Skocz do zawartości
IGNOROWANY

czy wtryski są do wymiany 3.0tdi


arek182

Rekomendowane odpowiedzi

Witam na rozgrzanym silniku mam takie korekcje na poszczególnych cylindrach czyżby 5 wtrysków jest do wymiany? dodam jeszcze ze podczas jazdy wyskakuje kontrolka świec żarowych i wyskakuje błąd poniżej proszę o odpowiedz.pozdrawiam... 

 

5211 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej 
          P0087 00 [096] - za niskie
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów 

 

 


  IDE00365   Różnica dawki wtrysku cylinder 1  2.42 mg/stroke
  IDE00366   Różnica dawki wtrysku cylinder 2  -1.97 mg/stroke
  IDE00367   Różnica dawki wtrysku cylinder 3  -2.48 mg/stroke
  IDE00368   Różnica dawki wtrysku cylinder 4  4.23 mg/stroke
  IDE00369   Różnica dawki wtrysku cylinder 5  0.31 mg/stroke
  IDE00370   Różnica dawki wtrysku cylinder 6  -3.16 mg/stroke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam a od czego pierwsze zacząć szukać przyczyny błędu niskiego ciśnienia paliwa na szynie? proszę o porady...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a te wtryski nie pokazują czasami takich wartości ponieważ dostają z pompy wtryskowej za małe ciśnienie i stąd jest ten błąd???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, arek182 napisał:

a te wtryski nie pokazują czasami takich wartości ponieważ dostają z pompy wtryskowej za małe ciśnienie i stąd jest ten błąd???

nie

12 godzin temu, arek182 napisał:

witam a od czego pierwsze zacząć szukać przyczyny błędu niskiego ciśnienia paliwa na szynie? proszę o porady...

zawór , czujnik..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wczoraj wykręciłem zawór który jest przy pompie wtryskowej bo chciałem sprawdzić czy nie ma tam opiłków i okazało się że jest ok po złożeniu wszystkiego auto nie chce odpalić  dodam że odpowietrzyłem cały system vcdsem i dalej nic w sterowniku silnika brak błędów i już mi ręce opadają gdzie szukać przyczyny czyżby wtryski całkowicie umarły proszę o porady... 

ciśnienie paliwa podczas kręcenia 

IDE00188   Wysokie ciśnienie paliwa: wartość rzeczywista 24000 hPa
  IDE00201   Wysokie ciśnienie paliwa: wartość wymagana 324300 hPa
  IDE00589   Ciśnienie paliwa 2400 kPa rel
  IDE01378   Wysokie ciśnienie paliwa: różnica regulacji 303000 hPa
 

Edytowane przez arek182
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

awersja do mechaników czy jak ? sory ale trochę nie trawie takich manewrów.

jak masz za dużo paliwa w cylindrze to może zawiesić silnik i ciężko będzie go odpalić, spróbuj z plakiem / k2. Nit słyszałem by ktokolwiek korzystał z VCDS'a do odpowietrzania (chyba im szkoda czasu) więc spróbuj w tradycyjny sposób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zawsze odpowietrzam vcds pi wymianie filtra paliwa. Takie wartości mogą być spowodowane pierwszym błędem. Poza tym nie jednemu już nie chciał odpalić po odkreceniu tego czujnika. Kup nowy bo tam jest jednorazowa uszczelka czy coś w tym stylu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Kodzak33 napisał:

Ja zawsze odpowietrzam vcds pi wymianie filtra paliwa. Takie wartości mogą być spowodowane pierwszym błędem. Poza tym nie jednemu już nie chciał odpalić po odkreceniu tego czujnika. Kup nowy bo tam jest jednorazowa uszczelka czy coś w tym stylu 

tylko że tradycyjne sposoby są szybsze, działają w wielu nowych autach i nie wymagają żadnych dodatkowych elementów / narzędzi.  Ty idziesz po sprzęt, inni już robią drugie auto.

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, marcin4x4 napisał:

tylko że tradycyjne sposoby są szybsze, działają w wielu nowych autach i nie wymagają żadnych dodatkowych elementów / narzędzi.  Ty idziesz po sprzęt, inni już robią drugie auto.

O tak trzeba w b8 kompa podłączyć do skasowania serwisu,  tak wiem olejowy można z mmi ale ten drugi nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Kodzak33 napisał:

O tak trzeba w b8 kompa podłączyć do skasowania serwisu,  tak wiem olejowy można z mmi ale ten drugi nie

a co ma serwis do wymiany filtra paliwa ? jak masz zapchany to będzie walił błędy nie serwis. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, marcin4x4 napisał:

a co ma serwis do wymiany filtra paliwa ? jak masz zapchany to będzie walił błędy nie serwis. 

Ja wymieniam razem z olejem więc komp i tak podłączony poza, jakbyśmy czekali aż się zapcha to by ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez miałem taki sam błąd za niskiego cisnienia na szynie paliwowej. Ale wtryski wtedy nie wygladaly tak zle jak u ciebie, korekty były dobre. Jak uda ci się odpalic silnik to spróbuj najpierw produkty Forte do czyszczenia ukladu (https://www.forte-nwe.pl/). Zadzwon do goscia nr znajdziesz na stronie, wszystko ladnie tlumaczy co i jak i co moze byc przyczyna. Ja niestety nie mialem czasu na czyszczenie i czekanie na efekt bo musialem wracac do Niemiec i wymienilem "w ciemno" pompe wysokiego cisnienia i czujnik na listwie wyryskowej i dolalem dodatek wlasnie od Forte do czyszczenia wtryskow. Blad juz nie wyskakuje, a korekcje na wtryskach sa troche lepsze nawet. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...