Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Falowanie obrotów, strzelanie po odpaleniu ADP


smolkens

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów!

Mam problem z moją A4 B5 1.6 ADP.

Problem polega na tym, że po odpaleniu autko nie ma mocy, strzela (tak jakby strzał w filtr powietrza) oraz falują obroty. Na biegu jałowym czuć że lekko buja całym autem. 

Autko ma gaz.

Świece, kable, cały zapłon nowy.

VCDS wywala błędy:

00561 - Dopasowanie składu mieszanki (Wartość skrajna adaptacji nieosiągnięta (przy obciążeniu))

00561 - Dopasowanie składu mieszanki (Wartość skrajna adaptacji nieosiągnięta (na biegu jałowym))

16514 - Zespół 1 : Sonda 1 (usterka elektryczna w obwodzie) - sporadyczny

16486 - Miernik masy powietrza (G70) (sygnał za mały) - sporadyczny

 

Poniżej logi, robiłem je po raz pierwszy i mam nadzieje że zrobiłem je dobrze. Ktoś podpowie co ją boli?

Spoiler

Przepływomierz log dynamiczny:

Niedziela,23,Wrzesień,2018,15:55:12:00001
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 7 x64
Wersja VCDS: AKP 17.1.3.0
Wersja danych: 20170621 DS267.7
www.vcds.pl

 


                Adres 01: Silnik  (8D0 907 558 A)

15:54:56 Grupa 002: Basic Function
  840 /min  Engine Speed
  2.25 ms  Injection Period (theoretical)
  2.41 ms  Injection Period (corrected)
  4.03 g/s  Intake Air Mass
Niedziela,23,Wrzesień,2018,16:01:43:00001
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 7 x64
Wersja VCDS: AKP 17.1.3.0
Wersja danych: 20170621 DS267.7
www.vcds.pl

 


                Adres 01: Silnik  (8D0 907 558 A)

16:00:58 Grupa 002: Basic Function
  1400 /min  Engine Speed
  6.05 ms  Injection Period (theoretical)
  5.93 ms  Injection Period (corrected)
  18.40 g/s  Intake Air Mass

 

Spoiler

Przepływomierz log statyczny:

Niedziela,23,Wrzesień,2018,15:53:22:00001
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 7 x64
Wersja VCDS: AKP 17.1.3.0
Wersja danych: 20170621 DS267.7
www.vcds.pl

 

 

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 01: Silnik  (8D0 907 558 A)

15:53:18 Grupa 007: Lambda Control
  -11.7 %  Lambda Regulation
  0.665 V  Lambda Probe Voltage
  0.0 %  Charcoal Filter Solenoid Valve
  0.99  Lambda Correction Factor
Niedziela,23,Wrzesień,2018,16:03:50:00001
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 7 x64
Wersja VCDS: AKP 17.1.3.0
Wersja danych: 20170621 DS267.7
www.vcds.pl

 


                Adres 01: Silnik  (8D0 907 558 A)

16:03:48 Grupa 004: Idling Speed Stabilisation
  9.1*  Throttle Body Angle
  1.42 g/s  Intake Air Mass (idle)
  0.00 g/s  Intake Air Mass (load)
  Bieg jałowy  Operating Mode
Niedziela,23,Wrzesień,2018,16:04:28:00001
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 7 x64
Wersja VCDS: AKP 17.1.3.0
Wersja danych: 20170621 DS267.7
www.vcds.pl

 


                Adres 01: Silnik  (8D0 907 558 A)

16:04:26 Grupa 002: Basic Function
  840 /min  Engine Speed
  1.85 ms  Injection Period (theoretical)
  2.58 ms  Injection Period (corrected)
  3.40 g/s  Intake Air Mass

 

Spoiler

Lambda log dynamiczny:

Niedziela,23,Wrzesień,2018,15:53:22:00001
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 7 x64
Wersja VCDS: AKP 17.1.3.0
Wersja danych: 20170621 DS267.7
www.vcds.pl

 

 

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 01: Silnik  (8D0 907 558 A)

15:53:18 Grupa 007: Lambda Control
  -11.7 %  Lambda Regulation
  0.665 V  Lambda Probe Voltage
  0.0 %  Charcoal Filter Solenoid Valve
  0.99  Lambda Correction Factor
Niedziela,23,Wrzesień,2018,16:03:50:00001
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 7 x64
Wersja VCDS: AKP 17.1.3.0
Wersja danych: 20170621 DS267.7
www.vcds.pl

 


                Adres 01: Silnik  (8D0 907 558 A)

16:03:48 Grupa 004: Idling Speed Stabilisation
  9.1*  Throttle Body Angle
  1.42 g/s  Intake Air Mass (idle)
  0.00 g/s  Intake Air Mass (load)
  Bieg jałowy  Operating Mode
Niedziela,23,Wrzesień,2018,16:04:28:00001
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 7 x64
Wersja VCDS: AKP 17.1.3.0
Wersja danych: 20170621 DS267.7
www.vcds.pl

 


                Adres 01: Silnik  (8D0 907 558 A)

16:04:26 Grupa 002: Basic Function
  840 /min  Engine Speed
  1.85 ms  Injection Period (theoretical)
  2.58 ms  Injection Period (corrected)
  3.40 g/s  Intake Air Mass
Niedziela,23,Wrzesień,2018,16:06:16:00001
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 7 x64
Wersja VCDS: AKP 17.1.3.0
Wersja danych: 20170621 DS267.7
www.vcds.pl

 


                Adres 01: Silnik  (8D0 907 558 A)

16:06:11 Grupa 007: Lambda Control
  -5.5 %  Lambda Regulation
  0.790 V  Lambda Probe Voltage
  22.3 %  Charcoal Filter Solenoid Valve
  1.00  Lambda Correction Factor

 

Spoiler

Lambda log statyczny:

Niedziela,23,Wrzesień,2018,16:10:49:00001
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 7 x64
Wersja VCDS: AKP 17.1.3.0
Wersja danych: 20170621 DS267.7
www.vcds.pl

 


                Adres 01: Silnik  (8D0 907 558 A)

16:10:36 Grupa 007: Lambda Control
  3.1 %  Lambda Regulation
  0.780 V  Lambda Probe Voltage
  0.0 %  Charcoal Filter Solenoid Valve
  1.00  Lambda Correction Factor

 

 

Edytowane przez smolkens
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany. Dodam by ktoś kto będzie miał podobny problem miał jakieś odniesienie. Uszkodzona okazała się przepływka. Jeśli przepływomierz jest uszkodzony, auto powinno niby lepiej chodzić po odpięciu go. Tu było na odwrót, auto praktycznie nie chciało jechać. Po wymianie przepływomierza na oryginalny używany ustąpiło szarpanie, dziura w gazie, powróciło ssanie (zwiększone obroty po odpaleniu) na zimnym silniku, przestało trzęś autem oraz już nie wybija gazu. Temat do zamknięcia. Pozdrawiam!

Edytowane przez smolkens
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...