Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o pomoc w zdiagnozowaniu ubogiej mieszanki


sajukk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Na wstępie dodam, że pacjentem jest Passat b5fl z 2004r 1.8t AWT. W aucie mam problem ubogiej mieszanki zarówno na PB jak i na LPG z tą różnicą że na PB nie wyrzuca błędu, podejrzewam nieszczelność której nie mogę zlokalizować.

A więc tak przebieg 260tyś raczej autentyczny bo auto z Danii i ostatni sprawdzony tam był przybliżony do tego w PL. Gaz to tak Reduktor zavoli s, układ sterujący stag 4, listwa wtryskowa jakaś AC (zmieniałem ją ze 2 miesiące temu za 250zł nie znam modelu ale cała metalowa jest) To teraz tak łopatologicznie opisze co mam w aucie i czy może mieć to wpływ na lewe powietrze bo już nie wiem gdzie jeszcze mam szukać pompując sprężarką dosłownie nigdzie nie widzę ujścia. 

Wymieniłem prowadnicę bagnetu oleju bo była pęknięta, ale po wymianie popękały plastiki na bagnecie - wymienię jak dojdzie. Mam systemowo wyłączoną SAI ale ciągle siedzi w aucie i ułamana jest rurka która idzie do airboxa. W samym airboxie dziurę zaślepiłem korkiem do wina natomiast w SAI jest niezaślepione - może tędy łapać powietrze?

Kolejna sprawa cienki wężyk podciśnieniowy podłączony do DV u mnie jest wpięty bezpośrednio w kolektor, niby wiem że powinien być wpięty w jakiś zawór pod kolektorem ale za cholerę nie wiem jak i czy ktoś zrobił tak jak jest bo ten zawór był uszkodzony czy żeby poprostu go ominąć. Wydaje mi się że ta nieszczelność gdzieś jest bo przyspieszając są takie jakby skoki nie umiem tego opisać ale nie jest to takie jednostajne. Ogólnie wymieniłem już ezektor, DV, gumowe kolanka, oraz odmę z trójnikiem i zaworkiem, przewody od gazu. 

 

http://vaglogi.pl/log-033_S68Sa5f.html     statyczny 033 (przełączany między pb a lpg)rozpoczynałem na pb zmiany oznaczone markerem
http://vaglogi.pl/log-115_118_YkbIhe.html grupy 115 i 118 na LPG
http://vaglogi.pl/log-115_118_6hy040.html grupy 115 i 118 na PB
http://vaglogi.pl/log-002_033_OWg2Zg.html grupy 002 i 033 na LPG
http://vaglogi.pl/log-002_033_NOfgL.html grupy 002 i 033 na PB
http://vaglogi.pl/log-003_OyBZA.html grupa 003 na LPG przy około 5000 obr skończył się gaz
http://vaglogi.pl/log-003_GW6d5Mq.html grupa 003 na PB

Bardzo liczę na wszelką pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wstępie chciałem bardzo podziękować za ogromne zainteresowanie tematem, oraz okazaną pomoc w rozwiązaniu problemu. Bez was nie dałbym sobie rady. Jeszcze raz dziekuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz szczelność dolotu kompresorem, jak nic nie wyjdzie to przepływka do wymiany, dv powinno byc podłaczona do zaworka pod kolektorem, sa dwa chodzi o ten blizej przodu auta. NA lpg wywala bład bo jest poprostu nie wyrególowane. Turbo późno wstaje, możliwe ze żeliwo jest popękane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedź, a więc tak szczelność sprawdzona kompresorem i nigdzie nie widzę/słyszę nieszczelności. W środę stawiam auto do człowieka który specjalizuje się w autach z grupy vag bo już trochę zrezygnowany jestem, dam znać jaka diagnoza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...