Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy w A4 B8 2.0TDI 120KM występuje usterka mechanizmu napędu pompy olejowej?


Danek75

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, jako ze nadszedl czas na wymianę rozrządu i innych gratow, postanowilem zlecic sprawdzenie imbusa napędu pompy. Po rozebraniu dosc spory luz na walku, sam imbus lekko wytarty, wręcz odrobine. Klamka zapadła, moduł oddany na regenerację gniazda i wałka dla świętego spokoju. Tak dla waszej informacji. Przebieg 175 kkm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Panowie proszę polecić konkretny warsztat w którym zrobię omawiana w temacie usterkę a mianowicie regeneracje pompy wraz z demontażem i montażem. Jestem z okolic KRK ale region nie ma znaczenia. " TMA Vass Serwis na Górniczej w Gdyni" robią tą usługę tylko na dłuższy zabierak czy również na większy? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi w jednym warsztacie powiedzieli że w common rail 2.0 ta usterka jest niezdiagnozowana i żeby tego nie robić. Robić to panowie czy nie robić ? 2.0 CR 2008 rok A4 B8.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bzdury...... nie robić wyciąg pompę i obejrzyj sobie imbus mój przy przebiegu 170 tys km robił się okrągły więc co to przypadek???? Zresztą każdy robi jak uważa, nie zdiagnozowana a kto się przyzna do błędu producent części czy auta, dlaczego od 2009 roku wszystkie mają imbus 100 mm trzeba było Pana zapytać 

Edytowane przez lukas309
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, kamilm1204 napisał:

Mi w jednym warsztacie powiedzieli że w common rail 2.0 ta usterka jest niezdiagnozowana i żeby tego nie robić. Robić to panowie czy nie robić ? 2.0 CR 2008 rok A4 B8.

Zmień warsztat, oczywiście że robić 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie świeci mi się żółta kontrolka oleju z napisem min. Olej wymieniony stan jest górny błędów VCDS nie pokazuje. Od czego zacząć ? Jeżdżę już tak kilka tyś km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komunikat ze jest mało oleju nie jest usterką więc nigdy żadnego błędu nie będzie, gdyby na fisie pojawił się napis sensor to wtedy będzie błąd. Co nie zmienia fakty że czujnik może być uszkodzony.

Ponadto samo otwarcie maski powinno kasować komunikat, może masz uszkodzoną krańcówkę zamka. Sprawdź czy jak maska jest otwarta to czy fis to pokazuje

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, kamilm1204 napisał:

Ma ktoś warsztat na śląsku co zrobi wszystko, zrzuci zawieszenie i wymieni imbusa ? I jakie koszty wchodzą w grę ?

Ja wymieniałem na wiosnę, według mechanika i tego co zobaczyłem po robocie to nie wymienia się samego imbusa bo wyciera się też gniazdo w wałku. Wałek + imbus zrobiony przez FUTURUM 600zł + 300 kaucja (odsyłasz stary i Ci zwracają), robocizna 400zł w Krakowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę przekazywać informację swoim ukochanym "mech" aby nie dotykali kół zębatych.Kolejny przypadek gdzie chciano wymienić sam imbusik( miało być 27 zł plus robota teraz jest ponad 1500 plus robota)

IMG_20181029_094043.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie, tryby zazębisz ale jak je odkręcisz i nieprawidłowo dokręcisz( za mocno ściśniesz "ząb do zęba") następnie zastosujesz nieprawidłowego momentu dokręcenia(za mało niutonometrów) to mamy tak jak widzimy-płacz i lament

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko jak napiszemy to razem będzie już całkowicie poprawnie?.  Napisałem "ząb do zęba" aby było prościej i do zrozumienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...