Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Głośny dyfer torsen w quattro A4 B9


chopperpl

Rekomendowane odpowiedzi

@Dev, dasz radę zerknąć na tą skrzynie ;)? Podsyłam jeszcze raz 

 

dzięki bardzo za pomoc!

Edytowane przez keczki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema Panowie.

 

Problem jak wyżej, buczy przy skręcaniu kołami i dodawaniu gazu oraz odczuwam jak skrzynia zrzuci na wysoki bieg i trzyma tak 1200 ob też takie buczenie.

Wymieniłem olej w dyfrze ale nic to nie dało, zastanawiam się co dalej.. gdzie szukać?

Olej w torsenie ? W sprzęglę ? W skrzyni ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak  czytam wasze wpisy o tym quattro i chyba odpuszczę:decayed:,prawie kazda ma jakies problemy,moj znajomy który tez zakupił w Q dodam mechnik juz tez nażeka ze cos zaczuna stukac pukać...:facepalm:

Edytowane przez firefighter79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czego byś oczekiwał od zajechanych przekładni, w których dopiero po 16 latach komuś przypiomniało się, aby olej wymienić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Szanownych kolegów, czy ktoś poradził sobie z problemem szarpania na skręconych kołach w quattro ultra ? Mam a7 c8 i w sumie nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi , dzwoniłem do serwisu to od razu wmawiają że tak ma być bo to quattro.... ale tak ma nie być ! Bo tego nie było a teraz jest i problem się bardziej pogłębia bo na początku tylko na mocno skręconych kołach a teraz już nie muszą być aż tak na maksa skręcone. Auto na gwarancji 33 tyś przebiegu. Umówiony jestem na serwis  28.07 zobaczymy jakie kity będą wciskać. Jak nic nie zrobią to wymienię na własną rękę olej w moście i skrzynce quattro może wtedy coś to pomoże.

Moim zdaniem Audi coraz gorsze szorty produkują a ceny coraz wyższe to jest skandal...   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale Ty masz quattro ultra a temat tu dotyczy torsena a to nie to samo. Całkiem inny system. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę pomiędzy torsenem a haldexem ten napęd co nie zmienia faktu ze problem występuje w każdym z tych napędów. Więc nikomu to by krzywdy nie zrobiło jakby i tu opisał swój problem ewentualnie jak sobie z tym poradził. Pisałem z kolega 2yn co się wcześniej w temacie tu wypowiadał który mial problem tez quattro ultra, problem rozwiązany ale tez przepychanki z serwisem Audi…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, firefighter79 napisał:

A7 w dwó litrowym dieslu,jak to chodzi ?daj radę ,jaką to ma moc?:eusathink:

jedzie, ale d....y nie urywa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co daje radę naprawdę nie oszukuje. Ma 204km.  Mierzyłem mu 0-100 wyszło 7,5 sek na urządzeniu Dragy. Jak ktoś się nie zna to nawet nie pomyśli ze to może być 2litrowy silnik. Spalanie przy 150-160 7,5l , a najniższe jakie zrobiłem to 5.2l do 100 km/h. Jedyna rzeczą jaką bym zrobił to zmienił soft u jakiegos tunera w skrzyni bo potrafi zamulać ale to i w 3litrowcyh silnikach mają te spowolnienia podczas ruszania. Kultura pracy silnika ok w wewnątrz auta praktycznie nie słychać ze to diesel :)  Mysle ze po jakimś chipie w skrzyni i silniku  w zupełności był by już na nasze drogi. 

Edytowane przez mic1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też dyfer był coraz głośniejszy na skręconych kołach do tego stopnia, że było słychać jak by coś przeskakiwało.

Po wymianie oleju wszystkie objawy minęły. Olej po spuszczeniu zamiast jasno żółtej barwy miał ciemno brązową.

Przebieg samochodu 130 tyś, myślę że w quattro w części mechanicznej skrzyni, olej trzeba wymieniać max po 100 tyś a nawet wcześniej.

20211117_184910.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka ilość oleju MFT potrzebna jest do wymiany?

Edytowane przez hertz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, patryciusz napisał:

Mi weszło równo 3,8l

Jak spuszczałes stary olej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli mam swoje drgania No cóż trzeba będzie wymienić. Podczas jazdy miałeś tez na niskich obrotach te drgania przy obciążeniu na ostatnich biegach ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak teraz to czytam, to aż żałuję, że nie zgłosiłem tego na gwarancji. U mnie to samo. Przy szybkim ruszaniu na maksymalnie skręconych kołach słychać specyficzny, metaliczny dźwięk. W przyszłym tygodniu jestem umówiony na wymianę klocków i tarcz hamulcowych to przy okazji wymienię olej i dam znać czy poskutkowało w moim samochodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...