Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana termostatu w A4 B8 2.0TDI


Kozak677

Rekomendowane odpowiedzi

6 godzin temu, Mateuszh napisał:

i co ma ten termostat z aso czego nie ma zamienik??????

 

jak kupisz w zamienniku Pierburga to i tak jest to oryginał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, mateusz16 napisał:

CGLC

rozumiem że to już polift. 

Daj znać czy coś się zmieniło z temperaturą wskazywaną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez mam CGLC 177 koni 2013r automat quattro czy to beda takie same termostaty jak w manualu ? i czy mogłbys podac numer tego małego termostatu jaki u sibiezałozyłes ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że u mnie wymienili zawór zamiast termostatu dodatkowego. W poniedziałek pojadę do serwisu.. Silnik CAGA + Multitronic

Auto rozgrzewa się do 85 mniej więcej po czym temperatura może spaść do 70-75 i tak w kółko

20191128_171812.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, S0meth1ng napisał:

Wygląda na to, że u mnie wymienili zawór zamiast termostatu dodatkowego. W poniedziałek pojadę do serwisu.. Silnik CAGA + Multitronic

Auto rozgrzewa się do 85 mniej więcej po czym temperatura może spaść do 70-75 i tak w kółko

20191128_171812.jpg

to jak zmienia miejscami bedzie ok 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.11.2019 o 21:58, witiakt napisał:

tez mam CGLC 177 koni 2013r automat quattro czy to beda takie same termostaty jak w manualu ? i czy mogłbys podac numer tego małego termostatu jaki u sibiezałozyłes ?

1K0121113A

Czy będą te same to nie wiem. Najlepiej sobie sprawdzić zaglądając pod maskę.

U mnie po wymianie w polifcie silnik CGLC 2013 rok baardzo długo się rozgrzewa mimo wymiany dwóch termostatów. Jak już wskoczy na 90 stopni i zatrzymam auto to po chwili temperatura spada. Więc nie widzę poprawy w polifcie. 

Dodam że mam dokładane Webasto thermo top na oryginalnych rurach doprowadzających płyn do nagrzewnicy więc obieg jest wydłużony o te 2-3 metry. Nie wiem czy to ma jakiś wpływ. Auto nagrzewa kabinę dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, mateusz16 napisał:

Więc nie widzę poprawy w polifcie.

Dokładnie mam takie same odczucia. No cóż trzeba z tym jakoś żyć ;)

Panowie przypominam o akcji serwisowej. Jak będę w ASO to podpytam czemu termostaty nie trzymają temperatury... :punish:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz już muszą kupić zawór i go zamontować z powrotem oraz przełożyć termostat :)))

20191201_194650.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile płaciliście za oryginalny termostat (z ASO)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Rafal napisał:

Ile płaciliście za oryginalny termostat (z ASO)?

TERMOSTAT-OBUDOWA-REGULATOR-VW-AUDI-SEAT
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 199 zł - TERMOSTAT OBUDOWA REGULATOR VW AUDI SEAT 2.0 TDI (8356656752). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi...
ASO-New-Oryginal-TERMOSTAT-Audi-VW-Seat-
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 199,90 zł - ASO.New! Oryginał TERMOSTAT Audi, VW, Seat. 2,0TDI (8561440811). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!

 

Edytowane przez R4xx
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli po przejechaniu 20-30km temp łapie w granicach 80 stopniu czasami troszkę więcej i są ciepłe rurki i chłodnica to na 100% jest walnięty termostat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, termostat walnięty, za wcześnie się otwiera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tyle tam jest tych rurek które wychodzą od termostatu a potem są rozdzielacze ze mam wrażenie że i tak ten płyn przejdzie przez chlodnice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Silnik cglc polift. Też borykam się z problemem. Co prawda zakupiłem już oba termostaty i czekam tylko na chwile luzu żeby je wymienić. Widziałem już wcześniej wątek apropo tego zaworu/węża I kusi mnie również jego odwrócenie. Pytanie tylko co latem? Bo jeśli ma rozsadzic chłodnice, zrzucać węże, lub też zagotować silnik to słaba opcja. Jeśli to tylko akcja na zimę to wolę jednak tekture przed chłodnice:D Pozdrawiam i na pewno zdam relację po wymianie termostatow :)

p.s. dodam tylko, że dzisiaj Wrocław temp. 14 stopni a dopiero po 27km doszło do 90 stopni 

Edytowane przez Lolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam termostat ale ciężko go wymienic, próbowałem i nie mogłem go wyciągnąć. Ktoś podpowie czy da się go wyciągnąć bez zbędnego rozkręcania i wyciągania np alternatora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, krzysztofb51 napisał:

Ja mam termostat ale ciężko go wymienic, próbowałem i nie mogłem go wyciągnąć. Ktoś podpowie czy da się go wyciągnąć bez zbędnego rozkręcania i wyciągania np alternatora?

Tak oddaj do mechanika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...