Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A8 D2 Lift 4.2 V8 AUW 310KM by Michal_ST


Michal_ST

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

Większość z Was pewnie pamięta moje poprzednie A6.

Postanowiłem w końcu ze zakupie swoje własne A8.
Padło na model D2 poliftingu z pewnych klubowych rąk a8team.pl?
O aucie:
Audi A8 D2 FL
Rok produkcji 2002
Napęd 4.2 V8 Quattro AUW
Skrzynia Tiptronic 5 biegowa
Przebieg 266 tysięcy km
Wyposażenie:
•    -Xenon plus
•    -telefon Nokia
•    -solardach
•    -tapicerka skórzana jasna komfort
•    -fotele przód regulowane elektrycznie grzane z pamięcią.
•    -elektryczna regulacja pasów bezpieczeństwa
•    -grzana tylna kanapa
•    -podwójne szyby
•    -rolety bocznych tylnych drzwi
•    -el. Roleta tylnej szyby
•    -navi plus
•    -webasto
•    -tempomat
•    -system SOS
•    -cichy alarm
•    -grzana kierownica multifunkcyjna
I wiele innych których nie pamiętam bądź nie odkryłem
06e32e89f04464d51e996aa780daec5b_1.jpg
0fd59461b209c6e760c911bd3c935497_1.jpg
f40102ac1f733da2192de15429c00e1a_1.jpg
6a9afd0a6b1651c2c372734201410492_2.jpg
c6933c69a73a94c239fdab54153949d0_1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pogratulowac, teraz dbanie o auto, serwis i cieszyc sie jazda nietuzinkowym autem. A8team, dobra kopalnia wiedzy, chodz czasem ciezko o odpowiedz :)

Szkoda, ze fotele a'la wolga, a nie komforty. Szare wnetrzne miałem takie samo, tylko w a8 d3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Recaro nie chciałem bo ciężko się wysiada :) Na tych siedzi się dobrze.

Bardziej swoją uwagę skupiłem na silniku, skrzyni oraz napędzie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładny egzemplarz zwłaszcza że z ostatniego roku produkcji d2 :brawo:

Jak wrażenia po przesiadce z A6 na A8 ? 

Jakieś mody planujesz ?

Będziesz wrzucał LPG ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, qruku napisał:

Bardzo ładny egzemplarz zwłaszcza że z ostatniego roku produkcji d2 :brawo:

Jak wrażenia po przesiadce z A6 na A8 ? 

Jakieś mody planujesz ?

Będziesz wrzucał LPG ?

Pozdrawiam

Ostatni rok produkcji i z ostatniej dwusetki która opuściła producję :)

Wrażenia no cóż nie do opisania przedewszystkim komfort zupełnie inny niż w A6 bagażnik spory jak na sedana. Elastyczność motoru 2.4 w C5 a 4.2 V8 w A8 ogromna różnica. Kolejną rzeczą jest Tiptronic, którym nigdy dotąd nie jeździłem na Drive jest taki dostojny a na Sport brutalny :D . Gabaryty dopiero wyczuwam jak na spory kawał limuzyny skręt bardzo dobry :)

Mody:

- We wnętrzu ograniczę się do montażu RNS E

- Zewnątrz zawitają 19stki na lato wzór rotor lub pompei zobaczymy.

- Silnik otrzyma sprawniejsze cewki z D3 4.2 FSI

- Hamulce tu z pewnością zawita zestaw z D3 360mm przód 330mm tył

Co do LPG zawita ale nie ma pośpiechu w tym temacie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Michal_ST napisał:

Ostatni rok produkcji i z ostatniej dwusetki która opuściła producję :)

yy a jak to sprawdziłeś ? ? ma jakiś dedykowany numerek

Chętnie bym się też kiedyś przesiadł do takiej limy bo do dzisiaj mi się ta buda mega podoba ?

Wrzucaj później fotki z modów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.10.2018 o 20:59, pioteros napisał:

montuj gaz szkoda hajsu wywalac na podatki ;)

Podtlenek się pojawi na spokojnie. Napewno na bardzo dobrych gratach które zakupie sam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Setup zimowy zakupiony 

Nowe zimówki Kormoran Snow 245/45 R18 posadzone na obecnych Avus I z S8 prelift :)

Dodatkowo zakupiłem Quick Detailer oraz Dressing do wnętrza od RR Customs.

Kolejną sprawą będzie regeneracja lamp Xenon plus bo przesłona jest zżółknięta i niezbyt to wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaz został założony w aucie. Montaż trwał 2dni robocze .
Instalacja:
Reduktor KME R2
Zbiornik GZWM 70l 650x270mm
Jednostka Sterująca Stag 300 Qmax
Wtryskiwacze Hana H2000
Map sensor AC/PS-04
Przewody Norh spectra
Wkład koła zapasowego został wzmocniony od spodu opaską metalową.

e184c9f5006b7ade8533c9aa51a297a4_1.jpg
0ad7b80a570941477c23975ea59d0f8c_1.jpg
9fdc4e3c73d7154102766f85d1fb5ff0_2.jpg
01b45a7d2cccb587c4315ae27babd3e3_1.jpg
d1d41e48eb6c94e03e7f0ec4fac4c322_1.jpg

I setup zimowy Avus I z oponami 245/45 R18 firmy Kormoran.
Jeszcze dekielki nie dotarły ?
361a097bb605b0aea81a8b73ca16b613_1.jpg
918562f20d84f6f9054b50517a42c4df_2.jpg
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Michal_ST napisał:

e184c9f5006b7ade8533c9aa51a297a4_1.jpg
 

Szkoda, że gazownik nie zrobił krótszych wężyków do wtryskiwaczy. Tak to u mnie wygladało, zakładał jeden z lepszych fachowców w Krakowie (P.Ficek z ul.Beskidzkiej)

 

IMGP7055.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krótszych i jednakowej długości. Z tego co widzę na foto dwa pierwsze cylindry od strony rozrządu mają dłuższe przewody (chyba, że to złudzenie). Nie wiem czy wzrok mnie nie myli ale kompensacji też nie zauważyłem (niby wymagana przy każdej vałce). Oba rozdzielacze są zakończone zaślepkami. Nie jestem specem od lpg ale ostatnio u siebie sam przerabiałem instalkę po specu kierując się radami z lpg-forum.

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez wtryski sa przy samym kolektorze a wezyki od listwy rozdzielajacej do wtryskow nie maja znaczenia jakiej sa dlugosci i czy sa rowne

kompensacji tez nie trzeba az tak, bo filtr jest 4x12 i sam w sobie jest kompensacją tylko że przed układem , nie zaszkodzila by druga za listwami ale zle nie jest i na pewno bedzie poprawnie chodzic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie poprawiam jest gwarancja więc nie ma co grzebać na siłę. Auto mi chodzi poprawnie nic się nie dzieje z instalacją niepokojącego.

Spalanie jak dla mnie zadowalające nie spodziewałem się takich wyników na 100km. Ogólnie rzecz biorąc nie ganiam auta jeżdżę spokojnie i cieszę się wygodą i wyciszeniem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co by nie było że się nic nie dzieje to wpada nowa modyfikacja.

Hamulce przód z zaciskami od D3

Nowe tarcze Zimmermana i klocki TRW zestaw 360mm :)

Tył nie długo zasilą tarcze 330 mm z Q5 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z hamulcami będzie lepiej, ale w D3 360mm szału nie robiło i na autostradzie potrafiły spuchnąć. Częstym modem w D3 jest przesiadka na 385mm z S8/W12 D3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przychodzi mi na myśl przebudowa lamp xenon plus przy użyciu soczewek LED Koito 3A w celu poprawy ilości światła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...