Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Wymiana wtrysków na AL


damiano8522

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam pytanie czy bipy na poziomie - 70,-50,-60,-50 to norma po wymianie wtrysków na Al z cupry(150km)..auto pracuje równo, nie trzesie, tylko lekko podkapca nawet na jalowym. W sterowniku mapa na 174km.może coś źle zestrojone? 

IMG_20181007_192245.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kopci na czarno to ktoś poszedł po bandzie przy strojeniu i polał za dużo paliwa, lub dał za mało powietrza ...:naughty:

Co do BIP-ów to jak auto jeździ bez problemów , ma moc to bym się nimi za mocno nie przejmował .

Pompki ( AL-ki ) są pewnie kilka latek młodsze od auta i mogą się delikatnie różnić parametrami , które ECU widzi jako BIP-y :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po włożeniu pompek AL robiłeś korektę ?
One nie są P&P, musisz jechać do tunera żeby skorygował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Ralen napisał:

Po włożeniu pompek AL robiłeś korektę ?
One nie są P&P, musisz jechać do tunera żeby skorygował.

Jak program był robiony przed zmianą pompek na AL-ki to oczywiście kolega ma rację, dla tego właśnie może kopcić na czarno, bo mają większą wydajnść ... :hi::D

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie za odp. ja nie robiłem programu tylko tak już kupiłem..korekta po pompkach Al podobno jest,ale poprzedni właściciel nie jest mi wstanie powiedzieć jak bipy zachowywały sie u niego. Musze jednak udać się do tunera żeby sprawdzić co tam siedzi dokładnie..hm a powiedzcie mi czy mogę tak narazie jeżdzić czy to czymś grozi takie niewystrojenie?Dodam ze autko pali ciepłe zimne..równo pracuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewinęło się już kilka tematów, gdzie ludzie szukali przyczyny wysokich BIP-ów przy normalnej pracy silnika, po zrzuceniu pokrywy okazywało się właśnie, że założone są pompki od innego silnika... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli co Kamil sugerujesz..że jest ok?bipy sa zbliżone do siebie i wszystkie na -..co chyba eliminuje jakąś usterkę mechaniczna wtrysku nie wiem..dodam że na moim orginalnym sterowniku silnik kuleje ,nie równo chodzi,rzuca nim strasznie obroty faluja..a na tym po mapie jest ok ładnie pracuje obroty ok,ma moc,pali zimny ciepły..tylko martwi mnie delikatne kopcenie na czarno..może nie do końca te wtryski skalibrowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sugerował wizytę do dobrego tunera i niech sprawdzi co tam jest za program zrobiony :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiec tak..tuner odwiedzony zrobiona mapa od nowa..ale bipy podczas jazdy dalej na minus troche mniej niz wczesniej ale jednak..a na jalowych na plusie ..pytanie co jest nie hallo..auto jedzie ok,pali od strzala zimny cieply nie trzesie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla świętego spokoju, możesz zmierzyć ciśnienie paliwa na tandemie pod obciążeniem, jak będzie ok, to nie zawracałbym sobie tym więcej głowy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciśnienie tłoczenia pompy paliwa:

- 1500 obr/min ma być minimum 3,5 bar,

- 4000/min - minimum 7,5 bar. 

e79635b9240f6dc0.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie są aż takie złe parametry.

Możesz zalać do baku LiqiuMoly do wtryskiwaczy diesla, może pompki leżały jakiś czas po demontażu.

Ja kupiłem pewne pompki AL z nowymi końcówkami od tunera, po montażu i strojeniu u drugiego tunera również BIPy były wysokie, a po dolaniu dodatku do paliwa BIPy spadły o ponad połowę.

Prawdopodobnie leżały trochę na półce, mało kto przechowuje je w ropie.

Edytowane przez chudy92
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie czynności mogą pomóc, ale raczej przy dodatnich BIP-ach. Ujemne to zazwyczaj problem z dostarczaniem paliwa, ale w kolegi przypadku, myślę, że to kwestia wydajniejszych pompowtryskiwaczy i raczej się to nie zmieni :P Od niczego możesz zalać jakiś specyfik do baku, albo chociaż olej 2T :P i zobaczyć czy cokolwiek się zmieni... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...