Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi bierze olej po planowaniu głowicy


Lukash95

Rekomendowane odpowiedzi

to nie jest wina pierscieni tylko gównianej uszczelki pod głowicą i braku przygotowania bloku silnika prrzed montażem zrobionej głowicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może uszczelniacze.. Jak przed wymianą nie dymił to po wymianie też nagle nie powinien. Coś spieprzył przy naprawie.. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, bodzio.c napisał:

Jak miałeś zdjętą głowicę to trzeba było wymienić pierścionki. Mój silnik 1,6 ALZ  brał ponad 2l oleju /1000 km przy jeździe z prędkością ok. 140 km/h . Po wymianie pierścieni i uszczelniaczy zaworowych ubytków oleju brak!

i co ?

zdjeto głowice i pierscienie sie rozpłynęły ? mocno sie zastanów zanim cos równie głupiego napiszesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.10.2018 o 20:41, Dev napisał:

i co ?

zdjeto głowice i pierscienie sie rozpłynęły ? mocno sie zastanów zanim cos równie głupiego napiszesz

Może i napisałem głupio, ale autor tematu nic nie napisał dlaczego zdemontowano głowicę, wyszedłem z założenia że silnik brał olej a mechanik uszczelniał silnik i sprawdził ( chyba wzrokowo) z góry pierścienie na tłokach. Ja osobiście nie znam tej nowatorskiej metody kontroli pierścieni szczególnie tych zgarniających od góry silnika.....  Autor wydał trochę grosza a dołożył by trochę i by były nowe pierścienie i spokój na parę lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...