Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 1.8tq, przeładowywanie, ciężkie odpalanie


Tamek141

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od pewnego czasu wywala mi błędy

16712 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too High

6684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected

17963 - Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded

17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low

auto po nocy ciężko odpala, przy przyśpieszaniu brakuje mocy (avj 240ps q), przerywa

kata nie mam, zakręciłem lpg i zobaczymy jak rano odpali, świece nowe

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmień cewkę na pierwszym cylindrze i sprawdź czy błąd pójdzie za cewką. Możliwe, że sonda się kończy.

Pasuje zrobić też logi dynamiczne.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powstał z zakręconym lpg noc i wraz nie odpalił czyli ułatwianie się lpg odpada.  przełoże cewke 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, przem8 napisał:

Podmień cewkę na pierwszym cylindrze i sprawdź czy błąd pójdzie za cewką. Możliwe, że sonda się kończy.

Pasuje zrobić też logi dynamiczne.

Zmieniłem cewke i błędu na razie nie pokazuje na żadnym, oczywiście jak wywaliło mi wcześniej na 1 cylindze to usunąłem błędy, myśle że kwestia czasu i pokaże znowu.

za to znowu wywala checka z przeładowywaniem turbo, coś można wywnioskować z logów ? zrobić inne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób kontrolnie pozostałe czyli 2+33 i 3+20 na benzynie. Sprawdź n75 i przewody od niego.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, przem8 napisał:

Zrób kontrolnie pozostałe czyli 2+33 i 3+20 na benzynie. Sprawdź n75 i przewody od niego.

Właśnie to zrobiłem i mam prZed sobą n75 Ale nie wiem co z nim robić, czy rozbierać i czyścić tylko czy go póŹniej złożę?

Jak dmucham w dwa krótkie wyjścia jest swobodny przepływ, dwa są drożne

Edytowane przez Tamek141
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa króćce mają być drożne w stanie spoczynku, jak zawór dostanie napięcie to przepływ jest przez wszystkie. Zawór teoretycznie jest nierozbieralny, a po powtórnym złożeniu może coś pójść nie tak. Krąży gdzieś w sieci instrukcji jego czyszczenia ale osobiście bym się tego nie podejmował. Spróbuj może podmienić od kogoś na próbę, może na zlocie w Lbn znajdziesz dobrą duszę jak nie masz znajomego z 1.8t :D

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć ponownie, dalszy ciąg problemów, mianowicie, auto zaczęło przy mocniejszym dodawaniu gazu przerywać i dusić się, zarówno lpg i pb98 a na luzie obroty falowały 1000-1200rpm, przeczyściłem odme i zaworek zwrotny odmy, pomogło że na pb już nie przerywa przy butowaniu ale na lpg jest masakra, dusi się od razu. Na luzie oborty pb stoją mniej wiecej 1000rpm a na lpg potrafią rosnąć do 2000rpm. wrzucam błedy i logi.

3 Znalezione:  
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
        P1128 - 35-10 - - - Intermittent
16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected.
        P0507 - 35-00 - -
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
        P1136 - 35-10 - - - Intermittent

https://log.malonetuning.com/chart/250155#H8KLCADDmGHCjlwCA03Ci0EOw4IwDATDv8OiwrMtwrVQw7hMwpRDwqBWwrBUw6LDinFRw6HDtcKQVkI9w67DjE4IcMOXw6dNClM2XcOmCsOYRWxwUsKTD8O%2FJkLDpsOCwpbCnGE3w6XDhcOmw6RKK8KlVVrCsTdpHMOpw71HYMKSH8K%2BJcKVw70gw4IJw484w6AFwq8RwqHDnw5pccKtw7Mkw558P8OEw7gFdcOnw6JCwpcAAAA%3D

https://log.malonetuning.com/chart/250156#H8KLCADChGLCjlwCA03CjEEKw4MwDATDv8KiwrMECU1fE3xwa8OhCFI7w4hyScO7w7rDhA7ClB53Z3bDpxnCnsO5w7XCkMOEFDXDl8KtAA4OW8K5ZsKVL8KfESFyYsO1w4ZwwpHDtGY1wrJMO8O5XcOaw6LDmiwSwpjCgjdfw5haeUPDk8OKwo3DuBDDqMOzwpNBJS7DlsOPTsOzD8OMA8OecXIIY8KHwr5aLsObKsO9bMKcwpw7ADFPJ8KOwq0AAAA%3D

 

https://log.malonetuning.com/chart/250157#H8KLCADDnmLCjlwCA23CjUEKw4MwDATDv8KiwrMMdcKbw58YH8OURsK4wobDhArCshLDksK%2Bwr5xDMKlwoced8KGYUMAw6VZNnYjGVU2QMKPwrfCiMO%2Fw7DCtcOhwofDjMO3XMOYJcKVdcKpwoDClw4nw5HDvMOmYyIkLsKsZAzDncKUwo3DlcKcwonDmx3DrcK5FcK9wqFxdMKvLwLDjcOpaWdywrzDvcKIw6BxwogIw75UwrTCmsOUZcOKw5bCjB9iw7wAEENIQsK%2FAAAA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na benzynie te logi? Robione da 2-gim biegu?

Turbo przeładowuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeładowuje i często wywala błąd, na pb98 na 3 biegu.

 

Znalazłem dziure na palec w tym trójniku w który wchodzi zaworek zwrotny odmy.

Edytowane przez Tamek141
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieszczelność podcisnienia obejrzyj dokładnie pozostałe wężyki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...