Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana termostatu w A4 B8 2.0TDI


Kozak677

Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, pilKOZAK napisał:

Czytać ze zrozumieniem. Uwielbiam te rejestracje cebewidły

a co to za znaczenie czy przedlift czy polift? konstrukcja ta sama nawet te same termostaty sa

 

Edytowane przez wyzyk83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, wyzyk83 napisał:

konstrukcja ta sama nawet te same termostaty sa

Czy to według Ciebie są te same termostaty? :wtf:

b3d389es-960.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, pilKOZAK napisał:

Czy to według Ciebie są te same termostaty? :wtf:

b3d389es-960.jpg

w 2.0 CR są tylko 2 rodzaje termostatów nie zależnie od kodu silnika z obudową i bez

same wkłady termostatów były stosowane do 17.08.2009 03L 121 113 A

od 18.09.2009 montowane były tylko z obudową 03L 121 111 AD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.10.2018 o 20:43, Kozak677 napisał:

Auto na postoju lapie 90stopni jak sie jedzie przy obecnej temp. Czyli mniej wiecej 5stopni, temperatura spada, staniemy w korku na 5/10min temperatura znow 90, ruszamy i temperatura opada nawet do 50. Wymienilem dwa termostaty glowny i te miedzy grodzia a silnikiem.2.0tdi CAGA multi.  Auto pochodzi z wloch...

 

cześć,

Mam 2.0 120 koni, CAGC.

 

rok temu wymieniłem "główny" termostat. Dziś regulator płynu chłodzącego- ten przy ścianie grodziowej. Nie widzę żadnej poprawy.

Ostatni raz zmieniam "główny" termostat, jeśli nie pomoże olewam to.

 

W moim przypadku 90 stopni mogę osiągnąć tylko podczas jazdy w mieście - naturalnie intensywny ruch, bądź na autostradzie.

m.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.11.2018 o 14:47, Charls napisał:

W tamtym temacie napisałeś że wymieniłeś mały a masz z tego co widzę CJCA, wskaż mi proszę na rysunku w ETKA gdzie on jest bo ja nigdzie go nie znalazłem

dkQRrUM.jpg

znajdziesz go pod wężami z prawej strony - stojąc w kierunku komory silnika

 

jest on "schowany" pod dwoma wężami. 

 

jest w wersji manualnej.

 

powyżej link do filmu z jutub,. tu kod caga, ja mam dokładnie tak samo umiejscowiony w cagc.

 

m.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.10.2018 o 20:43, Kozak677 napisał:

Auto na postoju lapie 90stopni jak sie jedzie przy obecnej temp. Czyli mniej wiecej 5stopni, temperatura spada, staniemy w korku na 5/10min temperatura znow 90, ruszamy i temperatura opada nawet do 50. Wymienilem dwa termostaty glowny i te miedzy grodzia a silnikiem.2.0tdi CAGA multi.  Auto pochodzi z wloch...

 

poza malym termostatem,wymien zawor zwrotny 1J0122351

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.12.2018 o 15:51, Mateuszh napisał:

znajdziesz go pod wężami z prawej strony - stojąc w kierunku komory silnika

Wczoraj przewertowany cały układ w moim CJCA skrzynia manualna i nie ma żadnego drugiego termostatu, jesli ktoś w CJCA lub CJCB go wymieniał to proszę o jakieś jego zdjęcie, fotografię itp... tam niby gdzie ma być jest zwykły krócieć, może w CAGA i podobnych jest ale w CJCA/CJCB nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, Charls napisał:

Wczoraj przewertowany cały układ w moim CJCA skrzynia manualna i nie ma żadnego drugiego termostatu, jesli ktoś w CJCA lub CJCB go wymieniał to proszę o jakieś jego zdjęcie, fotografię itp... tam niby gdzie ma być jest zwykły krócieć, może w CAGA i podobnych jest ale w CJCA/CJCB nie ma

Po prawej stronie na wężach.. ja mam CAGC..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Mateuszh napisał:

Po prawej stronie na wężach.. ja mam CAGC..

przecież napisałem że w CAGA i pochodnych czyli między innymi i twoim CAGC może i jest, ale w poliftach w CJCA i CJCB nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.11.2018 o 16:49, s27 napisał:

ale pewnie około 5- 7 km uzyskałem na wskaźniku 90C i tak pozostało, na zewnątrz około 1C.

nie ma takiej możliwości aby TDI w tych autach przy takiej temp. tak szybko się nagrzały, na co dzień oprócz A4 CJCA jeżdżę A6 CAHA i 10 km to mało a przy - 20 to i 20 km nie wystarcza 

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Charls napisał:

Wczoraj przewertowany cały układ w moim CJCA skrzynia manualna i nie ma żadnego drugiego termostatu, jesli ktoś w CJCA lub CJCB go wymieniał to proszę o jakieś jego zdjęcie, fotografię itp... tam niby gdzie ma być jest zwykły krócieć, może w CAGA i podobnych jest ale w CJCA/CJCB nie ma

też mam cjca i mam drugi termostat już nawet kupiłem wymiana w następnym tygodniu bo narazie grypa męczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, jony 2 napisał:

też mam cjca i mam drugi termostat już nawet kupiłem wymiana w następnym tygodniu

zrób zdjęcie jak możesz i pokaż mi go proszę bo w moim CJCA żadnego drugiego nie ma

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według Schematu z Elsy jest drugi termostat

nr 13 na schemacie

 

image.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Charls napisał:

zrób zdjęcie jak możesz i pokaż mi go proszę bo w moim CJCA żadnego drugiego nie ma

wyżej     na filmie tak +- od 2 min go pokazuje,ja też podchodziłem 3 razy do samochodu zanim znalazłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Charls napisał:

przecież napisałem że w CAGA i pochodnych czyli między innymi i twoim CAGC może i jest, ale w poliftach w CJCA i CJCB nie ma

Kolego wg ASO w moim modelu też nie ma tych elementów. Więc z łaski swojej obejrzyj ten film.

Wpisz se numery zaworu zwrotnego tudzież małego termostat i google grafika pomoże

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Charls napisał:

nie ma takiej możliwości aby TDI w tych autach przy takiej temp. tak szybko się nagrzały, na co dzień oprócz A4 CJCA jeżdżę A6 CAHA i 10 km to mało a przy - 20 to i 20 km nie wystarcza 

Przestań powielać głupoty.

Po wymianie głównego termostatu , tego małego plus zaworu zwrotnego samochód grzeję się do 90 po jakiś 7 km. W zakresie temperatur -3 do plus 1.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Charls napisał:

zrób zdjęcie jak możesz i pokaż mi go proszę bo w moim CJCA żadnego drugiego nie ma

Wpisz sobie w google grafika

1J0122351

Zawór zwrotny i mały termostat są na wężach wody.

Schematy w etkach są nieadekwatne podobnie jak wiedzą w ASO

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Charls napisał:

przecież napisałem że w CAGA i pochodnych czyli między innymi i twoim CAGC może i jest, ale w poliftach w CJCA i CJCB nie ma

http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php/179239-A4-b8-2-0tdi-105kW-problem-with-coolant-temperature/page2

 

Tu masz zdjęcie.

Etka ma nieaktualne schematy.. ASO też weryfikuję w systemie z niepełnymi informacjami.

Kod silnika nie ma ŻADNEGO znacznia.

To jest klepane na to samo kopyto..jak wszystko w vag

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...