Patrząc na na korekcje w grupie 013 na pewno nie można wysnuć twierdzenia że któraś pompka "leje" lub "polewa" Od lat próbuje to uświadomić ludziom na tym forum, bo wysyłają dobre pompki do regeneracji i jak im wrócą z powrotem gorsze niż były to dopiero zaczynają się problemy .... Zawyżone korekcje na którymś z cylindrów , które w dodatku potrafią się szybko zmieniać , do tego czasami telepanie po chwili pracy na wolnych obrotach i pojawiające się wartości korekcji powyżej +2,0 , to typowe objawy zużycia uszczelnień pompowtryskiwaczy I nic to nie ma wspólnego ze zużyciem pompek, może to też być powodem problemów z porannym odpalaniem ( paliwo się przez to może cofać z szyny paliwowej w głowicy ) Dopiero jak się wymieni uszczelnienia i zamieni przy okazji miejscami pompki o najniższe i najwyższej korekcji to można ocenić czy problem jest w pompce , czy warunkach panujących w cylindrze , pod warunkiem że wszystko po tej robocie nie wróci do normy . A wraca do normy w 90 % wypadków, BEZ REGENERACJI CZY WYMIANY POMPEK NA INNE Warunek jest tylko jeden, wymianę uszczelnień musi zrobić dobry fachowiec, jest przy tej robocie tyle niuansów od których zależy czy i jak długo będą one szczelne po wymianie , że pisać mi się nie chce Edytowane 1 Października 2018 przez piotrsob1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się