Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy po wizycie u mechanika


patrykgufi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jak w temacie, odebrałem auto od mechanika po wymianie uszczelniaczy pompowtrysków i auto zostało bez mocy. Do około 2k obrotow ledwo sie toczy, musze wysoko krecic zeby sie rozpedzic. Powyzej 2k obrotow dostaje "kopniaka" i cos tam jedzie ale i tak nie ma porownania do serii.
Silnik chodzi wzorowo, odpala na dotyk, nic nie kopci, obroty nie falują.


Ciekawostka jaką zauważyłem: przy temperaturach powyzej około 27 stopni duzo gorzej przyspiesza, nawet pod niewielkie wzniesienie ciezko podjechac, trzeba wysoko krecic na niskich biegach.
Z kolei jak jest chlodniej to jakos da sie przeżyc.

Prosze o pomoc

http://vaglogger.apphb.com/log/5bc45aad9f90a86788118805
http://vaglogger.apphb.com/log/5bc45af29f90a86788118806
http://vaglogger.apphb.com/log/5bc45b339f90a86788118807
http://vaglogger.apphb.com/log/5bc45b5f9f90a86788118808
http://vaglogger.apphb.com/log/5bc45b809f90a86788118809
http://vaglogger.apphb.com/log/5bc45ba99f90a8678811880a

sorry ale na vaglog nie moglem wrzucic logow, jakis blad mi wyskakiwał

Edytowane przez patrykgufi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, wszystko jest podlaczone, raz tylko blad egr wyskoczyl bo od sciagania oslony silnika naderwali wezyk, ale podcielem go kawalek i problem znikl.

Mechanik powieział że nic poza PD nie dotykał, chyba że mnie w ch... zrobil i cos namieszał np. źle podlaczył przewody czy coś. Jestem laikiem i cieżko mi sprawdzic co do czego ma isc, wiem tyle że żaden wężyk luzem nie wisi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Synchro bardzo dużo na plus podczas przyśpieszania, kiedy rozrząd był robiony ? 

Turbo wstaje prawie 10s, zdecydowanie za długo... 

MAF też jakis taki niski na początku... Przez większość czasu tnie dawkę... Wsadź na próbę pod EGR-a blaszkę i zrób 003+008+011

Logi wrzucaj na vaglogi.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może na weekend spróbuję tą blaszke podstawić i porobie logi.

Rozrząd wymieniany niby 40k temu, a moze wcale ?

Co moze być przyczyną ze turbo dlugo wstaje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U znajomego był taki sam objaw, mechanik wymienił oringi i auto straciło moc , wyjąłem pompki i wszystkie oringi były pocięte(ostre krawędzie gniazd),przybrałem ostre krawędzie , założyłem nowe oringi i auto hula jak nowe, dodam że korekty pompek po wymianie przez mechanika były bliskie zera,czyli bdb 

Edytowane przez greg2505
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie przyczyną wymiany uszczelniaczy była przedostajaca się ropa do oleju. Teraz z ropą juz jest spokój tylko mocy brak. Trochę to dziwne?

Czyli u Ciebie była wina samych oringów? Mi też mechanik powiedział że mam ostre krawędzie i postara się jakoś wcisnac pompki zeby nie poucinac oringów, może coś mu nie wyszło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...