Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TDI BLB - Prośba o analizę logów PD i turbo


PatrykB7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich po długiej przerwie. Mam problem ze swoim A4 B7 2.0 TDI BLB. Mam problem z odpaleniem auta na gorącym silniku, musi kilka sekund pokręcić aż załapie.Na zimnym zaś czasami odpali od strzała a czasami też ma trudności. Oczywiście występuje bujanie budy na biegu jałowym. Do tego w granicach 1600/2000 lubi sobie czasami poszarpać. Geometrie oraz egr wraz z kolektorem został wyczyszczony , i nadal bez poprawy. Do tych wszystkich objawów dochodzi również zwiększone spalanie bo przy delikatnej jeździe wychodzi 6/6,5l a przy normalnej 7,5/8l. Co do mocy to mogło by być lepiej, ma bardzo mułowaty dół , powyżej 2000/rpm dostaje niezłego buta i jedzie w miarę dobrze ale nie na 140km. Synchro ustawione na 0.0. Wymieniłem filtra paliwa, powietrza też bez zmiany. Cofające paliwo również wykluczam bo specjalnie tymczasowo założyłem przezroczyste węże po między filtrem a vacum. Piny na kostkach PD również dogięte i też żadnej różnicy nie zrobiło.Zdaje mi się że niestety albo vacum siada lub pompki .Poniżej zamieszczam logi.

003,008,011 kilka prób.

https://log.malonetuning.com/chart/238786

BS: 003

https://log.malonetuning.com/chart/238789

BS:011

https://log.malonetuning.com/chart/238790

Grupa 13:

https://log.malonetuning.com/chart/238791

Grupa 23 na postoju.

https://log.malonetuning.com/chart/238792

Grupa 23 na postoju, około 2800/3000rpm i na końcu logowania odpuszczenie gazu.

https://log.malonetuning.com/chart/238793

 

 

 

 

 

Edytowane przez PatrykB7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do zmierzenia ciśnienie paliwa na vacum bo bip-y to jakiś dramat, egr się blokuje i turbo na początku przeładowuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Tracer39, zapamiętaj, że te silniki 2.0 i 1.9 w modelach B7 mają inne granice BIP niż 1.9 AVF/AWX itp... ta granica to ok +-100 jednostek... Jakby nie było paliwa, to by nie osiągnął odpowiedniej dynamiki spalin, turbo by tak nie pompowało, a jemu przeładowuje...

EGR wygląda jakby zaślepiony, ciągle max dawka zasysanego powietrza w trybie BS... Nie wywala Ci błędu żadnego ? Tam masz egr elektroniczny ?

Ja bym tu zrobił pierwsze co czyszczenie geometrii, żeby to przeładowanie zniwelować, dopiero po tym ponowne logi do analizy...

VAC-um można łatwo wykluczyć, zmiwrz ciśnienie jak kolega wyżej podpowiada i będzie wszystko jasne...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...