Janusz1L97 0 Opublikowano 24 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2018 Witam! Mam problem w swoim Audi a4 b6 3.0 quattro asn 2002 rok, przy przyspieszaniu kiedy silnik osiąga 3 tys obr do 4.5 tys słychać dziwny dźwięk takie (furkotanie), dźwięk przypomina przepływ cieczy w zapowietrzonym układzie chłodzenia, silnik normalnie łapie temperaturę oraz nie spada w trakcie jazdy, płyn sprawdzony, myślę że może to coś wspólnego z nagrzewnica ponieważ bardzo dobrze to słychać wewnątrz pojazdu, ale nie jestem pewien , dlatego chciałem zapytać czy mieliście taki przypadek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bequiet 0 Opublikowano 3 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2018 Ja mam podobny problem ze podczas przyspieszania słychać jakieś trzeszczenie metaliczne w środku. I już się zaczyna koło 3 tys obrotów na rozgrzanym silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol_lbn 0 Opublikowano 6 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2018 W dniu 24.09.2018 o 22:08, Janusz1L97 napisał: Witam! Mam problem w swoim Audi a4 b6 3.0 quattro asn 2002 rok, przy przyspieszaniu kiedy silnik osiąga 3 tys obr do 4.5 tys słychać dziwny dźwięk takie (furkotanie), dźwięk przypomina przepływ cieczy w zapowietrzonym układzie chłodzenia, silnik normalnie łapie temperaturę oraz nie spada w trakcie jazdy, płyn sprawdzony, myślę że może to coś wspólnego z nagrzewnica ponieważ bardzo dobrze to słychać wewnątrz pojazdu, ale nie jestem pewien , dlatego chciałem zapytać czy mieliście taki przypadek. Ustaliliście koledzy może źródło tych odgłosów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bequiet 0 Opublikowano 7 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2018 U mnie jeden z mechaniorów powiedział że milion procent panewki a wiecie liczy się to z wyciągnięciem silnika. Pokusiło mnie jeszcze pojechać do innego i drugi zdecydowanie odrzucił przyczynę panewek. Stwierdził że prawdopodobnie klapki kolektora, mam już kolektor rozkręcony i faktycznie to te klapki są uszkodzone. Teraz czekam na nowy "uzywany" kolektor i jak faktycznie problem zniknie to dam wam znać, jakoś w przyszłym tygodniu powinno być gotowe o ile uda się dostać ten kolektor ssący z klapami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bequiet 0 Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 Założony nowy kolektor ssący i wszystko wróciło do normy!!! ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 ile dałeś za kolektor ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bequiet 0 Opublikowano 18 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 (edytowane) 500 pln używany rzecz jasna...! Edytowane 18 Grudnia 2018 przez Bequiet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 26 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2018 W dniu 17.12.2018 o 18:04, Bequiet napisał: Założony nowy kolektor ssący i wszystko wróciło do normy!!! ? Ciekaw jestem co na to mechanik co mówił, że na milion procent to panewki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomik77 1 Opublikowano 30 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2018 W dniu 17.12.2018 o 18:04, Bequiet napisał: Założony nowy kolektor ssący i wszystko wróciło do normy!!! ? A zauważyłeś jakąś różnice w mocy silnika po wymianie kolektora ze sprawnymi klapkami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek31071977 13 Opublikowano 31 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2018 17 godzin temu, tomik77 napisał: A zauważyłeś jakąś różnice w mocy silnika po wymianie kolektora ze sprawnymi klapkami? Jest różnica.U mnie wałek był uwalony.Do tego katy zapchane i auto jeździło,jakby z 50 koników ubyło.Po wymianie samego kolektora już było lepiej,a po wymianie katów już całkiem gitara? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bequiet 0 Opublikowano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2019 W dniu 30.12.2018 o 17:33, tomik77 napisał: A zauważyłeś jakąś różnice w mocy silnika po wymianie kolektora ze sprawnymi klapkami? Niewielka różnica w mocy, ale podczas sportowej jazdy teraz po wymianie kolektora lepiej wszystko pracuje, nie przerywa podczas runa, nie faluja oborty przy przerzuceniu z D na P w tipie. Jeszcze nie jestem pewien mocy, jadę w najbliższych dniach na sprawdzenie katalizatora, check na jednym się ciągle zapala. Ktoś mi mówił też że z jednej rurki jak gdyby mniej dymilo duże prawdo za kat przytkany. Poinformuję jak się sprawy mają i czy po ewentualnej naprawie, poprawia się osiągi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się