Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy w A4 B8 2.0TDI 120KM występuje usterka mechanizmu napędu pompy olejowej?


Danek75

Rekomendowane odpowiedzi

18 godzin temu, FUTURUM napisał:

Na jednym z dłuższych wałków(przykręcone małe kółko zębate) znajduje się prostokątne wycięcie na serwisową blokadę.Blokada jest zbędna tylko trzeba pamiętać aby to wycięcie zerkało na godzinę 6 względem bloku silnika-czyli wycięcie patrzy na dół jak podpinamy moduł olejowy pod blok

A jeśli ustawimy inaczej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie rzucać silnikiem jak i całym samochodem.Po to są te przeciwwagi aby wyrównoważać pracę wału korbowego..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wały korbowe.jpg

górny wał od 1.9, dolny wał przenoszący napęd poprzez łańcuszek na wałki balansowe(blb,bna,bpw 2004-2005r)-różnica ogromna w budowie

Edytowane przez FUTURUM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 177KM. Zapala sie kontrolka ojeju po szybkiej jezdzie. Jazda po miescie ok. Co moze byc przyczyna? Ktos mial takie objawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, FUTURUM napisał:

auto,rocznik,kod silnika?

A4 B8 2013 Quattro, kod silnika jeszcze poszukam....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadasz nowszy typ modułu olejowego z 2-ma zaworkami na pompie olejowej.Jeden z nich się blokuje-wymień na oryginalną w serwisie (koszt spory ok.1000zł).Dużo t5, amaroków ma z tym problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, FUTURUM napisał:

wały korbowe.jpg

górny wał od 1.9, dolny napędzany wałkami balansowymi-różnica ogromna w budowie

Kurna, a ja myślałem, że to wał napędza wałki balansowe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze myślisz tylko, że ja źle napisałem:)poprawiam

Edytowane przez FUTURUM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.11.2018 o 21:33, FUTURUM napisał:

Posiadasz nowszy typ modułu olejowego z 2-ma zaworkami na pompie olejowej.Jeden z nich się blokuje-wymień na oryginalną w serwisie (koszt spory ok.1000zł).Dużo t5, amaroków ma z tym problem.

Cala pompa(modul) do wymiany, czy tylko te wspomniane zaworki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@FUTURUM Możesz polecić jakiś warsztat w okolicach Częstochowy ewentualnie gdzieś na południu? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozbieżność duża z tym południem:)Dokładnie określ swoją lokalizację to znajdę speca pod nosem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój po 200 tysiącach wygląda tak:

Spoiler

 

 

Edytowane przez Hohe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Hohe napisał:

Mój po 200 tysiącach wygląda tak:

 

https://youtu.be/haqyH0oV0tQ

Mój po 270tys lepiej wyglądał ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.12.2018 o 10:22, teq napisał:

Możesz polecić jakiś warsztat w okolicach Częstochowy ewentualnie gdzieś na południu? 

AUTOLAND-COLOR CISZEWSKI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie niebawem będę zmieniał rozrząd wraz z olejem i zastanawiam czy przy okazji nie zmienić imbusa/zabieraka pompy oleju tak profilaktycznie aby nie było problemów na przyszłość. Po przeczytaniu wątku obawiam się, że przy wymianie może coś pójść nie tak.

Auto jest z 04.2010 roku gdzie zabierak już powinien być dłuższy, a przebieg to 173 tys. Więc pytanie czy jest sens rozbierać to wszystko i wymieniać zabierać czy zostawić i jeździć ??? 

Edytowane przez kabas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...