Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Ciśnienie oleju - zapalająca się kontrolka


ratowni17

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Po wymianie rozrządu i oleju zapaliła się od razu po przekręceniu zapłonu zapaliła się czerwona sygnalizacja niskiego ciśnienia oleju.

Ciśnienie sprawdzane - jest ok. Wszystko wygląda na sprawne.

Akumulator odłączany, czujniki wymienione już dwa i nadal to samo.

Ma ktoś jakieś pomysły?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, marcinoa4b5 napisał:

może licznik świruje skoro ćiśnienie sprawdzane l czujnik też ok

 

A jak sprawdzić czy coś nie tak z licznikiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, pieciajek napisał:

A czujnik nowy zamieniałeś czy inny używkę z innego silnika?

Nówka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo one działaja odwrotnie jak w starych silnikach tj. ciśnienie zamyka obwód. Proponuję odpiąc fizycznie kostkę od czujnika i zobaczyć czy siepali konewka.

A tak apropos, co się swieci na liczniku, lampka braku ciśnienia oleju "konewka na czerwono" i na fisie to samo czy konewka tylko na fisie i napis sensor coś tam coś tam??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, pieciajek napisał:

bo one działaja odwrotnie jak w starych silnikach tj. ciśnienie zamyka obwód. Proponuję odpiąc fizycznie kostkę od czujnika i zobaczyć czy siepali konewka.

A tak apropos, co się swieci na liczniku, lampka braku ciśnienia oleju "konewka na czerwono" i na fisie to samo czy konewka tylko na fisie i napis sensor coś tam coś tam??

No właśnie, jak się odpina kostke to problem znika.

 

Na ten moment nie mogę zobaczyć, ale na fisie wyskakuje czerwona konewka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załatw sobie od kogoś z silnika z pompowtrysku i zakręć na testa i jak zgaśnie i bedzie okej tzn. że czujnik kupiłes ale do 110koni a on działa że obwód rozwiera jak się pojawia ciśnienie. Za daleko mam do Ciebie bo bym Ci podesłał taki czujnik, zadkosc ale czasami padają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź też ciągłość przewodu idącego z czujnika do ECU, może podczas roboty ktoś za niego szarpnął lub coś na niego upuścił i problem gotowy :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...