Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Za duże spalanie


Keymil

Rekomendowane odpowiedzi

Spalanie 3.0 ASN quattro automat 

Czy sondy przy katalizatorach mogą odpowiadać za spalanie? Wywalilem katy A sondy zostaly nie ruszane. Już wcześniej przed tym palił prawie tyle,a teraz to 17.5 lpg przy takiej normalnej jeździe starałem się nawet jechać tak by spalił jak najmniej, nawet po mieście to malo jeździłem. 
Jeśli nie sondy to co może być jeszcze przyczyną takiego spalania? Trasa czy nie trasa on te 17 średnio spali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Największy wpływ na spalanie mają sondy PRZED katalizatorem, te za nim w dużo mniejszym stopniu.

A co do spalania 3.0:

 

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywalilem katalizatory dwa główne, sondy zostaly, wywala błędy. Pytanie czy one wpływają teraz na spalanie? Bo nic się nie zmieniło. 

I drugie pytanie czy pre katy mogą mi jeszcze ograniczać moc? Bo słabo idzie, v max to jakieś 180. Dodam że jeden pre kat się już sypał, a główne miałem w takim stanie że auto na 3 biegu już prawie nie mogło podjechać pod górkę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stać Cię na V6 to i na nowe katalizatory też! :hi: 
Nie ogarniam tej "mody" na wycinanie... ja nie miałem problemu by zainwestować 1500zł (nówka ori zamiennik) w wymianę jednego z nich... :whistling:
A tak to za chwilę polecisz do tunera by ci wyprogramował sondy, a do tłumikarza by pozbyć się efektu poloneza. Którego się niestety nie pozbędziesz. Możesz go co najwyżej "zabuczeć" innymi customowymi tłumikami, ale ta przyjemność też kosztuje... 

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yyy... nie wiem co chciałeś wnieść w ten temat, nie odpowiedziałeś na żadne pytanie a robisz jakąś gówno burze. 
Nie mam żadnego efektu poloneza więc nie mam się czego pozbywać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopie weź wstaw nowe katy i po temacie.Checka ci pali?Jak jeździ w trybie awaryjnym,to i nie jedzie jak powinien i chleje do tego paliwo,jak pijak pod sklepem.Te gruszki w kolektorze masz sprawne?One też mają wpływ na moc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korzystając z okazji chciałem się spytać jakie korekty powinny być w 33 gdyż w mojej butla 50l gazu starcza na 200km, więc chlipie dużo za dużo i widzę że nie ma takiej mocy jak kiedyś (v-max tylko 210). Wgrana została nowa mapa lpg ale nie zdało to egzaminu. U mnie korekty na PB skaczą na B1: -1,6% - -9,4% B2: 5,5% - 14,1% a na LPG B1: -0,8% - 3,1% B2: 5% - 7,0%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, pawlo_SL napisał:

Korzystając z okazji chciałem się spytać jakie korekty powinny być w 33 gdyż w mojej butla 50l gazu starcza na 200km, więc chlipie dużo za dużo i widzę że nie ma takiej mocy jak kiedyś (v-max tylko 210). Wgrana została nowa mapa lpg ale nie zdało to egzaminu. U mnie korekty na PB skaczą na B1: -1,6% - -9,4% B2: 5,5% - 14,1% a na LPG B1: -0,8% - 3,1% B2: 5% - 7,0%

Chleje ci jak V12:whistling:Małą butlę coś masz.Nie bardzo się na tym znam,ale te korekty na benie są tragiczne.Natomiast na lpg w miarę dobrze.Katy,cewki,gruszki sprawne?210 to dużo za mało.Zdrowy ASN powinien"zamykać budzik"?.Znajdź na forum kolegę waskivw i leć do Czeladzi uzdrowić swoje autko:)

Edytowane przez mirek31071977
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.10.2018 o 18:18, Keymil napisał:

yyy... nie wiem co chciałeś wnieść w ten temat, nie odpowiedziałeś na żadne pytanie a robisz jakąś gówno burze. 
Nie mam żadnego efektu poloneza więc nie mam się czego pozbywać ?

Efekt dzwonienia pojawia się po wycięciu katów. A błędy spowodowane ich brakiem ogarnie Ci dobry tuner, który jednak swoje $$$ weźmie. Dlatego mocno zalecam przywrócić  fabryczny stan w układzie wydechowym, bo w skali kosztów rocznego utrzymania samochodu (i to bez liczenia kosztów jego nabycia!) wyjdzie to relatywnie niewiele więcej :hi: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...