Dev 1474 Opublikowano 8 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2019 6 godzin temu, Mateuszh napisał: i co ma ten termostat z aso czego nie ma zamienik?????? jak kupisz w zamienniku Pierburga to i tak jest to oryginał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz16 3 Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 Wymieniałem dzisiaj termostaty w CGLC i są tylko dwa, nie ma zaworu zwrotnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilKOZAK 11 Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 38 minut temu, mateusz16 napisał: CGLC rozumiem że to już polift. Daj znać czy coś się zmieniło z temperaturą wskazywaną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz16 3 Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 Tak, polift. Jutro się przejade i dam znać czy coś się poprawiło. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witiakt 0 Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 tez mam CGLC 177 koni 2013r automat quattro czy to beda takie same termostaty jak w manualu ? i czy mogłbys podac numer tego małego termostatu jaki u sibiezałozyłes ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S0meth1ng 0 Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 Wygląda na to, że u mnie wymienili zawór zamiast termostatu dodatkowego. W poniedziałek pojadę do serwisu.. Silnik CAGA + Multitronic Auto rozgrzewa się do 85 mniej więcej po czym temperatura może spaść do 70-75 i tak w kółko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszh 6 Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 Teraz, S0meth1ng napisał: Wygląda na to, że u mnie wymienili zawór zamiast termostatu dodatkowego. W poniedziałek pojadę do serwisu.. Silnik CAGA + Multitronic Auto rozgrzewa się do 85 mniej więcej po czym temperatura może spaść do 70-75 i tak w kółko to jak zmienia miejscami bedzie ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz16 3 Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 W dniu 26.11.2019 o 21:58, witiakt napisał: tez mam CGLC 177 koni 2013r automat quattro czy to beda takie same termostaty jak w manualu ? i czy mogłbys podac numer tego małego termostatu jaki u sibiezałozyłes ? 1K0121113A Czy będą te same to nie wiem. Najlepiej sobie sprawdzić zaglądając pod maskę. U mnie po wymianie w polifcie silnik CGLC 2013 rok baardzo długo się rozgrzewa mimo wymiany dwóch termostatów. Jak już wskoczy na 90 stopni i zatrzymam auto to po chwili temperatura spada. Więc nie widzę poprawy w polifcie. Dodam że mam dokładane Webasto thermo top na oryginalnych rurach doprowadzających płyn do nagrzewnicy więc obieg jest wydłużony o te 2-3 metry. Nie wiem czy to ma jakiś wpływ. Auto nagrzewa kabinę dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilKOZAK 11 Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 47 minut temu, mateusz16 napisał: Więc nie widzę poprawy w polifcie. Dokładnie mam takie same odczucia. No cóż trzeba z tym jakoś żyć Panowie przypominam o akcji serwisowej. Jak będę w ASO to podpytam czemu termostaty nie trzymają temperatury... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S0meth1ng 0 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Teraz już muszą kupić zawór i go zamontować z powrotem oraz przełożyć termostat :))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal 2 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Ile płaciliście za oryginalny termostat (z ASO)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dennis_ilawa 2 Opublikowano 6 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 (edytowane) . Edytowane 31 Stycznia 2020 przez dennis_ilawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R4xx 300 Opublikowano 6 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 (edytowane) 18 godzin temu, Rafal napisał: Ile płaciliście za oryginalny termostat (z ASO)? TERMOSTAT OBUDOWA REGULATOR VW AUDI SEAT 2.0 TDI 8356656752 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 199 zł - TERMOSTAT OBUDOWA REGULATOR VW AUDI SEAT 2.0 TDI (8356656752). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi... ASO.New! Oryginał TERMOSTAT Audi, VW, Seat. 2,0TDI 8561440811 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 199,90 zł - ASO.New! Oryginał TERMOSTAT Audi, VW, Seat. 2,0TDI (8561440811). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! Edytowane 6 Grudnia 2019 przez R4xx 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztofb51 0 Opublikowano 8 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2019 Jeżeli po przejechaniu 20-30km temp łapie w granicach 80 stopniu czasami troszkę więcej i są ciepłe rurki i chłodnica to na 100% jest walnięty termostat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 25 Opublikowano 8 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2019 Tak, termostat walnięty, za wcześnie się otwiera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztofb51 0 Opublikowano 8 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2019 Ale tyle tam jest tych rurek które wychodzą od termostatu a potem są rozdzielacze ze mam wrażenie że i tak ten płyn przejdzie przez chlodnice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dennis_ilawa 2 Opublikowano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 mi pomogło w polifcie, nie wiem tylko jakie to może mieć skutki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lolek 4 Opublikowano 18 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2019 (edytowane) Witam. Silnik cglc polift. Też borykam się z problemem. Co prawda zakupiłem już oba termostaty i czekam tylko na chwile luzu żeby je wymienić. Widziałem już wcześniej wątek apropo tego zaworu/węża I kusi mnie również jego odwrócenie. Pytanie tylko co latem? Bo jeśli ma rozsadzic chłodnice, zrzucać węże, lub też zagotować silnik to słaba opcja. Jeśli to tylko akcja na zimę to wolę jednak tekture przed chłodnice:D Pozdrawiam i na pewno zdam relację po wymianie termostatow p.s. dodam tylko, że dzisiaj Wrocław temp. 14 stopni a dopiero po 27km doszło do 90 stopni Edytowane 18 Grudnia 2019 przez Lolek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztofb51 0 Opublikowano 18 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2019 Ja mam termostat ale ciężko go wymienic, próbowałem i nie mogłem go wyciągnąć. Ktoś podpowie czy da się go wyciągnąć bez zbędnego rozkręcania i wyciągania np alternatora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lolek 4 Opublikowano 18 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2019 5 godzin temu, krzysztofb51 napisał: Ja mam termostat ale ciężko go wymienic, próbowałem i nie mogłem go wyciągnąć. Ktoś podpowie czy da się go wyciągnąć bez zbędnego rozkręcania i wyciągania np alternatora? Tak oddaj do mechanika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się