TomekTdi 4 Opublikowano 15 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2018 Jak w tytule potrzebuję specjalisty od BRD'ka. Postanowił wykończyć mnie finansowo i nerwowo. Zaczęlo się od cewki na trzecim cylindrze. Standardowo auto zgasło i był koniec jazdy. Po naprawie cewki i przejechaniu 500km zaczął się kolejny problem. Auto przy przyspieszaniu zaczynało mocno szarpać w okolicach 2000obr/min. Postanowiłem wymienić komplet pompek na inny z końcówką "T" aby je wyeliminować, nowe oringi śruby montażowe itp i jest jeszcze gorzej. Na VAG'u błędów 0. Kolejno wymieniona vacumpompa, filtr paliwa sprawdzana próba szczelności gniaz pompek w głowicy, sprawdzona wiązka od PD i jest coraz gorzej. Obecnie nawet na biegu jałowym przy przygazowaniu auto zaczyna się trząść. Jedynie co zauważyłem to na VAG'u w 19 oknie w momencie "drgawek" napięcie spada na 3 i 4 cylindrze do około 120,00V i korekty świrują na 3 cylindrze nawet do +2.8 i po chwili się wszystko normuję i jest ok. Proszę o pomoc bo dostaję szału. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartez80 31 Opublikowano 15 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2018 15 minut temu, TomekTdi napisał: Jak w tytule potrzebuję specjalisty od BRD'ka. Postanowił wykończyć mnie finansowo i nerwowo. Zaczęlo się od cewki na trzecim cylindrze. Standardowo auto zgasło i był koniec jazdy. Po naprawie cewki i przejechaniu 500km zaczął się kolejny problem. Auto przy przyspieszaniu zaczynało mocno szarpać w okolicach 2000obr/min. Postanowiłem wymienić komplet pompek na inny z końcówką "T" aby je wyeliminować, nowe oringi śruby montażowe itp i jest jeszcze gorzej. Na VAG'u błędów 0. Kolejno wymieniona vacumpompa, filtr paliwa sprawdzana próba szczelności gniaz pompek w głowicy, sprawdzona wiązka od PD i jest coraz gorzej. Obecnie nawet na biegu jałowym przy przygazowaniu auto zaczyna się trząść. Jedynie co zauważyłem to na VAG'u w 19 oknie w momencie "drgawek" napięcie spada na 3 i 4 cylindrze do około 120,00V i korekty świrują na 3 cylindrze nawet do +2.8 i po chwili się wszystko normuję i jest ok. Proszę o pomoc bo dostaję szału. miałem problem z pompka ,też padła jedna ,dałem do regeneracji wymieniłem ,sam (mam swój warsztat) od 2 lat dział bez problemu . jak coś to najpeliej dzwon ,bo pisać nie bardzo mam czas . 518 293 006 pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Kaszyński 1 Opublikowano 15 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2018 Kolego a sprawdzałeś wiązke od wtrysków. Dużo ludzi rzuca diagnozę że pompki a często to właśnie ona kuleje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekTdi 4 Opublikowano 16 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2018 Sprawdzona i przemierzona, wychodzi ,że jest okej. Będę się starał skombinować drugą na podmiane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekTdi 4 Opublikowano 16 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2018 Ktoś, coś jeszcze jakieś pomysły ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekTdi 4 Opublikowano 20 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 /Informacja dla potomnych. Jednak pękła głowica w okolicach 3 pompowtryskiwacza. Teraz pytanie czy wszystkie 2.0 TDi PD 16V mają takie same głowice ? Czy głowica np od BKD bez problemu spasuję do BRD ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się