Skocz do zawartości
IGNOROWANY

bledy 16804,17522,17536


SOKOŁW3A

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam prosbe o analize logow przy bledach jak w temacie:

16804-catalyst system :bank1 efficiency below threshold

p0420-002-lower limit exceeded

17522-oxygen(lambda) sensor:B1 s2: internal resistance too high

p1114-008 -implausible signal - intermittent

17536 - fuel trim bank 1 (mult):system too lean

p1128-001 - upper limit exceeded- intermittent

 

a tutaj logi statyczne:

http://vaglogi.pl/log-002_033_uFFkh5P.html

http://vaglogi.pl/log-020_118_3W7cp.html

 

i dynamiczne:

 

http://vaglogi.pl/log-020_118_hMoq60z.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_536IM.html

 

dodam ze obie sondy i katalizator wymieniane z tym ze katalizator na uzywany (podobno nowe maja gorszą filtracje),

dlatego podejrzewam przeplywke ze jej kres juz przyszedl

 

ktos cos podpowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, SOKO?W3A napisał:

witam

mam prosbe o analize logow przy bledach jak w temacie:

16804-catalyst system :bank1 efficiency below threshold

p0420-002-lower limit exceeded

17522-oxygen(lambda) sensor:B1 s2: internal resistance too high

p1114-008 -implausible signal - intermittent

17536 - fuel trim bank 1 (mult):system too lean

p1128-001 - upper limit exceeded- intermittent

 

a tutaj logi statyczne:

http://vaglogi.pl/log-002_033_uFFkh5P.html

http://vaglogi.pl/log-020_118_3W7cp.html

 

i dynamiczne:

 

http://vaglogi.pl/log-020_118_hMoq60z.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_536IM.html

 

dodam ze obie sondy i katalizator wymieniane z tym ze katalizator na uzywany (podobno nowe maja gorszą filtracje),

dlatego podejrzewam przeplywke ze jej kres juz przyszedl

 

ktos cos podpowie

sory widze ze pierwsze statyczne nie wyszly:)

dodam je jutro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powtórz jeszcze raz logi tylko do odcinki. Logi parami dynamiczne 2+33, 3+20 i 115+118, statyczne 2+33.

Kasuj błędy przed logami jak tego nie robiłeś, nawet jak ich nie ma.

Powodzenia ?

Możliwe, że masz zawalonego kata, bo duże stuki i turbo kijowo wstaje. Powtórz logi jak należy.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka lepiej mierzy w całym zakresie o jakieś 10 g. Co do reszty za wiele się nie poprawiło, nadal spore cofanie zapłonu, świece dawno wymianiałeś i na jakie? turbo pozno wstaje, przy wymianie kata sprawdzałeś czy nie jest popękane żeliwo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...