Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 TDI AFN Przerywa podczas przyśpieszenia - LOGI


Marcin13

Rekomendowane odpowiedzi

AFN do końca '97 nie obsługują 11 BS ('97 albo '98).

Turbo ma problemy ze sterowaniem. Zrób jeden prosty test: podepnij podciśnienie z vacum bezpośrednio pod gruszkę i zrób loga 011 max do 2500 obr. 

Są dwie możliwości:

1) Nie będzie lepszego wstawania turbo, albo będzie niewielka poprawa - turbo na stół - źle złożone turbo/vnt, ktoś majstrował przy skoku gruchy, albo nowe kierownice wymagają innego skoku gruszki. 

2) Turbo wstanie szybko i od razu przekroczy zadane wartości - problemy z podciśnieniem - węże, N75, vacum itp. 

Jak kolega jest zmęczony cyrkiem z turbo, to niech kupi używkę w dobrym stanie - koło 300 plnów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.10.2018 o 08:38, maciucha512 napisał:

podepnij podciśnienie z vacum bezpośrednio pod gruszkę i zrób loga 011 max do 2500 obr. 

Czyli mam się wpiac tuż przed serwem, tam gdzie są 2 wejścia podcisnieniowe  z czego jeden zaslepiony? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś nie mam vaga w pracy ale przed chwilą poszliśmy, podczepilismy gruche bezpośrednio do tego krućca przed serwem, sztanga natychmiast poszła mocno w górę,przejechaliśmy się na 3 biegu do 2.5tys obrotów i raczej bez poprawy. W Poniedziałek zrobimy w ten sam sposób loga 011 i wrzucę tu na forum. Jeśli na logu będzie lipa to rozumiem że turbo na stół? Jest u Nas w mieście firma co niby ma maszynę do regulacji turbo i może tam kolega zawiezie do sprawdzenia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W dniu ‎21‎.‎10‎.‎2018 o 08:38, maciucha512 napisał:

Turbo ma problemy ze sterowaniem. Zrób jeden prosty test: podepnij podciśnienie z vacum bezpośrednio pod gruszkę i zrób loga 011 max do 2500 obr. 

Zrobiłem dziś jak pisałeś oto log:

http://vaglogi.pl/log-011_zp058.html

Edytowane przez Marcin13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do 2247 obr/min masz niedoładowanie

W dniu 21.10.2018 o 08:38, maciucha512 napisał:

1) Nie będzie lepszego wstawania turbo, albo będzie niewielka poprawa - turbo na stół - źle złożone turbo/vnt, ktoś majstrował przy skoku gruchy, albo nowe kierownice wymagają innego skoku gruszki. 

chyba, że nie ma podciśnienia na gruszce od turbo to wtedy przewody podciśnienia albo sama vacum pompa jak jest to może gruszka jest uszkodzona 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, EmiX1234 napisał:

do 2247 obr/min masz niedoładowanie

chyba, że nie ma podciśnienia na gruszce od turbo to wtedy przewody podciśnienia albo sama vacum pompa jak jest to może gruszka jest uszkodzona 

Jak na krótko podpinam gruszke to sztanga natychmiast idzie mocno w górę więc pompa jest raczej sprawna. Jakie wnioski? Co dalej robić by znaleźć przyczynę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak podciśnienie jest i gruszka w porządku to chyba zostaje tylko ta opcja :

W dniu 21.10.2018 o 08:38, maciucha512 napisał:

turbo na stół - źle złożone turbo/vnt, ktoś majstrował przy skoku gruchy, albo nowe kierownice wymagają innego skoku gruszki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega jak kupywał nowe kierowniczki to gość w sklepie mówił że powinien do niego przyjechać z turbo na regulacje na maszynie za ok 200tys. Czy jeśli by zdemontował i zawiózł na taką regulacje to tam wyjdzie co jest nie tak z turbina? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkrec tipa.Potem odkrecasz dwie sruby pod gruszka.

Nastepnie musisz zdjąć zawleczka ze sztangi od vnt.znajduje sie ona na koncu sztangi vnt.Delikatnie malym srubokretem podwazyc zawleczke asekurujac sie palcem by zawleczka nie poleciala w kosmos.

Nie odkrecaj stelarza pod gruszke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...