Gość Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 wpierw zacznę od termostatu, zawór zwrotny w zależności od efektu na końcu. numer się zgadza a piszą że do DSG, niby oryginał https://allegro.pl/oferta/regulator-plynu-chlodniczego-audi-vw-seat-skoda-6718814758 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 25 Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 piszą że do DSG bo przy innych modelach VW tak podaje etka, że to termostat dla wersji z automatem, natomiast w B8 etka tez na schemacie ma ten termostat tylko nie wiedzieć czemu w Audi jest to jedna cześć z wężami oraz zaworem zwrotnym 03L122157M - opisane jako wąż cieczy chłodzącej, dlatego jak zapytacie w aso o drugi termostat to powiedzą wam że go niema. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jony 2 4 Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 03L122157M -tylko 700zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 Termostat 1K0121113A zlokalizowany, jest jak na tacy, nie wiem jak go wcześniej nie zlokalizowałem, chyba dlatego że z góry brałem pod uwagę że go nie ma ? i myliłem go ze zwykłą złączką. Zamówiłem oryginał. Zastanawia mnie tylko fakt, że jego moment otwarcia to tylko 75 st. C, ale cóż, w tygodniu wymienię i dam znać o efektach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jony 2 4 Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 Termostat 1K0121113A wymieniony.Jutro test.Zaworu zwrotnego cjca nie posiada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 @jony 2 u ciebie też tylko 70 na zegarach? Muszę mocno pocisnąć żeby 90 osiągnęło a potem i tak spadnie, wymiana głównego termostatu nic nie zmieniła, w środę albo czwartek też będę wymieniał ten mały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jony 2 4 Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 wcześniej nie dochodziło do 90 po wymianie głównego dochodzi do 90 po 20km.zobaczymy jutro jak po wymianie małego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jony 2 4 Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 oczywiście oba termostaty zakupiłem w aso Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo1500 2 Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 Dajcie znać jak po wymianie tego małego termostatu. Ja posiadam CJCD także to samo co wy. Nie wymieniałem jeszcze żadnego termostatu. Ale jak piszecie ze wymiana głównego nic nie daje to może bym zaczął od małego. Przy temp ponizej 5 stopni potrzebuje 15km dynamicznej jazdy zeby sie nagrzał, stanę na chwile i spada ponizej 0 to juz całkiem tragedia. Jeżdzilem na mrozach z zasłonieta chłodnica w 3/4 i nagrzewal sie przy -5 szybciej niz teraz po odkrytej na +5. Po sprawdzeniu węży i chłodnicy po przejechaniu 10km wskazówka około w połowie dolny i górny wąż cieply chłodnica również. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszh 6 Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 2 minuty temu, bolo1500 napisał: Dajcie znać jak po wymianie tego małego termostatu. Ja posiadam CJCD także to samo co wy. Nie wymieniałem jeszcze żadnego termostatu. Ale jak piszecie ze wymiana głównego nic nie daje to może bym zaczął od małego. Przy temp ponizej 5 stopni potrzebuje 15km dynamicznej jazdy zeby sie nagrzał, stanę na chwile i spada ponizej 0 to juz całkiem tragedia. Jeżdzilem na mrozach z zasłonieta chłodnica w 3/4 i nagrzewal sie przy -5 szybciej niz teraz po odkrytej na +5. Po sprawdzeniu węży i chłodnicy po przejechaniu 10km wskazówka około w połowie dolny i górny wąż cieply chłodnica również. Kocham wypowiedzi w których ktoś dotyka węży a nie ma pojęcia jak wygląda układ chłodzenia w tym aucie;) a nie ma bo nie jest świadom istnienia 2 regulatorów. Kwintesencja tego forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 istnienie dwóch regulatorów nie ma znaczenia, chłodnica i jej przewody do momentu otwarcia głównego regulatora powinna być zimna, to zasada obowiązująca w każdym aucie, u mnie jest zimna niemalże cały czas, przy nieosiąganiu temperatury i ciepłej chłodnicy wskazania padają na główny termostat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo1500 2 Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 4 minuty temu, Mateuszh napisał: Kocham wypowiedzi w których ktoś dotyka węży a nie ma pojęcia jak wygląda układ chłodzenia w tym aucie;) a nie ma bo nie jest świadom istnienia 2 regulatorów. Kwintesencja tego forum nie rozumiem do czego dążysz. Jestem świadom, że posiadam dwa termostaty. Według Ciebie to że jest obieg na chłodnice przed osiągnięciem temperatury roboczej to normalne zjawisko tak ? nawet przy sprawnych termostatach? bo tak wywnioskowałem to z twojej wypowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 14 godzin temu, jony 2 napisał: dochodzi do 90 po 20km u mnie w CJCA podobnie, przy około 0 st i mniej co najmniej 20 km do osiągnięcia 90 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszh 6 Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 1 minutę temu, Charls napisał: istnienie dwóch regulatorów nie ma znaczenia, chłodnica i jej przewody do momentu otwarcia głównego regulatora powinna być zimna, to zasada obowiązująca w każdym aucie, u mnie jest zimna niemalże cały czas, przy nieosiąganiu temperatury i ciepłej chłodnicy wskazania padają na główny termostat Tak zupełnie nie ma znaczenia, są tam dla ozdoby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 (edytowane) 1 minutę temu, Mateuszh napisał: Tak zupełnie nie ma znaczenia, są tam dla ozdoby. co ty pieprzysz?! Edytowane 5 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszh 6 Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 Teraz, Charls napisał: u mnie w CJCA podobnie, przy około 0 st i mniej co najmniej 20 km do osiągnięcia 90 km U mnie 7km max obroty 1500 max i 90. No ale u was te regulatory nie mają znaczenia;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 (edytowane) ja mam chłodnicę zimną co oznacza że główny regulator działa i jest cały czas zamknięty, jesli wymiana drugiego termostatu spowoduje że moment otwarcia przy 75 st zacznie działać to powinien się szybciej dogrzać i główny regulator powinien puścić a dopiero wówczas chłodnica ma prawo robić się ciepła, jeśli @bolo1500 ma ciepłą chłodnicę przy niedogrzanym silniku oznacza, że główny regulator puszcza Edytowane 5 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 (edytowane) 42 minuty temu, bolo1500 napisał: Według Ciebie to że jest obieg na chłodnice przed osiągnięciem temperatury roboczej to normalne zjawisko tak ? nawet przy sprawnych termostatach? bo tak wywnioskowałem to z twojej wypowiedzi. @bolo1500 moment otwarcia głównego termostatu to 86 stopni do tego momentu nie powinien puszczać na chłodnicę, dlatego powinna ona być zimna, jutro będę miał czas i wymienię mały termostat, zobaczę jaki to efekt przyniesie Edytowane 5 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jony 2 4 Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 A więc tak .Rano temp.0st.15km jazdy tem.90 .wieczorem temp.+4, 8km jazdy temp 75, auto zostawione na wolnych obrotach po 7minutach doszło do 90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 (edytowane) W dniu 1.02.2019 o 15:47, bin85 napisał: 03L122157M - opisane jako wąż cieczy chłodzącej, dlatego jak zapytacie w aso o drugi termostat to powiedzą wam że go niema. CJCA, CJCB i CJCD nie posiadają węża 03L122157M tylko 03L122157Q, to tak g'woli ścisłości w zestawie węży 03L122157M montowanym w CAGA, CAHA, CAGC itp.. jest mały regulator i zawór zwrotny w zestawie węży 03L122157Q w CJCA CJCB CJCD jest tylko mały regulator, nie ma zaworu zwrotnego Cytat A więc tak .Rano temp.0st.15km jazdy tem.90 .wieczorem temp.+4, 8km jazdy temp 75, auto zostawione na wolnych obrotach po 7minutach doszło do 90 @jony 2 czyli niewiele to polepszyło. Najważniejsze - czy po osiągnięciu 90 st. trzyma i nie spada? Edytowane 6 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się