Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 1.9 TDI] Pompowtrysk - przyczyna wibracji ?


kubabkb

Rekomendowane odpowiedzi

10 godzin temu, greg2505 napisał:

tą pompkę aq miałeś wcześniej ,teraz włożyłeś regenerowaną też aq ,bo napisałeś że" 4 pompka wymieniona na regenerowana "

nie wlozylem wlasciwa BA i jest poprawa o 70% 

pompke kupilem regenerowana plus kaucja, wiec stara zwracam po wymianie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, kamil-vag napisał:

Z tego co widzę to wtrysk od A3, Polo, Golf - silnik AXR czyli 101KM

Jaki Ty masz silnik ? 

No i nie 2 a ta 4 dalej jest najgorsza, ale może mieć takie korekcje przez to, że ma inną wydajność... 

awx 130km jakis magik musial kiedys taki wtrysk wsadzic , auto mam 5 lat , wiec 5 lat napewno jezdzilo na tym wtrysku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda ze nie sprawdzilem innych pompek czy sa z wlasciwymi numerami przed zalozeniem pokrywy ;/ 

dopiero pozniej o tym pomyslem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi sie ze pozostale 30% wibracji odpowiada juz dwumas , jesli go wymienie dam znac czy pomogło

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobny problem silnik awx jak by przerywał wymieniony wałek szklanko panewki turbo dwumas sprzęgło poduszki PD regenerowane ale ale robiàc ze szwagrem uszczelke tandem bo zaczęła lać po otwarciu pokrywy zauważyłem ze pierwszy pompowtrysk jest o oznaczeniu AN i kolejno BA AR BA te 3 wiem że są od 130 km a ten AN uj wi i na nim jest -2.07 i szarpie budą na 4 i 5 biegu tak do 2200 obrotów i potem idzie normalnie

Edytowane przez marky2552
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymien ten ar i an na BA i bedziesz mial problem z glowy

mi pomoglo, a mialem identyczny objaw jak Ty 

 

zrob log dyanamiczny i zobaczysz ze te dwie pompki sie zawieszaja i dlatego sa te drgania 

na statystycznym za bardzo tego nie widac

 

Edytowane przez kubabkb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.12.2018 o 23:23, marky2552 napisał:

luz jutro obczaję na dynamicznych jak się to zachowuje 

uporales sie z problemem wibracji  przy przyspieszaniu?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, kubabkb napisał:

uporales sie z problemem wibracji  przy przyspieszaniu?

 

W pewnym sensie tak ale i tak drobne zostały poporstu wymiana rury która wychodzi od turbo na nową nie używaną poczęści rozwiązała problem ale nie na 100 % 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, marky2552 napisał:

W pewnym sensie tak ale i tak drobne zostały poporstu wymiana rury która wychodzi od turbo na nową nie używaną poczęści rozwiązała problem ale nie na 100 % 

chodzi o plecionke wydechu?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.10.2018 o 01:05, PRZEMEKC napisał:

Żeby nie  zakładać nowego tematu podbijam tutaj...     

 ...Witam...a ja mam  problem tego rodzaju...  mianowicie    gdy odpalam auto   to   chwile po urochomieniu silnika  zaczyna on pracowac na 3 cylindry     zapala się lampka  esp i pali się  check engin ..  i teraz tak.. jak silnik nagrzeje sie do tych  90s to  jak jak go zgaszę i  chwilę po tym uruchomię ponownie to   juz pracują 4 cylindry..   ale jak tylko ciut ostygnie to znowu  to samo... zauwazylem tez ze jak juz pracuje ok i np podbije obroty ponad 3000 to tez potrafi wywalic esp..wczesniej  w były epizody  ze podczas jazdy  np tak ponad 100 km.h jakby na chwile  odcinało    silnik -cylinder...  a  teraz dosłwnie z dnia  na dzień   zrobiło  sie    ze odrazu po odpaleniu zimnego  źle  pracuje..  znajomy  tak na szybkiego  podłonczył    komputer i stwierdził ze wg  niego i blendu jaki został zapisany to   jakaś usterk  elektryczna..1 wtrysku  i ze ogolnie wtryski  nie leją...odlonczyl wtyczke wiazki PD podlonczyl ponownie i jakby zacza pracowac  ok lecz  na chwilową przejazczkę  .. ..  bo wtryski wg niego  sa ok...  mozliwe ze  wtyk na PD  do poprawy....  ?  Filtry mam wymienione..z pompy tandem. wycieków nie widać.. oleju nie przybywa..pali od raz... 

Eh znowu dzi$ nie pyrka jeden cylinder  I pewnie znowu ten.na.koncu listwy ..miał ktoś już tak że musiał znowu doginać konektory(jesli znowu to to)  ..tak sobie mysle ze ta listwa na koncu przy pierwszym cylindrze  musi chyb mieć spore wibracje I może to one głòwnie powodują luzowanie konetkroków. .. hhee a jakby zrobić przedłużenie tej wytczki.. ?

..już Zrobione ponownie....działa..

Edytowane przez PRZEMEKC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...