Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problemy z silnikiem BRD falujące obroty !


Masmix1992

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie po długiej przerwie, po tak długim czasie nie udało mi się rozwiązać problemu falujących obrotów + śmierdzący zapach spalin. A wiec tak, na początku wszyscy stawiali na uszczelki pompek, wszystkie zostały wymienione! Korekcje na 1 cylindrze i na 3 byly w granicach 2,50 +- wiec kupiłem 2 pompki po regeneracji i po wymianie problem został! Tylko z 3 cylindra dawki uciekły na 4 i teraz pokazuje na 1 i 4 !!! Ściągnąłem przepustnice była strasznie zawalona smoła wiec do czyszczeni tak samo jak kolektor ale wydaje mi się ze nie powinno mieć to wpływu na prace silnika ? Czy się mylę, być może jakiś czujnik podaje błędna informacje i dlatego motor sie tak dziwnie zachowuje? Tyle szukać i nie znaleźć usterki? Przecież człowiek nie ma nerwów ze stali i moja cierpliwość do tej jednostki się kończy powoli. Proszę was o porady na co mógł bym jeszcze zwrócić uwagę. Dziekuje z góry i życzę wszystkim czytającym moja wyczerpująca wypowiedz, yo !   Po przeczytaniu różnych artykułów w internecie napotkałem kilka wątków o rozrządzie, ze zle wałek jest ustawiony ale autko pali od strzała wiec sam nie wiem. Wypowie się ktoś na ten temat? 2.0 Tdi największa zagadka !

Edytowane przez Masmix1992
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to trochę komplikuje sprawę, bo często po samych spalinach można określić co boli 2.0TDI. Rozumiem że z odpalaniem na zimnym i ciepłym nie ma problemu? Płynu chłodniczego nie ubywa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, H4mm3R napisał:

No to trochę komplikuje sprawę, bo często po samych spalinach można określić co boli 2.0TDI. Rozumiem że z odpalaniem na zimnym i ciepłym nie ma problemu? Płynu chłodniczego nie ubywa?

Płynu ani kropli nie ubywa, odpala na zimnym czy na ciepłym tak samo od strzała ! Ale przyznał się do czegoś, kiedyś chciałem ustawić kat wtrysku wiec odkręciłem te 3 śruby mocujące koło zębate i pokręciłem lekko na - jakieś milimetry, od tego momentu po dodaniu gazu kat wtrysku zmienia się po dodaniu gazu na 0 a na jałowym biegu jest 0,75 czy to może mieć jakiś wpływ na to?

Edytowane przez Masmix1992
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jałowym powinien mieć 0 przy temp. 90C. Podczas dodawania gazu wartość ta zmienia się. Ustaw znowu na sztywne 0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, H4mm3R napisał:

Na jałowym powinien mieć 0 przy temp. 90C. Podczas dodawania gazu wartość ta zmienia się. Ustaw znowu na sztywne 0

Ostatnio właśnie zmieniałem na blokady rozrząd ustawiłem na blokady to pokazywał mi 6,75 to zbiłem prawym kołem do 0,75 i zaczął lepiej chodzić ale i tak to rezultatów nie przyniosło oczekiwanych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...