Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 1.8t BFB Quattro prośba o ocenę logów


psychoscur

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Ostatnio wyskoczył mi checkengine i auto zaczęło zamulać, wyczyściłem przepływke i wymieniłem zawór DV (ASO) - Stary zawór przepuszczał. posprawdzałem resztę przewodów wyglądają ok, po skasowaniu błędów wydaje mi się że auto ożyło ale proszę rzućcie okiem na logi czy coś mu jeszcze przypadkiem nie dolega.

 

Logi robione na BP na 3 biegu od 1500rpm do ile się udało (na gazie staram się nie jeździć odczuwam spadek mocy prawdopodobnie trzeba będzie podjechać na regulację)

przed logami skasowany błąd

17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean

P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

po jeździe błędów nie stwierdzono, dodam jeszcze, że po czyszczeniu przepływki checkengine sam zgasł

 

Statyczny:
Grupa 032: http://vaglogi.pl/log-032_p3867Cs.html
Grupa 033: http://vaglogi.pl/log-033_0aeY1S.html

 

Dynamiczny:
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_8nnJG.html
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_k549w.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_OutwZ.html

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brakuje przepływu.

Widać to na lambdzie że korekta leci na "+"

Albo nieszczenosc pomiedzy przeplywka a turbo albo przeplywka do wymiany

Edytowane przez Shhaddoww
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, przem8 napisał:

Przed dynamicznymi kasowałeś błędy?

kasowane

 

6 minut temu, Shhaddoww napisał:

Brakuje przepływu.

Widać to na lambdzie że korekta leci na "+"

Albo nieszczenosc pomiedzy przeplywka a turbo albo przeplywka do wymiany

Pisałem, że przepływke czyściłem contact cleanerem bo była zawalona syfem, trochę się po tym polepszyło, sprawdzę szczelność w ostateczności wymienię przepływkę

 

dzięki wielkie jakieś jeszcze pomysły :D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Łukasz13 napisał:

Przepływka mało mierzy, ciśnienie paliwa do sprawdzenia bo też pewnie nie jest najlepiej.

Co może wpływać na niskie ciśnienie paliwa?  Pompa?  Czy np niskie wskazania z przepływki? 

 Jest jakaś grupa która wskazuje ciśnienie paliwa? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niskie ciśnienie to przeważnie pompa, sprawdz ciśnienie manometrem podłaczonym pod listwe paliwa co by nie wymieniac pompy na darmo, przepływka to odrębny temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie czy wymieniać na taką przeplywke jak miałem 

 

Bosh

F 00C 2G2 049

 

Czy może jest jakaś ciekawsza alternatywa,  coś mi się obiło o uszy o przeplywce  z diesla? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko i wyłącznie zamiennik z boscha. Chyba, że lubisz wyrzucać pieniądze w błoto? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co masz na myśli zamiennik z bosha?  W błoto nie ale jak bym miał dopłacić i mieć coś lepszego/trwalszego to nie widzę problemu 

A Jeszcze świece cewki? Coś można wyczytać o ich pracy z logów? 

Edytowane przez psychoscur
Blad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie

Logi z dzisiaj po wymianie przepływki, moje odczucia na plus ale już sam nie wiem czy to nie bardziej placebo :P

Mały bałagan w tych logach ale nie miałem nikogo do pomocy musiałem sobie sam jakoś poradzić ?

Dynamiczny:
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_b8EppC.html (po zmianie przepływki)
Grupy 003, 020, 033: http://vaglogi.pl/log-003_020_033_g5NPR.html (po zmianie przepływki)
Grupy 003, 020, 033: http://vaglogi.pl/log-003_020_033_9q4yC0.html (po zmianie przepływki)
Grupy 002, 020, 033: http://vaglogi.pl/log-002_020_033_rRp48.html (po zmianie przepływki)

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Łukasz13 napisał:

Przepływka ok, to teraz jeszcze pompa paliwa.

Powiedz mi tą  pompę słaba diagnozujesz po logach czy wg tego błędu który podawałem wcześniej? 

Pojawiał się gdy jeździłem na LPG,  teraz zrobiłem ponad 300km sama benzyna -  zero błędów 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz za długie czasy wtrysków i przez to korekty dużo na ubogo, bo brakuje paliwa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz pytanie za 100 pkt czy można zamiast tej samej pompy zamontować jakąś wydajniejsza  mając na uwadze przyszłościowe podnoszenie mocy do ok +-200km? Czy mija się to z celem? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...